Suomalaiset sukeltajat: Se oli joukkomurha !
Malediivien onnettomuus oli tahallinen ja tarkoituksella järjestetty ansa, jossa sai lopulta surmansa 6 ihmstä, väittävät suomalaissukeltajat !
Tiedän, täyttä puppua. Opettaa taas kerran, että duunareiden on oltava varovaisia lausunnoissaan, voivat pian päätyä itse syytettyjen penkille. Miksi pillastuin näin? Lopussa on linkki youtube-videoon, jossa suoraan näin sanotaan. Jos olet jossain julkisuusroolissa ulkomailla, muista antaessasi lausuntoja, että niitä voidaan vääristellä ja liittää vääriin yhteyksiin. Allaoleva ei ole ainoa, toivottavasti suomalaisella sukeltajayhteisöllä säilyy vielä ystäviä, näitä videoita on kymmeniä netissä, jossa suomalaisten suuhun laitetaan epämääräisiä sanoja ja oikeitakin lausuntoja käytetään tahallisessa asioiden vääristelyssä.
Kommentit (4)
Asia voidaan myös käsitellä suomalaisessa tuomioistuimessa? Vuosien ja taas vuosien ja valitusten ja vetoomusten jälkeen, muut syytteet raukeaa ja yksi saa 20 tuntia yhdyskuntapalvelua.
Persuthan tekevät tuota kotimaassa koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Itse vääristelet tuollaisella otsikolla! Olisit voinut laittaa erilaisen otsikon!!
Olihan hän voinut laittaa, mutta on vetävä otsikko, sinäkin klikkasit ja luit. Tähän tämä maailma menee, murhilla, maineella, tuomioilla, eroilla, niillä mässäten maailman pyörii, totuudesta viis. Sinänsä AP kyllä puhuu asiaa, kannattaa olla varovainen lausunnoissaaan, koska kaikki eivät ole hyväntahtoisia, ranskalaiset ovat vihaisia, heillä olisi ollut 300 mailin päässä laivaston alus jossa yli 30 sukeltajaa jne.
Eli kateellisia, kostonhaluisia, mainetta haluavia, niitä on joka puolella. "Kun kumarrat yhdelle, pyllistät toiselle", sanoi äiti aikanaan.
Itse vääristelet tuollaisella otsikolla! Olisit voinut laittaa erilaisen otsikon!!