Mielipide, jota et kehtaa sanoa kahvipöydässä?
Lapselle on parasta ydinperhe.
Ja on hirveää, ettei tätä edes saa sanoa nykyään!
Muita?
Kommentit (318)
Vittuako tulitte meille kylään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon että vanhempani olisivat eronneet kun olin lapsi. Voisin kuvitella äitini raivoavan palstoilla yhdestä kodista mutta hänen marttyyrityylinsä äitinä ei ollut mitenkään ihanteellinen tai hyväksi lapsille.
Oletko siis elänyt vuoroviikkolapsen elämää?
En ole. Olen elänyt helvetin kodissa jossa ei erottu ja perusteltiin muka lasten parhaalla kun oikea syy kulissit ja tekopyhyys
Voi olla, että olisit toista mieltä, jos vanhempasi olisivat eronneet.
juu tietysti, vain sinä tiedät muiden elämät koska olet kokenut ERON
Anaaliseksi on kaikinpuolin parempaa kuin vaginaalinen
N30
Vierailija kirjoitti:
Vihaan kaljuani.
Olen pahoillani puolestasi. Toivottavasti saat rahoituksen järjestymään, että pystyt hoitamaan asian. On ahdistavaa vihata jotain osaa itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa "ydinperhe"?
Äiti ja isä ja heidän yhteiset lapset. Vanhemmat ovat ensimmäisessä avioliitossaan, eikä ole sinun, minun ja/tai meidän lapsia. On yhteiset lapset tai yksi lapsi.
Vierailija kirjoitti:
"Queers for Palestine" on varsin typerä liike, etenkin kun tietää miten seksuaalivähemmistöille käy islamistisissa maissa..
Niin, tai "Latinos for Trump".
Teidän koirako tuon kahvin keitti?
Väärät ihmiset kuluttavat terapian aikaan. Joku tavalliseen elämään kuuluva vastoinkäyminen kuuluu AIKUISEN selvitä ilman ammattilaisten apua
Donald Trump on komea ja älykäs mies.
Vihreät eivät tiedä luonnosta ja eläimistä yhtään mitään!!!
Sivistysmaissa rasistisia eleitä tekevät kansanedustajat eroavat.
Vierailija kirjoitti:
Vihreät eivät tiedä luonnosta ja eläimistä yhtään mitään!!!
On siellä joitain vanhempia jotka tietävät
Miehet saisivat pienellä panostuksella vaatteisiin ja käytökseen hurjan paljon enemmän suosiota naisten kanssa
En pidä yhtään koirista, ne eivät ole lainkaan söpöjä, ei kiinnosta kuulla niistä mitään, enkä halua niitä mitenkään huomioida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äiti ja isä ja heidän yhteiset lapset. Vanhemmat ovat ensimmäisessä avioliitossaan, eikä ole sinun, minun ja/tai meidän lapsia. On yhteiset lapset tai yksi lapsi.
Miksi kahden äidin tai kahden isän perhe ei ole ydinperhe?
Tyttäresi on hemmoteltu kermaperse jonka pitäisi aikuistua ja ottaa vastuuta elämästään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka ei ole ollut se perinteinen perhe kovin pitkään, alkoi yleistyä vasta toisen maailmansodan jälkeen. Sitä ennen oli yleistä että asuttiin suurperheissä, ihan vauvasta vaariin.
Tämähän ei siis tietenkään estä änkyräkonservatiiveja kertomasta omaa näkemystään siitä kuinka ydinperhe on ollut jo kivikaudelta alkaen se normi.
Hyviä ei-toivottavia mielipiteitä tai esimerkkejä millaisia ne voisivat olla 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kahden äidin tai kahden isän perhe ei ole ydinperhe?
Koska se ei sovi konservatiivien arvoihin. Pahimmat änkyrät eivät pidä samaa sukupuolta olevien avioliittoa oikeana avioliittona.
Puppa 👴🏻 on paras, ou jee 🥳🥳🥳🥳