Tuntuu oudolta seurustella 152cm naisen kanssa. Kannattaako jatkaa suhdetta?
Olen itse 185cm mies. Ollaan tapailtu muutama kuukausi. Lyhyen tapailumme aikana meillä on käynyt jo kahdesti tilanne, jossa joku ulkopuolinen ihminen on luullut minua hänen isäkseen. Enkä ole edes hirveästi häntä vanhempi, meillä vain 7v ikäeroa. Kieltämättä itsellänikin hieman outo fiilis aina liikkua hänen kanssaan, kun hän on tosiaan ihan lapsen kokoinen. Kannattaako jatkaa seurustelua?
M31
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Olet yli kolmekymppinen vanha ukko ja seurustelet käytännössä teini-ikäisen (23v) naisen kanssa? Ei tuo suhde tulisi muutenkaan toimimaan.
Ei tuon ikäinen mikään teini-ikäinen kylläkään ole. Monet ihan äitejä ja talon ostaneet, jne.
Jos noin pienestä asiasta on ongelma tehtävä, et ole hänestä kovin kiinnostunut. Parempi päättää suhde ja etsiä joku, joka oikeasti sytyttää.
Miehet ei osaa rakastaa. Ne valitsee kumppanin muiden ihmisten mielipiteiden perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet yli kolmekymppinen vanha ukko ja seurustelet käytännössä teini-ikäisen (23v) naisen kanssa? Ei tuo suhde tulisi muutenkaan toimimaan.
Teini-ikä on maksimissaan 19 vuoteen asti (nineTEEN).
Mutta ihmisen aivot ovat kehittyneet aikuisiksi vasta 25-vuotiaana.
Kannattaako jatkaa suhdetta, josta tulee outo olo? Hmm. Hmmm. HMMMMM.
Kokeile miestä.
Muuten, vähän aihetta sivuten, jonkin lehtijutun mukaanhan Suomen puolustusvoimissa varusmiehet ovat antaneet lyhytkasvuisille naispuolisille varushenkilöille hauskan hellittelynimen:
t a s k u p i l l u .
Jos tykkää lapsia panna niin miksei jatkaisi.
Lyhyet naiset on parhaita. Mikään ei ole parempaa kuin pienet sirot naiset!
Se ei ole hyvä yhdistelmä jos pituutta on 150cm ja painoa 100 kg
T: setämies
No varmasti takaapäin tollainen pikkumyy näyttää 185cm miehen vieressä lapselta.🤭