Mies sai fudut. Työt loppuvat 31.5
Kommentit (48)
Isännöitsijöistä on pulaa, niitä töitä ainakin voi harkita.
Meillä oli 90-luvulla sama tilanne. Kaksi viikkoa ennen ansiosidonnaisen loppua mies sai uuden paaaaljon paremman duunin.
Silti oli vuosia katkera potkuistaan.
Koko työttömyysajan opiskelia englantia ja oman alansa jatkokoultusta.
Mulla oli koko ajan työpaikka.
Sama täällä, pätkäsopparilla mennään. Perjantaina viimeinen työpäivä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli 90-luvulla sama tilanne. Kaksi viikkoa ennen ansiosidonnaisen loppua mies sai uuden paaaaljon paremman duunin.
Silti oli vuosia katkera potkuistaan.
Koko työttömyysajan opiskelia englantia ja oman alansa jatkokoultusta.
Mulla oli koko ajan työpaikka.
Mä oon saanut niin monta kertaa potkut/firma on kaatunut alta, että en edes muista.
t. it-alan sekatyöläinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika lyhyt irtisanomisaika, jos tänään on siis saanut potkut ja sunnuntaihin päättyy työsuhde.
Yksi kymmeniä vuosia saman alan töissä ollut vanhempi kollega irtisanottiin viime viikolla välittömästi, siis samantien kamat kasaan, avaimet palautukseen ja soromnoo. Puolen vuoden irtisanomisajan hän saa palkan ilman läsnäolo- ja työvelvoitetta. Eläkeikään olisi ollut reilu puoli vuotta ja hän olisi vielä halunnut jatkaa työssään.
Oliko joku luottamusongelma vai miksi laitettiin noin vauhdilla ulos samantien?
Tervetuloa töihin terveysalan pörssiyhtiöön. Vanhana siirtyvä työntekijä, yt:t alkoivat heti siirtymistä seuraavana päivänä koskien kaikkia siirtyneitä työntekijoitä.
Ei koske mitenkään pelkästään terveysalaa. Ala kuin ala, näin on toimittu ainakin viimeiset 20v. Ehkä joku knowledge transfer alkuun pari kolme kuukautta ja sen jälkeen striimlainataan 🤣
Vierailija kirjoitti:
Aattelin kysyä vinkkejä. Miten voin tukea. Nyt mies ei puhu ollenkaan. Tuijottaa vaan teeveetä. Aamulla oli HR tapaaminen, sitten tuli kotiin. Vielä miehen pitäisi olla töissä ke-la. Ei näytä siltä, että kykenee. On pelottavan huonossa kunnossa. Miten autan?
—ap
Kannusta miestä lyömään pää pensaaseen ja aloittamaan kaljan kittaus. Uutta työtä ehtii miettimään sitten joskus myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika lyhyt irtisanomisaika, jos tänään on siis saanut potkut ja sunnuntaihin päättyy työsuhde.
Yksi kymmeniä vuosia saman alan töissä ollut vanhempi kollega irtisanottiin viime viikolla välittömästi, siis samantien kamat kasaan, avaimet palautukseen ja soromnoo. Puolen vuoden irtisanomisajan hän saa palkan ilman läsnäolo- ja työvelvoitetta. Eläkeikään olisi ollut reilu puoli vuotta ja hän olisi vielä halunnut jatkaa työssään.
Tilanne on hyvä jos sopivasti eläköityy,hakee jotain duunia sitten eläkepäivien ratoksi,eläke turvaa toisin kuin m0nilla 55v jälkeen pois potkituilla,tilanne paheni rajusti kun SDP poisti eläkeputken moni joutuu ahdinkoon.
Jätä se sika ja ota joku rikas ukko tilalle.