Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen huolissani

Vierailija
26.05.2026 |

Suomalaisten teinityttöjen tyhmyydestä. 
Todella huolissaan.

Nämä idiootit ovat täydellinen kohde suorittamaan tökeröä Gang stalking toimintaa.

Voi voi onko kamalaa?

Ei mutta  uskon  että heidän älykkyysosamäärä on kovin alhainen, kun tuillaiseen osallistuvat. 

Ainakaan  itse en olisi ikinä osallistunut  tuollaiseen heidän  iässään ja olisin kyseenalaistanut vahvasti,  miksi usutetaan tuollaiseen ja tarinoita sen takana. Mut en ollutkaan idiootti teininä. Ehkä silsi sain idiootit perään? 

Joskus nuo säälittävä idarit saa ehkä  tietää järkyttävistä rikoksista mitä liittyy koko gang stalkingiin,  missö on rikoksiakin tehty ja usealle.  

Nyt  joku katkera valittaa? Harmittaa kun ei ole  nuori ja toisilla hauskaa voi että. 
Lue edelleen: kyseessä sairas gang stalking, ei käyttäytyminen. Kyllä sen erottaa onkon Gang stalking idioottimainen maalitus  kyseessä  vai  ei. Mitä niiden päässä liikkuu? 

Valitettavasti olette väärässä katkeruudesta. Oikeasti olen järkyttynyt vaan kun huomasin merkkejä idioottimaisessa käytöksestä yhteiskunnassa. . 
Omat lapseni ei olisi ikinä osallistunut noin typeriin juttuihin ja käyttäytyneet  noin idioottimaisesti kyseisessä iässä eivätkä tehneetkään niin. He eivät usko paskaan nimittäin. 

Häiritseekö jos joku tirskuu ja  puhuu kovaan ääneen? Ei vaikka moukkamsista sekin on myös teineiltä. Ei mun teinit tuollaisia ole kavereiden kanssa. 

Ei  se ole ärsyyntynyt mistään, vasn järkyttynyt siitä että noinkin alhaiseen tekoon on ryhdytty, että idioottimaisesti  värvätään teinejä, joilla ei mitään  tajua, että kyse on rikoksista ja vakavista sellaisista. Kannattaa miettiä mihin ryhtyy  mukaan. . . Ei se mitään, nimittäin teinitytöt ja pojat on viimeiset keille  kerrottaisiin, mitä oikeasti on kyseessä. 

Järkyttyivät jos kuulisivat, ettei ole vaan mitään idioottimaista. kampanjaa ihan hyvällä  vaan . Pitäisi kyllä tuossa iässä tajutakin tuo. Kyllä suomalaiset nuoret on tyhmiä! 

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut haukut väärää puuta. Je eivät ole jutun takana, mitta  ilmaantuva gps tietojen perusteellä räpättämään,  että  eivätbolecsyyllisiä mihinkään typerään? Hehheh. Eivät osallisia Gang stalkingiin. Hehheh. 

Sinä vanhempi. Kuinka läpipaska olet? Oletko lähettänyt lapsesi gang stalking toimintaan? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi