Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~3-kuumeilijat~ vko20

14.05.2007 |

Heippa rallaa, ajattelin alotella uutta ketjua kun ei sitä tälle maanantai aaumulle vielä näyttänyt olevan.

-mami

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikon pinoa en ehtiny kovinkaan tarkasti lukea:(

Mites meni äitienpäivä?

ON: Viimeiset piina päivät käsillä, kaikista pelottavin päivä on tänään, koska edellisenkin kierron pituus oli 29pvää. Ahistaa oikein, kun tiedän tätin kurauttavan luokseni ihan pian:( Pitkästä pitkästä aikaa, minulla on ollu semmonen määrä toivoa ja odotusta että tosiaan olisin raskaana, ja nyt kun(jos) se täti tulee tiedän tippuvani korkeelta ja kovaa. Oon alottanu jo itseni kokoamisen seuravaa kiertoa varten, usko on minun kohdalta päässy jo loppumaan:/

Toivottavasti muilla on iloisempia uutisia? Saiko joku äitienpäivä plussan?

Paljon kaikille ++++++++++++++++ säteitä=)

mami kp 29/26-34

Vierailija
2/39 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää alkanutta viikkoa.

Marenda: Mulla tyttö syntynyt 08/2006. Huomasin että olit kirjoittanut raskauspelostasi. Minulla on myös synnytykset olleet rankkoja kokemuksia. Ei mitään vakavaa ole kuitenkaan sattunut, mutta fyysisesti ovat olleet rankkoja ja paljon kipua. Viimeksi menin kipushokkiin. Eka raskaus oli suht helppo mutta toisessa oli kaikenlaista supistelua ja verenvuotoa etc.

Minä en ole edes vielä ajatellut sitä, mitä raskaus tai synnytys tuo tullessaan. Jotenkin sitä yrittää suojella itseään. Tiedän että paniikki tulee jossain vaiheessa mutta se on sen ajan murhe. Tämä ei tietenkään ole kovin kypsä tapa käsitellä vaikeita asioita mutta jokaisella on omat suojautumiskeinot.

2pojanäiti-74: mulla kans oviskivut on aika makoiset, ei tarvitse todellakaan tikutella ovista. Mies taitaa olla tässä kierrossa oviksen aikana muilla mailla vierahilla, joten ei toivoa tässä kierrossa.

Mami0203: Laitahan viestiä kun testailet. Pidetään peukkuja!!!

Viola

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipä hei!

ihanasti viikko alkoi auringon paisteella. No huomenna se ilo taitaa taas loppua mutta nautitaan vielä kun voidaan! =)

Meikä on tehnyt koko päivän pihahommia, istutellut nurmikkoa, siirrellyt kukkapenkkejä jne... huh huh, ottaa ihan kunnon päälle =)

Saiko joku tosiaan äitienpäivä lahjaksi plussan testiin!!???!! Toivottavasti!

Mami0203 testitulosta jäämme jännäämään =)

-E-

Vierailija
4/39 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä oltu. Väsyttäny ihan kamalasti, vaikka päiväkodin pihalla olin niin siis tuntu et vois nukkuu seisovillee. Eilen tein siis sen roskishaamun. Tuntuu ku kohdussa olis pieni vesi-ilmapallo ja farkkuja ei ole mukava pitää ku jotenki maha tuntuu " oudolta" . Odottelen siis päivä kerrallaan mitä tästä seuraa. Raskaustesti oli apteekin oma ja hölmö ku olin niin lopetin testaamisen 5 minuuttiin=/ Siitä meni kauan ennen ku katsoin sitä ja haalea viiva siinä oli ku mieski katso ja tuolla se roskiksessa vieläki kummittelee. Eniten mua häiritsee et millon se viiva siihen on ilmestyny. Kaipa siihen ei voi luottaa ku möhlin. On kyllä sika paha mieli=.( En kyl testaile uudestaa ku loppuviikosta...

Vierailija
5/39 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitenpäivästä on toivuttu, kakkua syöty ja sitä rataa. Oli kyllä oikeesti ihanaa, kun lapset oli niin täpinöissään jo monta päivää etukäteen ja olivat sitten päiviksessä väkertäneet hienoja lahjoja... :) Pikaisesti käytiin anopin luona kahvittelemassa, muuten oltiin ihan kotosalla, kun lapset ovat flunssaisia. Mitenkäs muiden äitienpäivä sujui?

