Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***KOTILOT*** vk 20

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään aika kului kaupoissa, ja tuntuu siltä että siellä oli kyllä kaikki muutkin. Minullahan ei tietysti ole muuta kuin aikaa=)

Eilen sitten haravoin pihaa ja perkasin kukkapenkit, saldona kipeä alaselkä ja vietävä vihlonta alavatsalla... ei supistuksia =( Loppu illan makasin vaakatasossa ja olin hankala.

Tänään taas puhtia täynnä, Alma köllöttää peppu oikeassa kyljessä ja kutittelee pikku kantapäillään vasempaa kylkeä...ne on sitten aivan ihanat ne pienet kantapäät =) haluaisin niin kovasti jo ne nähdä. Ja muutenkin koko Alman, mutta taitaapi antaa odottaa itseään.

Poksuimisiin...=)

JB72 & Alma rv 37+4

Vierailija
2/30 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiha: Tuttu tunne tuo painonnousu, välillä ihan hirvittää. Pakko se vaan on ajatella, että välillä vaan turvottaa pirusti. Tuntuu vaan niin ikävältä, kun vaaka näytti tänään jopa 2,5kg enemmän ku eilen. Kaikkea yritän, mutta en saa millään pysymään turvotusta ja painonnousua aisoissa...

Välillä väsymyskin hieman helpottaa, mutta aina kun tulee yks todella huonosti nukuttu yö niin kiukkuilen etenkin miehelle. Se kun voi omasta mielestään huoletta valvoa puol neljään ja heräillä kun siltä tuntuu. Minä ravasin nuorempaa rauhoittelemassa kun huuteli pitkin yötä ja puol seiskalta ylös ja hommia koko päivän. Tasajako siis!!! Oliskohan ollu jotain vaikutusta myös tuohon turvotukseen...

Eilen tehtiin hieman pihahommia ja nyt on ensimmäinen pensas istutettu omalle tontille. Pojille väsäsin keinulaudan ja nuorempi ei lähtisi siitä pois ollenkaan. Tosi kiva kun suuttuu hirveesti jos ei ole kaveria keinumassa, mun on vähän hankalaa mahan kanssa, kun on sen verran matala.

Vanhemmalla pojalla ei ollut tänään koulua ja oltiin retkellä metsässä ja syötiin porukalla eväitä nurmikolla. Tervetuloa kesä!!! Aika menee kyl äkkiä, kaks viikkoa enää kouluja ja sit startataan 5 päiväks kylpylään. Tosin olen vieläkin epätietoinen saako mies lomaa sille viikolle, peukut on pystyssä.

Helpa ja pojat 7 ja 1,5v & Sissi 30+1 Taas poksui kympit!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään siis kontrolli neuvolassa tuon painonnousun ja verenpaineen takia. Kävin viimeksi siis tiistaina.

Paino ei ollut noussut (viimeksi oli noussut sen 1808g/vko), prot pissassa +/- ja rr 150/100. Th soitti äippäpolille ja käskivät maanantaina neuvolaan kontrolliin ja jos oireita tulee viikonlopun aikana niin soitella herkästi synnärille. Ja liikkeitä kuulemma pitää seurata.

Että jipii. Jos vaikkka tässä viikonlopun aikana synnytys käynnistyis. Toivossa on hyvä elää.

Siivottu tuli tänään ja petipuuhissakin piipahdettiin, kun lapset oli ulkoilemassa mummon kanssa :)

Huomenna mennään yökylään toisen mummon luo ja sieltä olis kyllä helppo sitten lähteä synnärille. Matkaa tosin 80kilsaa, mutta olis ainakin molemmat mummot hoitamassa muksuja.

Täällä on ollut tänään aivan ihanan lämmin ilma! T-paita päällä tuli oltua ulkona. Ihanaa.

Hyvää viikonloppua kaikille kotiloille!!

AIHA ja Nea rv 38+3

Vierailija
4/30 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä vaan kaikille viime metreillä oleville!

Itse täällä aloitellaan taas tätä " ihanuutta" : kauhea turvotus päällä ja kaksi kiloa painoa lisää hetkessä, vaikka olen yrittänyt syödä tosi terveellisesti ja liikkua. Väsymyskin nostaa päätään, samoin etova olo.

Mummoille jo kerrottiin uutiset ja tietysti molemmat toivoo nyt sitä tyttöä kun suvussa on pelkkiä poikia.. itse en uskalla sitä ihan ääneen toivoa.

Neuvolaan pääsen vasta vajaan kahden viikon päästä ja ultra on luultavasti vasta juhannusviikolla. Mutta jos vanhat merkit paikkansa pitää, sitä juostaan äitipolilla usein ultrassa raskausajan diabeteksen takia.

Mutta nyt taas syömään, ettei yöllä tartte herätä siihen puuhaan..

vuma ja Arttu rv 5+4

Vierailija
5/30 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulda: Kaksi tyttöä ennestään, tosi jännää jos oikeasti poika kun en osaa edes ajatella meille muuta kuin lisää tyttöjä:)

Aiha: tsemppiä, toivottavasti raskaus nyt käynnistyy!

Muiden poksujien nickejä en muista, mutta kärsivällisyyttä viimeisiin hetkiin.

Täällä vietettiin yksi yö sairaalassa kun vajaa viikko kotiinlennon jälkeen toinen jalka turposi muodottomaksi. Onneksi ei ollut veritulppa vaan ihan lennosta aiheutunut nestetasapainon sekoontuminen tai jotain, vissiin kohtukin painaa toispuoleisesti valtimoita. Oon lennon jälkeen ollut jatkuvaan turvoksissa jaloistani vaikka koskaan ennen en ole turvonnut. Mulle lentäminen ei siis sovi viimeisellä kolmanneksella. Samalla huomattiin, että hemppa on toooosi matala ja rautakuurille jouduin. Ihme, että välillä tuntuu vähän hassulta ja hengästyttää:)

Jaa takaisin purkaa kamoja, muuttaminen on JÄRKKYÄ puuhaa.

Lumituuli ja tänään rv30, jippii!

Vierailija
6/30 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä edelleen notkutaan ja hyvä niin, sillä pari viikkoa vois vauva vielä masussa pysyä.

Enpä olisi ikinä tuossa helmikuussa uskonut, että pääsen näin loppuviikoille. Toivottavasti ei kovin paljon ainakaan mene yliajalle, sen verran on jo tukalaa. Kunto on laskenut aivan älyttömän alas, mitään en jaksa tehdä, vaikka nyt jo vois.

Olen nyt tyytynyt sitten kaikkein olennaisimpaan eli vauvan tavaroiden laittoon pikkuhiljaa. Ja niin kun mä kuvittelin siivovani kaapit, tekväni ruokaa pakkaseen ja leipovani. No ehkä joitain kakkuja ja piirakoita vois yrittää, mutta pullataikinan saa ainakin unohtaa.

Ulkona on hieno ilma, mutta kun aamupäivän jo puuhastelin, niin nyt on virta lopussa.

Mulle on iskenyt aivan tajuton väsymys. Hb oli viimeksi 110, eli vähän noussut, mutta sais nousta vielä lisää. Vaikka kuinka väsyttää, niin yöt ei silti suju kunnolla.

Kakkonen (4v) meillä kiukuttelee. Kai sekin jo aavistaa, että pian talossa on nyytti, joka vie paljon äidin ajasta. " Vauvana" saanut olla aika pitkään. Mites teillä muilla, onko tullut mitään kommenttia tulevan vauvan syntymästä?

Onko nimet ja kummit jo selvillä? Meillä nimistä ei mitään tietoa ja kummitkin vähän hakusas vielä.

Onnittelut kaikille vauvan saaneille!

Huldalle jaksuja!

Lisää vauvauutisia odotellessa,

Mama tasan 36

Vierailija
7/30 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo paljon ehtinyt (muka) kirjoittelemaan, vaikka päivittäin käynkin jutut lueskelemassa. Tää viikko oli meillä kyllä oikeestikin aika kiireinen, kun tänään oli ristiäiset ja niitä piti järjestellä. Kaiken kukkuraksi onnistuin hankkimaan itselleni vielä rintatulehduksenkin tähän hässäkkään ja yksi päivä meni kuumeessa maaten ennenkuin lääkkeet alkoi purra. Kuka käski mennä fleecetakissa kamalaan kylmään viimaan vaunuja lykkimään... Sehän kun ei tuulta pidä tippaakaan.

Mutta toipumaan päin jo ollaan ja ne ristiäisetkin siis onnellisesti ohi. Meidän " Aarre" sai sitten nimen Altti Emil. Ihana kun saa palata taas normaaliin arkeen ja keskittyä vaan vauvaan. Olin ihan hermona noitten ristiäis valmistelujen kanssa, kun joutui vauvaa huudattamaan yksin sängyssä yhtenään, kun " äitin täytyy nyt saada nää piirakat tehtyä" tms.. ärsyttävää :(

No eipä tänne sit paljon muuta kuulukaan, tasaista vauva-arkea täällä elellään. Innolla odottelen koska täällä alkaa taas väki poksua, AIHA taitaa seuraavaksi lähteä... Huldakin toivottavasti pian.

Hyvää sunnuntain jatkoa kaikille

toivottelevat Luna ja Altti 8 vk

Vierailija
8/30 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hiljainen viikon alku.

En löytänyt edellistä pinoa joten täytyy varmaan vielä etsiskellä kohta puoliin jotta tietää mitä kotiloissa on meneillään. =)

Kohta pitäisi kai niitä vauvojakin taas poksua maailmaan kun taisi loppu metreillä olevia olla niin paljon.

Täällä on aika lentänyt kuin siivillä kunnes nyt olen aivan uupunut. Unettaa jatkuvasti ja huimaa. Kaupassa meinaan aina pyörtyä ja kävellessä kans. Tää sama homma joka raskaudessa.

Huomenna käyn neuvolassa hemoglobinin tarkastuttamassa kun se on varmaan tippunut ja aiheuttaa tämän.

On niin vetämätön olo ettei jaksa tehdä yhtikäs mitään...rasittavaa.

Viikon päästä maanantaina on rakenne ultra. Jännittää...josko saatais sukupuoli selville. =)

Kaikille kotiloille hyvin vointia toivottaa Tsirppana rv 19+2

Vierailija
9/30 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hyvää alkanutta viikkoa!! Juu todellakin on aika hiljaista " kautta" menossa Kotiloissa.

Tänne ei ihmietä....oikeestaan olen elämäni kunnossa! Ei väsytä sen enempää kuin ennenkään niinkuin yleensä. Mihinkään ei satu/purista/nipistä tms. Eikä edes enään kauheesti närästä. Eli voi tätä odotuksen ihanuutta!!!! Mulle kyllä taitaa muutenkin sopia raskaus. kiloja ei juuri tule tai ole aikaisemmissakaan tullut, olo ollut aika hyvä koko raskauden supisteluita lukuunottamatta :) Tai sitten " aika kuultaa muistot" ja en muista enään millaista se oli :)

Mukavaa viikkoa kaikille!! Aihalle " piinailu" tsemppiä. Mä en ole koko limatulppaa nähnyt edellisissä raskauksissa.

Mr 17+2

Vierailija
10/30 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan, vaikka käynnit Kotiloiden pinossa on vähän harventunu..

Mani:

Ihan pysytellään samassa kylässä.. Talo löyty kivalta asutusalueelta, joten ei tarvinnu lähtee vallottaan uutta kylää!! = )

Tervetuloa vaan Kolmen pojan koplaan! Vaikka tiedän kuinka kurjalta se tuntuu -pettymys kun ei saakaan tyttöä- alkuun, mutta viimeistään siinä vaiheessa kun vauva on sylissä, pettymys on vaan muisto!!

Meillä alkaa pian soseitten maistelut! No okei, onhan tässä vielä aikaa, mutta silti tää aika menee niin äkkiä, että pian saa kaupassa pyöritellä niitäkin purkkeja pitkästä aikaa ja miettiä, että mitäs tänään syötäisiin!

..ja tuo lapsukainen ei taas suostu nukkuun, joten on mentävä..

mammutti ja Peetu 2 ja ½kk

Vierailija
11/30 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kaikille pian poksuville!

Vierailija
12/30 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luna:

Kiitos vaan. Kyllä se ihanaa onkin vihdoin saada oma talo!

Toivottavasti sulle ei iske mitään masista.. Koitahan ajatella mukavia asioita!!!

Vierailija
13/30 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sateista sellaista. Alkais jo ilmat lämpenemään ja tulis kesä.

Eipä tänne mitään uutta kuulu. Pahoinvointi on onneksi loppunu vihdoin!! jee!

Tosin tilalle sain sit liitoskivut. Yllättävän aikasin ne ilmesty, en aivan vielä odotellu. Kun töitä on monta päivää putkeen niin rupeaa kävely olemaan vaikeaa. Välillä sattuu niin pirusti.

Mahaki on kasvanu vauhdilla. Piti mennä ostamaan äitiysfarkut ku mitkään ei mahdu enää päälle enkä verkkareita halua aina pitää.

Nyt kaikki sukulaisetkin tietää tulevasta vauvasta. Ja lapsille on kerrottu. ensin eivät millään uskoneet mutta nyt ovat aivan innoissaan ja julistavat asiaa kaikille! Masua käyvät halailemassa ja silittelemässä aina välillä. hellyytävää!

selailin kelan sivuja ja laskin et äippäloma alkais 28.9 joten sitä odotellessa.....

Nyt on jännitys huipussa, paras kaverini lähetti viestin klo. 16 mais että lähti synnäriä kohti ! ittelläkin on aivan perhosia vatsassa ja melkein supistelee pelkästä myötätunnosta!

Hyviä vointeja kaikille teille!

72oinas 15+3

Vierailija
14/30 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut luulenpa että nämä on edelleenkin vaan näitä uudelleensynnyttäjän riesoja. KYSELYÄ: Paljonkos teillä vauvallisilla oli näitä kipeitä ennakoivia supistuksia? Mulla oli viimeks 5vrk sellaisia tujuja supistuksia. Mut ne oli siis peräkkäin. Nyt on ollu erillisiä päiviä 2krt ja nyt sit putkeen eilen ja tänään eli yhteensä jo 4vrk ja mietin, että joudunko vielä pitkäänkin kestää tätä kipua ennen kuin mitään tapahtuu... Joskus vaan kuullu, että ne pahenis raskaus raskaudelta.

Mä muuten näin tänään enneunen joka ihan oikeesti tapahtu heti aamusta. JA siit jäikin vähän kutkuttamaan, että jokohan se AIHA on poksahtanu, kun näin pe-la tai la-su välisenä yönä unen, että nyt sen synnytys käynnisty! Siis oikeestaan heräsin hätkähtäen, että just NYT siellä tapahtuu. :D Mielenkiinnolla siis oottelen josko kuuluis mitään. Mulla on känny huollossa joten ties vaikka se ois tekstarilla koittanu kertoakin asiasta. :) No, jos AIHA on synnyttäny, niin sitä edellinen uni minkä näin oli että mä ite poksun 36+4 eli ens maanantaina. :D

Ihmeen hiljaista täällä kotiloissakin on ollu, mut lieneekö vaikutusta sillä, että toukokuisissa ja kesäkuisissa kuhisee juttua nyt jostain ihme syystä... :D Kesäkuisissakin jo kaks poksunu.

Taas supistaa. Supistusten välillä oon jopa melko kärsivällinen, mut supistuksen aikana tulee kyllä kirottua, että prkl, jos mä tässä tilassa vielä joskus neljännen kerran oon, niin täys tyhmä täytyy olla... x) Mä oon melko tyytyväinen, että oon tähän mennessä säilyttäny hermoni ja kutakuinkin jopa viihtyny raskaana. Viime raskaus oli just sellaista kun manilla on ollut nyt. Jopa sen sukupuoliasian kanssa. :/

MUt nyt mä meen taas ahtaa kupua täyteen. Siis mitä sinne nyt vauvan lisäks mahtuu enää. :D

Hulda-ennustaja-eukko 35+4

Vierailija
15/30 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen täällä vieläkin yhtenä kappaleena! Joskin en kyl jaksais olla...

Eli taitaa sun enneuni kuule koskea sua itseäs. (Enkä ole yhtään kade, enpä).

Kipeitä suppareita ei täällä ole näkynyt. Liitokset paukkuu ja kävely tosi hankalaa. Positiivista sinällään, että vauva on sitten alhaalla. Huomenna on neuvola ja saas nähdä mitä mittoja tulee. Turvotus on kyl lisääntynyt kiitettävästi. Jaloissa varsnkin näkyy.

Äitienpäivä meni mukavasti. Kukkia sain ja kortin. Esikoinen oli ihan täpinöissään niistä ja näytteli korttia monta kertaa ja selitti kuinka monta kukkaa kortissa on. Hellyttävää.

Huomenna ois aamulla tapaaminen psyk.sh:n kanssa (joka muuten on ollut aivan ihana ihminen) ja perhetyöntekijä tulee tyttöjen kanssa sitten ulkoilemaan ja olemaan, että pääsen myös neuvolaan. Tekee hyvää jutella tuon sh:n kanssa ja myös että saa vähän omaa aikaa. Tää masennus on kyl henkisesti ollut tosi rankkaa ja nyt nää supparirumbat ja loppuraskauden vaivat vieneet voimat myös fyysisesti. Eli ei herkkua tämä oleminen :( Eli vali vali täältä.

Parempia vointeja muille!!

AIHA ja Nea rv 37+6 (jo!)

Vierailija
16/30 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nörästää ja issias vaivaa pahemmin, vetää suonta ym ym... kivaa. Kohta en enään jaksa. Su-Ma välisenä yönä näin unta että haarat repes ;) ilmeisesti Alma pääsi jotenkin painamaan kunnolla mutta masu on edelleen tosi ylhäällä, ei sen puoleen eivät aikaisemmatkaan ole laskeutuneet ennen kuin synnytys on käynnistynyt, joten korkealta tullaan ja rytinällä.

Viime yönä supisteli aikas reippaasti, mutta enpä sitten vaivautunut niitä sen enempää huomioimaan. Kyllä sitä sitten herää jos on ihan tosi kyseessä, yritän nyt levätä kaikki ajat kun vain on mahdollista. Vatsa reistailee vaikka olen niitä maitohappoja syönyt jo pari viikkoa.

Torstaille olen jättänyt pihan haravointia...ihan sellaista kevyttä =) täytyy vain toivoa että ilmat suosii, voisi se olla hieman koomista vesisateessa haravoida.

Tänään olisi synnytystapaarvio...hieman jännittää, kuinka isoksi Alma on kasvanut ja onko näillä kaikilla supistuksilla ollut mitään aikaansaavaa vaikutusta.... Palaillaan.

JB72 & Alma rv 37+1

Vierailija
17/30 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

JB72: Tuupas sit kertoo tilanneraportti tänne, kun oot käyny arviossa. :D

AIHA: Mä olin jo N I I N varma, että sä oot synnyttäny. Damn.

Omaan napaan ei ihmeitä näin aamusta. Yöllä ei supistuksia tullu, joten eipä nää taida mitään tehdä tuolla kohdunsuullakaan. Tänään aion jatkaa siivoiluja kun mieskin on täällä mun apuna. Hirvee pesänrakennusvimma tms. :D Eilen pesin myöhään illalla ikkunoita.

Hulda 35+5

Vierailija
18/30 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tullut itselläni kirjoiteltua tänne sitten alkuraskauden jälkeen.

Onkohan sintagma kirjoitellut???

Meillä mennyt raskaus vuotojen parissa ym. vaivojen kanssa. olen ollut tosi kipeä ja voinut huonosti.

Nyt en oikein pysty enää tehdä mitään ja siksi koneellakin käynnit harventuneet olemattomiin kun en oikein pysty istumaan kun hetken, samaten kyykkiminen, seisominen yms. issias kipu on niin kova jos vähänkään mitään teen. rasittavaa!!!

