Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

PAINOARVIOT VKO 24-25 ?????

14.05.2007 |

Eli noilla viikoilla varmaan moni 4d ultrassa käynyt ja muutenkin on saanut painoarvion vauvastaan. Kyselisinkin muilta millaisia arvioita olette saaneet. Itse kävin ultrassa 24+2 ja painoarvio oli 580 g ja alimmalla käyrällä. Hieman huolestuttaa vaikka edelliset vauvat ovat myös olleet pieniä syntyessään, mutta hidastaneet kasvua vasta tuolla 30 viikon tietämillä. Joten, jos tämä masuvauva on nyt jo tuollainen kirppu niin mahtaa olla pieni, jos loppuraskaudesta taas kasvu entisestään hidastuu.

Eli kiitollisena vertailun vuoksi niitä painoarvioita vastaanotettaisiin!!!

wintergirl h 24+6

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuskin on syytä huoleen, pikkuisenne kerkeää vielä ennen rv 30 ottamaan kasvuspurtteja vaikka alkaisikin sitten hidastaa kasvuaan. Toivottavasti siis kaikki hyvin ja pikkuisenne kasvaa ja kehittyy mukavasti loppuun saakkka!

Mukavaa loppuraskautta!

Duracel rv 29+4

Vierailija
2/4 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli painoarvio rv 25+3 jo 840g,mutta hänestä pitäisikin näillä näkymin tulla noin 4kg syntyessään.

En sinuna ois kuitenkaan yhtään huolissaan vielä tässä vaiheessa,jos pikkuinen tekee myöhemmin kasvupyrähdyksiä.Ja kaiketi ultraaja olisi sanonut jotain kasvukontrollin tarpeesta,mikäli se olisi tarpeen,onhan vauvoissakin isoja ja pieniä,kuten meissä aikuisissakin.

Pe olen menossa äippäpolille ultraan ja lääkärintarkastukseen,jossa tehdään taas uusi painoarviokin.

Lumina ja Lahja rv 28+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä oli ultra viikolla 23+2 ja silloin painoarvio oli 500g, täsmälleen sama oli esikoisesta samoihin aikoihin ja esikoinen oli syntyessään 52 cm ja 3370g

Vierailija
4/4 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin 790 g ja syntymäpainoksi tuon perusteella 3,5 kg. Varmaankin tuo syntymäpainoennuste pulskistuu tulevaisuudessa, kun otetaan huomioon miten paljon olen syönyt makeaa. :oD

t. Newbie & piltti 30+6