Mielipide, jota et kehtaa sanoa kahvipöydässä?
Lapselle on parasta ydinperhe.
Ja on hirveää, ettei tätä edes saa sanoa nykyään!
Muita?
Kommentit (272)
Moni mies joka valittaa Tinderin kauheutta ei edes huolehdi hygieniastaan
Vierailija kirjoitti:
Puppa 👴🏻 on paras, ou jee 🥳🥳🥳🥳
Sano vain rohkeasti mielipiteesi kahvipöydässä. Voi hyvin olla, että moni muu pöytäseurueessa on samaa mieltä.
Älkää matkustako muutamaan vuoteen Espanjaan / Kanarialle / Baleaareille kuten paikalliset toivovat.
Jääkiekko on marginaalilaji josta uutisointia voitaisiin vähentää reilusti.
Vierailija kirjoitti:
Älkää matkustako muutamaan vuoteen Espanjaan / Kanarialle / Baleaareille kuten paikalliset toivovat.
Tai Lappiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa "ydinperhe"?
Äiti ja isä ja heidän yhteiset lapset. Vanhemmat ovat ensimmäisessä avioliitossaan, eikä ole sinun, minun ja/tai meidän lapsia. On yhteiset lapset tai yksi lapsi.
Miksi kahden äidin tai kahden isän perhe ei ole ydinperhe?
Se on aina uusi konsepti. Anna aikaa.
Golf on naurettavaa, samoin frisbeegolf.
Kylmää kahvia, hirveetä litkua.
Noi sun jutut ei kiinnosta paskan vertaa
Yhden yön suhteet ovat vahingollisia ihmisen psyykelle.
Pahimmat tuntemani ihmiset ovat niitä jotka puhuvat paljon hymyillen kristillisestä rakkaudesta
Mieluummin vaikka rehellisesti kusipää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa "ydinperhe"?
Äiti ja isä ja heidän yhteiset lapset. Vanhemmat ovat ensimmäisessä avioliitossaan, eikä ole sinun, minun ja/tai meidän lapsia. On yhteiset lapset tai yksi lapsi.
Miksi kahden äidin tai kahden isän perhe ei ole ydinperhe?
Se on aina uusi konsepti. Anna aikaa.
Homoseksuaaleja on ollut olemassa yhtä kauan kuin ihmisiä ylipäätään on ollut olemassa. Nyt viime vuosikymmeninä pieni vähemmistö on alkanut hyväksyä ajatuksen että heitä ei pidä kivittää, eli saattaa mennä aika hemmetin pitkään että samaa sukupuolta olevien parien perhe katsotaan ydinperheeksi.
En ymmärrä kahvia juovia ihmisjoukkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amiksen valmistujaisjuhlan pitäminen lakkiaisjuhlan kaltaisena (sukulaiset kutsuttu, kakku, siisti pukeutuminen) on vain todella noloa.
Amiksesta sentään valmistuu ammattiin. Ylioppilas valmistuu Lidlin kassalle.
Pääseekö yo-tutkinnolla Lidliin töihin? Vau! Tätä en tiennytkään. Itse en kyllä päässyt ko. tutkintopaperilla töihin yhtään sen paremmin kuin ilmankaan.
Kylläpäs täällä jengillä on useita harvinaisen typeriä mielipiteitä. Hyvä, ettette kehtaa niitä laukoa, eli itsekin tiedätte niiden olevan hieman arveluttavia.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs täällä jengillä on useita harvinaisen typeriä mielipiteitä. Hyvä, ettette kehtaa niitä laukoa, eli itsekin tiedätte niiden olevan hieman arveluttavia.
Kuten?
En juo kahvia enkä teetä, ja lisäksi olen nyt ketoosiruokavaliolla. Lasi vettä riittää, kiitos.
En jaksa kuunnella. Haluan olla omassa rauhassa.
Koska se ei sovi konservatiivien arvoihin. Pahimmat änkyrät eivät pidä samaa sukupuolta olevien avioliittoa oikeana avioliittona.