Meillä jo odotellaan jotta tuo aika kuluisi ja saisi tuon vaavin syliin, niin vaikea on näiden vaivojen kanssa elää. No mutta vielä on viikkoja jäljellä..plaa!

yritämpä käyvä täälläkin kirjoittamassa, tuolla heinäkuisissa kun tulee kirjoiteltua enemmän...(niitäkin on jo muuten syntynyt 2kpl..siis heinäkuisia)

Liipe ja prinsessa rv31+6

Vierailija
19/30 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi laiska olen ollut kirjoittelemaan, mutta olen täällä kyllä käynyt lueskelemassa juttuja. Imtysdementia vaan vaivaa, joten en yhtään muista mitä piti kommentoida...Muutenkin olen tosi kiva keskustelukumppani nykyään kun ei ajatus tahdo pysyä koossa. Saatan aloittaa jutun ja unohtaa kesken kaiken mitä olinkaan selittämässä. Samanlaista oli kyllä isompien tyttöjenkin kanssa, joten tuttua tuttua.

Meille ei mitään ihmeellistä kuulu. Arki on alkanut rullaamaan paremmin; vauva nukkuu paremmin, ei valvo enää paria tuntia yöllä ja muutenkin viihtyy paremmin myös itsekseen. Imetysvälitkin ovat pidentyneet, mutta silti on tyttönen aika sylikissa ja tissitakiainen, mutta ihana semmoinen. Hymyä on tullut jo 3 viikkoisesta ja kova tuo on katselemaan ja seurailemaan. Ristiäisetkin oli ja hienosti meni juhlat, vaikka papille pitikin vähän karjua. Iltaisin vaan on vähän karjuvaisempi tämä neito. Kaipa huutaa väsymystä pihalle ja haluaisi tissitellä, mutta kun on masu täynnä niin maitoa ei halua ja tuttihan ei kelpaa, joten karjuu " stressit" pihalle ja haluaa sitten unihuikat ja käy nukkumaan yleensä n. klo 21. Öisin heräillee yleensä 3-4 tunnin välein, joskus useamminkin, mutta mielummin heräilen vaikka tiuhempaankin kun kökin sen pari tuntia hereillä kuten aikaisemmin klo 4-6, että en valita.

Sen muistan viime pinosta, että oli puhetta haikeudesta raskautta kohtaan. Minullakin on vähän semmoista ilmassa. Toisaalta tuntuu, että kolme lasta on oikein hyvä määrä, mutta sitten taas toisaalta tuntuu kovin haikealta se, etten ehkä koskaan saa enää kokea raskautta ja synnytystä. Yllättäen tämä vaiva on ilmeisesti iskenyt myös mieheeni. No, onhan tässä vielä aikaa ihan noin biologisessa mielessä. Onneksi ei mitään tarvitse nyt lyödä lukkoon. Välillä on aika rankkaa kun kaikki lapset ovat vielä niin pieniä ja silloin tulee vannottua, että ei enää koskaan yhtäkään, mutta sitten taas toisaalta...On tämä hönttiä etenkin kun muistaa miten minäkin manailin sitä loppuraskautta, vaikka sinäänsä minulla kaikki raskaudet ovatkin menneet tosi hyvin. Ainut mitä en kaipaa tippaakaan on se synnytyksen jälkeinen tunnemylläkkä kun kotiutuu ja itkettää kun on ollut ikävä kotiin ja lapsia, itkettää kun on niin onnellinen, itkettää kun tuntuu, että mistään ei tule mitään, itkettää kun tuntuu, ettei saa mitään aikaiseksi jne...

Onnea kovasti kaikille nyyttinsä saaneille ja tsemppiä loppusuoralaisille!!

Vierailija
20/30 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylläpä kesti, ajat oli n.tunnin myöhässä...oli näemmä ruuhkaa.

Alma se siellä kellui tyytyväisenä ja tosi korkealla, lapsivettä oli ihan hyvin ja napavirtaus toimi, painoarvoiksi sai 3110g...joten jos siihen on uskomista ja aikaisempiin painoarvioihin niin kasvu on hidastunut. Uuteen ultraan mennään sitten parin viikon päästä (39+1) sanoinkin miehelle että jos se ei aikaisemmin synny niin sitten keskiviikkona 30.5, no turha tässä on povata =)

Kohdunsuu oli kiinni, pehmeä kuitenkin ja pituus lyhentynyt 2cm, joten kyllä se tästä. Onneksi saan käydä edelleen kylvyssä, lämmin vesi rauhoittaa issiasta kummasti.

Ensi viikolla sitten ihan tavallinen neuvola...

Otetaan rauhallisesti ja levätään.

JB72 & Alma rv 37+1