Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on ollut sun kielletyin rakkaus ja miten kävi

Vierailija
25.05.2026 |

Kertokaa tarinanne! Kai meillä kaikilla on vähintään joku kielletty ihastus ellei juttu mennyt pidemmälle. Miten toimit, yrittikö pitää etäisyyden ja onnistuitko? Oliko tunne molemmin puolin ja tuloksena salainen suhde?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeakoulussa rakastuin itseäni vanhempaan varattuun useamman lapsen äitiin. Olen nainen siis itsekin.

Vierailija
22/43 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoterapeutti ja kyseessä oli hoitosuhde joka ajautui sekä psyykkisesti että fyysisesti raiteiltaan. Ihan täysi katastrofi, joka kaatoi rytinällä kaikki moraalikoodistot, eettiset arvot, luottamuksen ja minun mielenterveyteni rippeet. Se alleviivasi ja vahvisti traumani, ja pohjusti yhä vaikeampaa tietä kohti loppua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutun/ kaverin poikaystävään ihastuin. Tähän naiseen tutustuin vasta myöhemmin. Ei oltu mitään sydänystäviä, mutta tuttuja. Miehen kanssa läheisempiä ystäviä ja ihastunut. Mies flirttaili ja osoitti kiinnostusta varatuksi vähän kyseenalaisesti, joka sekoitti totaalisesti pääni ja mietin onko hän ihastunut vai vain sellainen. Erosivat vuotta myöhemmin muista syistä ja vajaa vuoden jälkeen heidän erostaan tein aloitteen miehelle. Tapailtiin pari kuukautta, jonka aikana tajusin että mies ei ollut sitä miltä päälle päin vaikutti ja minulla oli aivan kauhea olla koko tapailun ajan. Päätin suhteen emmekä sen koommin ole jutelleet. Hänen exän kanssa ollaan puheväleissä enkä tiedä saiko hän ikinä tietää, että kokeilin minäkin hänen exäänsä. En usko, että häntä haittaisi, vaikka tietäisi.

Vierailija
24/43 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi mies ja molemmat olimme tahoillamme varattuja, kun tapasimme. Erittäin hyvin kävi, kohta tulee 20 vuotta täyteen yhdessä ja yhä olemme onnellisia. 

Vierailija
25/43 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuin nuorena ja hölmönä n.10 vuotta vanhempaan naimisissa olevaan mieheen. Tapailimme (siis sekstailimme) vaimolta salaa muutaman kuukauden. Vaimo rukka oli vielä raskaanakin, karseaa näin jälkikäteen ajateltuna. Kyllästyin tähän salailuun aika äkkiä ja suhde päättyi, mutta haikailin äijän perään vielä jonkun aikaa. Onneksi löysin laastarisuhteen ja mies unohtui.

Vierailija
26/43 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen yliopiston opettajani.

Vierailija
27/43 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin palavasti parikymppiseen, lähes 10v nuorempaan työkaveriini, olin naimisissa ja kahden alle kouluikäisen lapsen äiti. Eihän siinä voinut tehdä muuta kuin ottaa avioero, nyt 13v oltu yhdessä ja yhteinen lapsi. 

Vierailija
28/43 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin uskomaton ja kielletty ja epätyypillinen tarina, ettei voi kertoa. Vain me kaksi tiedämme siitä.

Vierailija
29/43 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin uskomaton ja kielletty ja epätyypillinen tarina, ettei voi kertoa. Vain me kaksi tiedämme siitä.

Muuta tarinaa sen verran että se on anonyymi 

Vierailija
30/43 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin todella hyvä ystävä varatun kanssa. Olimme molemmat ihastuneita toisiimme mutta emme koskaan ylittäneet mitään rajaa, tunteille ei aina voi mitään. Lopulta ystävyys päättyi tilanteen vaikeuteen ja nyt ajattelen että se oli virhe sillä niin hyviä ystäviä ei elämä jatkuvasti syötä eteen

Vierailija
31/43 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää miten vapaata olisi kun ei tarvisi piiloutua 

Vierailija
32/43 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse jo varattu ja asuin nykyisen mieheni kanssa. Ihastuin palavasti sinkkumieheen. Tunne oli molemminpuolinen ja sinkkumies olisi halunnut, että eroan. Valitsin kuitenkin turvallisen ja vakaan elämän ja sinkkumies jäi. 

Vierailija
33/43 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on niin hyvä, että säästän romaanin aiheeksi.

Vierailija
34/43 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuorempana ihastunut ja mennyt sänkyyn naisen kanssa. Tätä ei kai tiedä muut kuin minä ja tuo nainen.

Vierailija
35/43 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavattiin jokin kesä. Noin 6 vuotta vanhempi tosi kaunis seksikäs nainen, varattu. Mentiin luokseni, sanoi että ei voi pettää. Olin että ymmärrän. Mutta suihinotto ei ole pettämistä. Ok. Sitten satunnaisesti nähtiin ja tehtiin muutakin. Tosi kivaa oli yhdessä. Minulla oli lyhyt suhde ja sanoin, että en voi pettää. Minä petän, sanoi. Kaikenlaista oli kun suhteeni loppui. Metsässä, pellolla, matkalla puolisonsa kanssa baariin, baarissa, töihinkin pyysi, kaikki oli jännittävää. Sitten löysin kumppanin. Muutama viesti, en ollut ainoa, tiesin sen aika pian jo alussa kun juteltiin. Mehän juteltiin paljon. Kauniita muistoja.

Vierailija
36/43 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin todella hyvä ystävä varatun kanssa. Olimme molemmat ihastuneita toisiimme mutta emme koskaan ylittäneet mitään rajaa, tunteille ei aina voi mitään. Lopulta ystävyys päättyi tilanteen vaikeuteen ja nyt ajattelen että se oli virhe sillä niin hyviä ystäviä ei elämä jatkuvasti syötä eteen

Miksi tämä sai alapeukun?

Vierailija
37/43 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on niin hyvä, että säästän romaanin aiheeksi.

Ei sitä kukaan täältä varasta

Vierailija
38/43 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena oli pari miestä jotka olivat tahoillaan etäsuhteissa ja molemmat sitten halusivat panna minua. Suostuin humalassa, molemmat yrittivät myös toistaa jutun mutta itseäni ällötti niin paljon se petturuus etten halunnut olla missään tekemisissä kummankaan kanssa enää. En tiedä mitä nykyään puuhaavat eikä ole itsellä ollut mitään suhteita vuosiin, tuollaisiin sekoiluihin en ole sotkeentunut 15 vuoteen. Ei jatkoon, enkä toistaisi näillä tiedoilla.

Vierailija
39/43 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastunut pomooni, ollut jo joitain vuosia. Hän vaan ei tiedä asiasta.

Vierailija
40/43 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurakunnan pastori, jolla oli jo vaimo ja suuri lapsikatras. Oi miten olinkaan lätkässä, mutta tätä ei varmaan lasketa kun oli hyvin yksipuolinen ja salainen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi