Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on ollut sun kielletyin rakkaus ja miten kävi

Vierailija
25.05.2026 |

Kertokaa tarinanne! Kai meillä kaikilla on vähintään joku kielletty ihastus ellei juttu mennyt pidemmälle. Miten toimit, yrittikö pitää etäisyyden ja onnistuitko? Oliko tunne molemmin puolin ja tuloksena salainen suhde?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin avioliitoissa ja ihastuin  24 vuotta vanhempaan mieheen. Ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin avioero ja uusi rakkaus. Hyvin kävi ja yhdessä olemme edelleen vuosien jälkeen. Kiellettyä oli tuo avioliitto. Ikäerolla ei ole mitään merkitystä, kun reilusti aikuisista on kyse. 

On sillä väliä. Huomaat kohta kuinka vanha ja raihnainen miehesi on eikä jaksa muuta kuin keinutuolissa istua ja sinulla virtaa riittää. Ei se vaan toimi noin iso ikäero pidemmän päälle

Vierailija
42/45 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin avioliitoissa ja ihastuin  24 vuotta vanhempaan mieheen. Ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin avioero ja uusi rakkaus. Hyvin kävi ja yhdessä olemme edelleen vuosien jälkeen. Kiellettyä oli tuo avioliitto. Ikäerolla ei ole mitään merkitystä, kun reilusti aikuisista on kyse. 

On sillä väliä. Huomaat kohta kuinka vanha ja raihnainen miehesi on eikä jaksa muuta kuin keinutuolissa istua ja sinulla virtaa riittää. Ei se vaan toimi noin iso ikäero pidemmän päälle

Kaikissa suhteissa on omat haasteensa 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiolaisena, just 18v. tanssipaikan komea järkkäri, ainakin kolkyt!  Eikä tässä vielä kaikki; ukkomies ja pienet lapset kotona.  Koko kuvio paljastui minulle vasta, kun olin jo aivan lääpälläni.  Vuoden olin toinen nainen ja nyt, 50vuotta myöhemmin, muistelen sekavin miettein sitä abi-vuotta -77.

Vierailija
44/45 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto, oonko tosi tylsä kun ei ole mitään 

Vierailija
45/45 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus suklaaseen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi