Millainen on ollut sun kielletyin rakkaus ja miten kävi
Kertokaa tarinanne! Kai meillä kaikilla on vähintään joku kielletty ihastus ellei juttu mennyt pidemmälle. Miten toimit, yrittikö pitää etäisyyden ja onnistuitko? Oliko tunne molemmin puolin ja tuloksena salainen suhde?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin avioliitoissa ja ihastuin 24 vuotta vanhempaan mieheen. Ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin avioero ja uusi rakkaus. Hyvin kävi ja yhdessä olemme edelleen vuosien jälkeen. Kiellettyä oli tuo avioliitto. Ikäerolla ei ole mitään merkitystä, kun reilusti aikuisista on kyse.
On sillä väliä. Huomaat kohta kuinka vanha ja raihnainen miehesi on eikä jaksa muuta kuin keinutuolissa istua ja sinulla virtaa riittää. Ei se vaan toimi noin iso ikäero pidemmän päälle
Kaikissa suhteissa on omat haasteensa
Lukiolaisena, just 18v. tanssipaikan komea järkkäri, ainakin kolkyt! Eikä tässä vielä kaikki; ukkomies ja pienet lapset kotona. Koko kuvio paljastui minulle vasta, kun olin jo aivan lääpälläni. Vuoden olin toinen nainen ja nyt, 50vuotta myöhemmin, muistelen sekavin miettein sitä abi-vuotta -77.
Hitto, oonko tosi tylsä kun ei ole mitään
On sillä väliä. Huomaat kohta kuinka vanha ja raihnainen miehesi on eikä jaksa muuta kuin keinutuolissa istua ja sinulla virtaa riittää. Ei se vaan toimi noin iso ikäero pidemmän päälle