Mami0203:lle tsemppiä piinailuun, inhottavaa aikaa se on..!

Uusi: Kuulostaa nyt kyllä ihan siltä, että masuun on tullut elämää. Pidän peukkuja!

Minä puolestani odottelen kuumeisesti menkkojen alkua, niiden pitäisi alkaa tänään. Viimeiset viisi kuukautta kierto on ollut kuin nakutettu. En todellakaan usko olevani raskaana, vaikka siihen tietenkin häviävän pieni mahdollisuus on. Mutta ei siis ole mitään oireita, ei edes kuvittelemalla. Joten nyt saisi täti tulla kylään, että pääsisi sitten ajallaan yrittelemäänkin! Höh, huiskikaa sitä naista tänne päin, jos uhkaa teillä vierailla!

Muuten elämä on vain työtä ja työtä. Ensi viikolla projektin dead line, että sitä nyt pitäisi jaksaa painaa, vaikka ajatukset liitelee kyllä ihan muualla...

Mutta nyt täytyy hipsiä hakemaan jotakin syötävää! Illanjatkoja!

HilppaVilpuri

Vierailija
6/39 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi inhaa ku sataa, vaikka monta päivää oli jo kuivaa. Olen itse enemmän auringon kuin sateen lapsi :). Ja tuntuu kuin jaksaisi kaikkea paremmin kun arska paistaa..

Joku (anteeksi etten muista nimimerkkiä...) oli kovasti puuhaillut pihatöitä. Ole kiltti ja huiskaise vähän sitä energiaasi tänne minullekkin! Minun pitäisi ja pitäisi tehdä myös pihatöitä mutta mistä sais sen pari tuntia lisää aikaa vuorokauteen? Illalla olisi ehkä paremmin aikaa mutta tuntuu kuin olisi siinä vaiheessa jo ihan kuitti eikä pihatyöt tunnu oikein enään niin innostavilta kuin mitä aamulla tuntuivat ;)

Olikohan se Uusi joka oli roskishaamun saanut? Voi vitsi että oot ihan rautahermo jos pystyt oleen loppuviikkoon asti testaamatta. Itsellä itsekuri on mitä on ja sitten sitä on ihan täpinöissään jo muidenkin jännityksestä saati lopputuloksesta. Mä itse tahdon olla sen verta " hullu" että hyvä jos edes menkkoja edeltävään päivään asti pääsen testaamatta. Pidämpä sulle kovasti peukkuja!!

(.): Niinpä ne menkat sitten alkoi ihan ajallaan taas, kp28. Ja nämä kierron alkupaivät.. voi kiesus kun nämä sais kelattua ohi. nämä on hitaita päiviä nämä. Vaikka nuo kaks ihanaista nappulaa tuossa pitää kyllä äidin kiireisenä :).

Nyt painaa jo silmiä sen verran että pakko menaa nukkumaan.

Ansku78 yk6 ja kp3/28

Vierailija
7/39 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa pääsin lueskeleamaan ja kirjoittelemaan!!! Tuntuu aina ikuisuudelta nää viikonloput kun en voi tulla teidän uutisia lukemaan....

Viime viikon pinon luin ja oli tullut uusia mukaan, Tervetuloa vaan!!!

Mami0203: Vautsi, toivotaan että täti pysyy poissa!!! Milloin ajattelit testailla??

Uusi: Vautsi, varovaiset onnittelut! Sormet ja varpaat peukuttaa sulle, että viiva vahvistuu!!!

HilppaVilpuri: Onko täti pysyny pois???? Jänskätään ja odotellaan täällä kuulumisia!

Ansku78: Pahoittelut tädistä, hali! Jep noi päivät on kaameen pitkiä, mutta on nää piinapäivätkin =/

Mites muilla?? Testejä, piinaa????????

ON: Ei oireen oiretta!!! Ottaa päästä tallanen.... Alkaa toivo hiipuun. Parina päivänä vaan hieman ollu rinnat arat, siinä kaikki =s

Meinasin testata aamulla, mutta maltoin mieleni kuitenkin. Malttais ny vaan odotella vielä pari päivää ainakin, mut saa nähä kestääkö pinna...

Mukavaa päivän jatkoja kaikille!!!

mp73, yk6, kp 26/ -30-

Vierailija
8/39 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin sateista on tänään. :/ Minulla ainakin vaikuttaa siihen, että väsyttää. Aamulla on jomottanut alavatsaan menkkamaisesti ja nivusiin myös. Kp 20/28 menossa.

Olemme olleet miehen kanssa tosi väsyneitä. Poikansa yski eilen, tai on jo yskinyt viime viikollakin pahasti eikä mies ole jaksanut antaa yskänlääkettä, tai siis katsoa Farmacasta mikä sopii. Ja suhdekaan ei ole mitenkään ruusuisesti voinut. :( Tänään jutelllaan mitä tehdään; lähdenkö toiseen osoitteeseen vai en. Olen niin väsynyt etten jaksa oiekin miettiäkään mitä tässä pitäisi tehdä. Mies sanoi kyllä aamulla, että koita jaksaa, mutta kun se ei nyt taida auttaa.

Äitienpäivästä: Ihan ok se meni. Sain lököillä vähän opidempään sängyssä ja mies ol ilaittanut aamupalan pöytään. Tosin lähti nukuttamaan (kävelylle) junioria ja sitä saatiin sitten odotella, heh. Sitten sain minun synttärilahjan vähän myöhässä.

Viola-71: Kerroit, että sinullakin on aika mojova ovulaatio. Minulla kovin kipu (särky&jomotus) oli kp 16/28, eli silloinko ovulaatio tapahtuu? Tiedätkö? Mietin vaan, että mihin päivään se ajoittaa ja onko kovat kivut merkkinä siitä?

uusi: Toivotaan, että plussaviiva vahvistuu. :)

Vierailija
9/39 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

2pojanäiti-74: en ole perehtynyt tarkkaan milloin se kipu on kovimmillaan. Pahin kipu mulla kestää sellaset 6-12 tuntia ja vaihtelee kp14-16. Mulla kierto on joku 29-30 normaalisti, mut nyt on ollu ihan sekoja välillä. Ovulaatio on kyllä ollut ajallaan mutta vuoto epämääräisempää. Joskus on kipu niin kova, ettei pysty kävelemään ollenkaan pystyssä, vaan joutuu kaksin kerron olemaan. Kun makaa paikallaan ei satu kuin ihan vähän. Kävely tms. pahentaa kipua. Syömään ei pysty myöskään mitään raskasta, kevyttä ja vähän kerrallaan. Mulla on oviskivut olleet aina. Ei ole helpottanut tai pahentunut synnytyksistä. Hormoonikierukka oli mun pelastus näiden kahden lapsen välissä. Ei ollut ovulaatiokipuja ja toisaalta hormoonimäärät niin pieniä ettei vaikuta mielialaan niinkuin pillerit.

Mulla varmaan ovulaatio on loppuviikosta kun mies on matkoilla, joten se siitä helmivauvasta.

Viola

Vierailija
10/39 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas sitten suorastaan kuuma loma. ;) Ateenassa oli mitä mainioin sää, esim. perjantaina oli vielä klo 18:00 + 33 astetta lämmintä. Reissulla tuli kyllä käveltyä seuraavan neljän vuoden edestä. Akropolille ei sitten kivuttukaan juuri helteen takia. Ja helle sitten ehkä sekoitti kierron, koska tänään tulee silloin tällöin kirkasta verta lähinnä pyyhkiessä pissin jälkeen. Mullahan siis oli menkat just ennen lähtöä...

Jos täällä oli uusia kuumeilijoita, heille tervetuloa! Mahdollisille plussanneille roppakaupalla onnea.

Kirjottelen lisää kunhan saan aivot toimimaan täydellä teholla. Lento oli 04:10 tänä aamuna perillä, nuokuin koko lennon ja mukuin kotona muutaman tunnin. Nyt olo on kuin krapulaisella. =/

Vierailija
11/39 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on sillä lailla nykyään, että vatsa on sekaisin pari päivää ennen ovista ja sen jälkeen päivän. Mulla ei ole olult enne tällaisia oviskupuja.

Nyt poika hermostuu. Täytyy mennä.

Vierailija
12/39 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs kaikki luuraa kun ollu aikas vähän kirjootuksia??

2pojanäiti-74: Toivottavasti saatte selvitettyä asiat.... Meillä oli miehen kans toi vaihe puoltoista vuotta sitten ja se oli yhtä helv.... No onneksi saimme selvitettyä asiat.

Defeis: Kiva että oli onnistunut reissu! Oi kun kuulostaa ihanalta noi lämpötilat..... haaveilee.....

Ovis-kivuista ollu puhetta. Mä en oo koskaan ennen tuntenu ovista, mutta nyt parissa kierrossa valtavat vatsakivut, auts. Mulla myös niin ettei tahdo pystyä suorassa kulkemaan.

En sit maltanu olla testaamatta.... Prisman liuskalla tein tyylipuhtaan negan... =( Toivottavasti oli vaan liian aikasta....

mp73, yk6, kp 26/ -30-

Vierailija
13/39 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä täältä kaikille kuumeilijoille!

Huhuilen taas oisko kukaan halukas rupeamaan päivittämään kuumeilijoiden listaa???

AIHA ja Nea rv 38!

Vierailija
14/39 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomailu Ateenassa kuulostaisi ihanalta... Tai ihan missä tahansa lämpimässä paikassa. Tänäkään kesänä ei taideta päästä Ruotsia pidemälle, huoh... Onko teillä millaisia kesälomasuunnitelmia? Meillä mökkeillään kaveriperheen kanssa vähän ja sitten isonvanhempien mökille. Ja kai joku tenavakohde pitää käydä katsastamassa. Toistaiseksi ollaan käyty vasta Muumimaassa. Osaatteko suositella jotakin näistä Puuhamaista ja muista?

2pojanäiti -74: Voimia parisuhteen setvimiseen. Meillä käytiin kiukkuisia keskusteluja kakkosen vauva-aikana, kun kumpikin oli ihan poikki ja kumpikin oli varma, että oli väsyneempi kuin toinen ja joutui raatamaan enemmän kuin toinen. Väsyneenä kaikki asiat saa niin suuren mittasuhteen. Toivottavasti miehesi pojan yskä helpottaa ja saatte kaikki levättyä. Silloin maailmakin näyttä jälleen valoisammalta.

mp73: Ei ole tätiä näkynyt ei. Ihan oikeasti en usko olevani raskaana, ei oireen poikastakaan, ja lähinnä harmittaa kun kierto pitkittyy. Ja jos olisinkin raskaana, niin sekin olisi hyvä tietää, kun astman takia syön lääkettä, jota raskausaikana ei saa syödä. Millä sen tädin nyt sais kylään, tämän yhden ainoan kerran?! Sen jälkeen voisikin sitten pysyä poissa.

Oviskivut ei ole täälläkään tuttuja. Muutamina kuukausina luulen erottaneeni ovulaation selvästi, mutta kivuliasta ei ole ollut. Kuulostaa hurjalta nuo Viola -71:n oireet.

On muuten aika mukava tunne, kun kaiken vatkaamisen ja epäröinnen jälkeen olen saavuttanut rauhan tämän vauvan yrittämisen suhteen. Tarkoitan siis, että olen nyt varma, että vauva olisi todella terveltullut. Aikansa se vei, kun mietti puolelta ja toiselta, mutta... nyt tiedän. :)

HilppaVilpuri

Vierailija
15/39 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olen, en muuta voi... Yk 6 " jo" menossa... Eilen sain pidellä naapurin vauvaa sylissä ja siitäkös kuume vaan paheni. Sitten vielä tentattiin, että AIOTTEKO HANKKIA kolmannen vauvan??? En tiedä teistä muista, mutta en mä ainakaan viitsi selittää, että hankittais toki jos vaan saatais :(

mp73: toivottavasti testasit vaan liian aikaisin! Mä olen perinteisesti aina testannut vasta tosi myöhään (eipä oo viime aikoina tarvinnut siis testailla ), mutta nyt harkitsen, että jos alkaisin joskus kp 28 maissa aina tekemään testin. Olis henkisesti helpompaa, kun osais sitten odottaa menkkoja eikä toivoisi turhaan.

mami0203: oletko testannut? Onnea matkaan! Meidän lapset on muuten myös syntyneet 02 ja 03 :)

Mä yritän kovasti tsempata itseäni iloitsemaan näistä kahdesta rasavillistä, jotka ollaan saatu. Me ei aiota mennä mihinkään hoitoihin, jos nyt kolmatta ei sitten suoda. Vauvankaipuu on kuitenkin kova...

Tsemppiä kaikille ja positiivisia ajatuksia!

Eppu2, yk6, kp 12/27-30

Vierailija
16/39 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tein aconilla selkeän plussan aamulla! Nyt vaan varovasti totuttelen ajatukseen. Odottelen ensviikon maanantaille, sit soittelen neuvolaan. Nyt pitää lähteä ajeleen töihin. Palaan illalla kirjotteleen=)

Plussaaa kaikille!!

Vierailija
17/39 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi: hurjasti onnea ja kovasti tarrasukkia matkaan. Ihana päästä näin heti aamusta lukemaan hyvä uutisia =) Onnea.

Ja koska minulla on maailman huonoin nimimuisti, niin hilavilpuri tai joku sellainen, kirjoittelit astmasta ja lääkkeistä. Minulla myös astma. Kannattaa jo nyt käydä lääkäriltä pyytämässä uudet lääkkeet mitä saa syödä raskaana. Ei tarvitse sitä sitten murehtia....

Mutta mutta, ihana lukea teidän muiden kierroista ja piinailusta. Oi että, pääsisipä sitä itsekkin pian siihen vaiheeseen. Meillä ei siis ehkäisyä käytetä mutta kun miulla ei tosiaan ole kuukautisetkaan alkaneet vielä synnytyksen jäljiltä, poika 10kk ja imetän häntä edelleen, myös öisin. Niin se varmasti jo omalta osaltaan ehkäisee. Kuukautisten alkua odotellessa. Tähän asti on vain ollut iloinen siitä että ne pysyvät poissa. Mutta nyt niitä jo kaipailee kovasti.

Kyllä sitä eilen illalla taas mietti että halutaanko me oikeasti tähän rumpaan vielä kolmas. Molemmat lapset kiukkuaa eivätkä suostu nukkumaan + koti kuin pommin jäljiltä. Mutta mies sen muotoili. Me kai ollaan vähän tyhmiä.

Mutta sitten on niitä hetkiä kun tyttö, 2.5v ottaa kaulasta kiinni ja sanoo rakastavansa ja pojan silmistä paistaa silkka rakkaus ja ihailu. Silloin sen tietää että rakastaa tätä elämää ja noita ihania rakkaita murusia tahtodaan lisää meidän perhettä sulostuttamaan.

Eniten minua hirvittää tulevassa raskausajassa (ihana sana) se jaksaminen. Meiltä on keskussairaalaan matkaa 60km ja hyvällä tuurilla miun tarttee käydä siellä vain kerran kuussa rv 20 alkaen, huonolla tuurilla joka viikko, ja saatan joutua makoilemaan sinne (jos menee samalla lailla kuin kaksi edellistä raskautta) ja se ei kahden pienen lapsen kanssa ole niin helppoa.

Mutta koetetaan ajatella tätä positiivisesti. On se vauva kuitenkin sitten joskus niin ihana asia että on se ehdottomasti sen arvoista vaikka raskausaika olisi vähän vaikeampikin. Ja eihän sitä tiedä, voihan olla että kaikki menee hyvin.

Huomenna lähdetään vapaapäivän kunniaksi käyttämään lapsia ähtärin eläinpuistossa. Kaveri perhe tulee myös mukaan. Voi olla ihan hauska päivä tiedossa. Toivotaan vain että sää suosii.

Aurinkoista päivää kaikille ja kovasti plussatuulia

Vierailija
18/39 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussasta, Uusi!!

Itse olen aloittanut oikean kuntoremontin, joka kattaa niin pään kuin muunkin kropan yleiskunnon kohottamisen. Ja pari kiloa olisi kiva saada muutoinkin pois! Tuosta pääkopasta sen verran, että olen ollut koko kevään tosi ¿äkäinen akka¿. Onhan tässä rankka talvi ollut takana: muutto, remontti, lasten sairastelut ( ihan normaaleja lastentauteja, onneks ), kuopuksen huonot yöunet, esikoisen kiukkuilut. Olen varmaan potenut jonkinlaista kotiäidin burn outia. Mieskin alkoi jo hermostua koko ajan äkkäilevään ja itkua tihruttavaan vaimoonsa. Nyt olen tosissaan miettinyt, miten tästä kiukkuilun kierteestä pääsen pois. Ja itse asiassa viimeiset pari viikkoa ovatkin jo sujuneet paremmin.

