Jos vihaisit työtäsi, irtisanoutuisitko ennen uuden työn löytymistä?
Kommentit (141)
Vihaan työtäni, jokaista päivää, minkä tuhlaan sitä tehden. Ei ole kuitenkaan vaihtoehtoja, laina pitää maksaa ja kaikki muut kulut. Syödäkin pitää. Joten en voi irtisanoutua ennen uuden työn löytämistä
Vierailija kirjoitti:
Irtisanouduin ja jäin karenssin jälkeen ansiosidonnaiselle. Töitä en koskaan oikeasti hakenut, eikä rahan vuoksi edes tarvinnutkaan. Neljän paikan hakeminen oli helppoa, senkun keksi niitä eri alustoilta. Kaupunki kustansi terveystarkastukset, kulttuurin ja kuntosalin, päivät alkoivat sitten kun heräsi.
Sait sitten työpaikan?
Onko työttömille omat terveystarkastukset?
Vierailija kirjoitti:
Vihaan työtäni, jokaista päivää, minkä tuhlaan sitä tehden. Ei ole kuitenkaan vaihtoehtoja, laina pitää maksaa ja kaikki muut kulut. Syödäkin pitää. Joten en voi irtisanoutua ennen uuden työn löytämistä
Tsemppiä meille! Pitäisikö perustaa tukiryhmä että jaksetaan? Kysyn tosissani, alan pikkuhiljaa vihata koko elämääni.
Kyllä jos olisin aivan leipiintynyt tai puhki.
Hankin itselleni potkut yyteissä, eli vihjaisin esihenkilölle etsiväni töitä muualta, vaikka oikeasti en. Toimi ja vältin karenssin 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä meille! Pitäisikö perustaa tukiryhmä että jaksetaan? Kysyn tosissani, alan pikkuhiljaa vihata koko elämääni.
Mä mietin tosissani ajavani rekkaa päin, ettei tarttisi enää mennä töihin. Onneksi alkoi taas (taas=joka vuosi kolmet) vuoden ekat muutosneuvottelut, joissa minä ja muutama muu tultiin irtisanotuiksi. Olin jo valmistellut kohtaloani quiet quittingilla, joten nappiin meni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Irtisanouduin ja jäin karenssin jälkeen ansiosidonnaiselle. Töitä en koskaan oikeasti hakenut, eikä rahan vuoksi edes tarvinnutkaan. Neljän paikan hakeminen oli helppoa, senkun keksi niitä eri alustoilta. Kaupunki kustansi terveystarkastukset, kulttuurin ja kuntosalin, päivät alkoivat sitten kun heräsi.
Sait sitten työpaikan?
Onko työttömille omat terveystarkastukset?
Työttömille pitäisi järjestää omat terveystarkastukset, mutta pakka on ollut jo pitkään levällään, eikä kaikille ole tarjolla. Omalla paikkakunnalla on silleen, että työttömille on oma lääkäri tkssa, joka tekee tarvittaessa yhteistyötä työkkärin kanssa, joko työkkärin tai asiakkaan pyynnöstä, mutta ei ole ns virallisesti työttömän terveyshuoltoa, eli jää tavallaan siihen väliin. Normikäynnit kirjataan vain Kantaan, mutta pyynnöstä tiedot voidaan lähettää myös työkkärille erikseen. Omasta mielestäni hyvä systeemi.
T 1,5v työttömänä
Miksi jäisin tyhjän päälle. Jatkan nykyisessä vihaamassani työssä sitkutellen. Saikkua peliin ja verkkaisempi työtahti ettei pala loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Asennemuutos voisi auttaa?
Jep, mulla auttoi. Päätin tehdä vain minimin ja olla täysin passiivinen, koska hyvin ja huolella tekemisestä ei saanut kuin kuraa niskaansa, ja sain potkut. Ongelma ratkaistu!
Vierailija kirjoitti:
Miksi jäisin tyhjän päälle. Jatkan nykyisessä vihaamassani työssä sitkutellen. Saikkua peliin ja verkkaisempi työtahti ettei pala loppuun.
Ja kun riittävästi saikuttaa, saa lopulta kenkää kun firma huomaakin pärjäävänsä ilman sun panosta. Win-win!
Kyllä, työttömyys ei ole mikään maailmanloppu vaan ainoastaan orjuuden loppu.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu, onko rahaa säästössä.
Miten paljon sitä mielestäsi pitäisi olla...?
Olen irtisanoutunut, jos työssä on ollut epäkohtia tai siellä on ahdistanut olla jostain syystä, esim. työturvallisuusongelmia.
Kuusi kertaa olen irtisanoutunut ja neljästä ei tullut karenssia. Kahdesta tuli mutta sain uuden työn.
Vierailija kirjoitti:
Olen irtisanoutunut, jos työssä on ollut epäkohtia tai siellä on ahdistanut olla jostain syystä, esim. työturvallisuusongelmia.
Kuusi kertaa olen irtisanoutunut ja neljästä ei tullut karenssia. Kahdesta tuli mutta sain uuden työn.
Hyvin olet sitten löytänyt aina uuden paikan.
Tällä hetkellä en, mutta jos olisi varakas niin joo.
Mä en jatkanut määräaikaista sopimusta vaikka yritys halusi jatkaa sitä. Olivat aivan äimänkäkenä kun en jatkanut. Ei tullut karenssia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu, onko rahaa säästössä.
Miten paljon sitä mielestäsi pitäisi olla...?
Kerropa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin tosissani ajavani rekkaa päin, ettei tarttisi enää mennä töihin. Onneksi alkoi taas (taas=joka vuosi kolmet) vuoden ekat muutosneuvottelut, joissa minä ja muutama muu tultiin irtisanotuiksi. Olin jo valmistellut kohtaloani quiet quittingilla, joten nappiin meni.
Säästä rekkakuski traumoilta ja keksi joku muu keino.
Olen tehnyt kahdesti näin,mitta kun täyttyy se on moron.duunarihommia teen.
Miten kestää kun ei kestä? Hirveää tuskaa.