Milloin söit viimeksi roiskeläppä-pizzaa?
Kommentit (191)
Eilen kun kävin kaverin suosittelemassa pizzapaloja myyvässä paikassa, maistuivat aivan roiskeläpiltä. En käy toiste vaan tilaan woltilta pizzeriasta kunnon pizzan.
Vierailija kirjoitti:
Juuri äsken, oli hyvää
No, kai sitä paskaakin tottuu syömään🙄
Joskus 90-luvulla. Vieläkö joku niitä ostaa :D
Mitä vi**n ällöttävää roskaa se on ?????? Mitä pjaskooooo siihen kuuluu ?????? Oksennusta ???????? Koskaan kuullutkaan moisesta oksennuksesta ! YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖKKKKKKKKKKKKKKK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Torstaina aamulla saatoin maistaa :D
Kun remppasin mökillä eikä siellä ollut käytössä kuin mikro. Tästä joku 5-6 vuotta. Tällöin söin jonkun vegeversion ja totesin ettei näitä läppysiä enää koskaan. Se pohja on todella pahaa.
Vime viikolla söin ja katsoin jalkapalloa. Tonnikalapitsaa tomaattisiivuilla ja päällysjuustolla mikrossa hän valmistui. Hyvää oli kuten ennenkin.
Taitaa mennä sinne 90-luvun puolelle. On nuo sen verran huonoja "pizzoja".
Eilen. Tein kokeeksi itse "roiskeläppä pizzaa" tortilla pohjasta ja hyvää tuli.
Noin kuukausi sitten, hyvin harvinainen ostos mulla.
Vierailija kirjoitti:
Eilen. Tein kokeeksi itse "roiskeläppä pizzaa" tortilla pohjasta ja hyvää tuli.
Ei oo aito "roiskeläppä" :D
Vierailija kirjoitti:
Eilen. Kuittasin päivällisen sillä, kun olivat Lidlissä tarjouksessa. Ostin kymmenen. Laitoin pakkaseen loput.
Herkkua!
Oliko Riitan myrkky asialla? Parempia ne on ku Saarioinen tai Atria. Atria ei tee niitä itse vaan ne tuodaan muistaakseni Virosta. Mistähän Saarioinen omansa tuo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen söin Ötkerin Ristorante -pakastepitsan. Eipä ollut kummoinen
Ei pakastepitsa oo roiskeläppä 😆
Niistä tulee parempia ku tuunaa itte, jääkaapista vaan meetun tai kinkun jämiä päälle sekä lisäjuusto...!
Eilen illalla.