Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras kotieläinpuisto max. tunnin automatkan päässä pääkaupunkiseudulta?

Vierailija
14.05.2007 |

Olemme käyneet muutamassa, olisikohan muitakin? Mitä olette tykänneet?



Me olemme käyneet näissä:

-Rehndahl Kirkkonummen lähellä - 7e yli 1v on mielestäni aika kova hinta niiden muutaman eläimen näkemisestä. Tosin siellä pääsi silittämään lampaita, aaseja ja vuohia, siitä lapset pitivät kovasti.



-Fallkullan kotieläintila Malmin lentokentän lähellä oli ainakin joskus pari vuotta sitten aika ok, silloin ei päässyt vain kovin lähelle eläimiä vaan piti niitä kaukaa katsella



-Ojakkalassa Hennolan kotieläinpiha, joitakin eläimiä pääsi rapsuttamaan ja ne olivat erittäin seurallisia, hieman ehkä sekava paikka

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahden on ilmainen ja turistijunakin siellä on kaupungin ja tarhan välillä.

Vierailija
2/10 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pelkkä kotieläinpiha, itse asiassa muut puuhat pääosassa, mutta muutama eläinkin löytyy, niitä saa syöttää. On sellainen " köyhän miehen puuhamaa" trampoliineineen ja satuteemoineen. Pääsymaksu taisi viime kesänä olla 5e. Jos ei paikan " rosoisuutta" pelkää, sinne vaan moottoritietä pitkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli musta tosi ankea paikka. Vaikutti hätäisesti kokoonkyhätyltä ja osa eläimistä näytti tosi huonosti pidetyiltä kuten ne ahtaaseen koppiin tungetut oravat. En suosittele.

Vierailija
4/10 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. paikallinen

Vierailija
5/10 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haltialasta mäkin tykkään! Ihana kahvila ja idyllinen paikka muuten käydä miehen kanssa kahdestaan siiderillä tai kahdella... ;-)

Vierailija
6/10 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä en löytänyt mitään kunnon infoa asiasta....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ainakin sikoja, lehmiä ja lampaita. Pieni leikkipuisto, kahvila, jossa myös ulkona pöytiä. Kioski ja aika usein pihalla on myynnissä makkaraa. Aukioloajoista mäkään en tiedä, mutta aina kun ollaan käyty, niin auki on ollut.

Vierailija
8/10 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankea ja pölyinen alue raviradan kupeessa.



Paras on Kungsbackan kotieläinpiha Porvoossa. Maatilan pihapiiri, jossa eläimiä pääsee silittämään ja syöttämään. Viihtyisä ja mukava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävelyetäisyydellä Launeen perhepuistosta. Se on ilmainen, vanhassa maalaistalossa.



Heinolassa on myös 4h-yhdistyksen kotieläinpiha lintutarhojen yhteydessä. Lintutarhathan on myös ilmainen käyntikohde samoin tuo 4h. Eläimet eivät ole niin hienossa ympäristössä, kun Lahdessa, mutta niitä on ihan paljon esillä. Ja ensin voi tosiaan katsella ne Lintutalon linnut.



Nämä ei ihan taida tunnin ajoon mahtua, vai mahtuvatko? Mutta suosittelen.

Vierailija
10/10 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siel on muitenkin eläimiä ja niitä pääsee ihan rapsuttelemaan.