Myönnän että, ns. oma aika on viimeisen puolen vuoden aikana ollut tosi kortilla. Nyt olen saanut tuonkin puolen korjaantumaan. Ja kaiken tämän kuntoremontin takanahan on tietysti se, että pääsisimme miehen kanssa yhteisymmärrykseen tästä kolmannesta lapsesta. Itse olen varovaisen toiveikas. En kuitenkaan vielä aloita mitään ¿heviä¿ painostusta, pientä piilovihjailua vain. Jos vaikka kesällä pääsisimme itse asiaan. Kyllähän sitä viime yöllä mietti, että onkohan tässä taas mitään järkeä. Mutta niin paljon on asioita, jotka puoltavat kolmosen hankintaa. Ainut kielteinen asia on tuo talouspuoli ja siinä lähinnä tämä asuntolaina-asia. Olemme joutuneet kikkailemaan laina-asiat omalta osaltani tämän kotihoidon takia, joten en tiedä pystymmekö jatkamaan kikkailua pari-kolme vuotta sovitusta vielä eteenpäin. Mutta toiveikas olen tämänkin suhteen.

Nyt aamuaskareisiin. Aurinkoista päivää kaikille!

t. Meeri70

Vierailija
19/39 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala ilma ulkona =( Tuulee ja sataa vettä, äääh mulla oli tarkotus tehdä tänään pihatöitä, kukkien istutusta ym... Mutta eihän tonne hullukaan lähde ulos!

Mami0203: Onhan täti pysynyt poissa????? ++++++

Hilppavilpuri: Eihän vaan täti ole eksynyt luoksesi??? ++++++

Eppu2: Mulla kans yk 6!!! (Tai oikeestaan olis yk8, pitkittyneet kierrot pilsujen jälkeen...) Eiköhän siirrytä yhdessä tonne kotiloihin ennen juhannusta!!! =)

Uusi: MAHTAVAA!!! ONNEA PLUSSASTA!!!! Suojelusenkeleitä teille!!! Onpa ihanaa kuulla välillä plussauutisia! Aikas tasaseen tahtiin niitä plussia on tullu! paitsi mulle=(

Hinaa meitä muitakin tonne kotiloihin!!!!!!

Marenda: Voihan sitä raskautua vaikka imettää, ja vaikka ei kuukautisia edes kerkeä alkamaankaan! Toivotaan parasta ja olishan se varmaan hyvä että täti kävis edes kerran vierailulla, vai?

Meeri70: Tsemppiä kuntoremonttiin!!! Olis mullakin aihetta tollaseen....

Toivotaan, että pääsette tositoimiin pian! Onhan se väliin raskasta olla kotiäitinä, tiedän että omaa aikaa PITÄÄ saada keinolla millä hyvänsä ainakin kerran viikossa kunnolla. Jaksuja ja tsemppiä sinulle!!

On: Ei oireen oiretta.... hö! Ei edes menkkaoireita... Ei kait se auta muu kun vaan odotella ja ihmetellä... Eilen päivällä siis testasin negan.

mp73 yk 6, kp 27/ -30-

Vierailija
20/39 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuin unohtuu: ONNEA Uusi. =)

Vaikka teistä ei tietääkseni kukaan ole selvännäkijä niin saiskos hyviä arvailuja tämän omituisen välivuodon suhteen?

Eli siis eilenä tuli lähinnä pyyhkiessä verta, kerran tai kaksi pönttöönkin. Tänään aamulla pyyhkiessä. (Edelliset menkat olivat 30.04.-04.05.) Muuten ei vuoda. Eilenä illalla ajattelin että vaihtoehtoja tähän omituisuuteen voisi olla:

A) Edelliset menkat (jotka olivat kolmisen päivää aikataulusta jäljessä) oli tooooosi aikainen keskenmeno ja nämä minimenkat ovat ne oikeat menkat.

B) Viime menkat olivat oikeat menkat, ovis on ollut heti menkkojen jälkeen ja tässä kierrossa on kemiallinen raskaus joka nyt tulee pihalle

C) Helle sekoitti kropan ja kaikki menee päin persausta.

D) Ovis on ollut oletettua aiemmin ja tämä on sitä kiinnittymisvuotoa... paitsi että kuinka vähäistä tai runsasta se semmonen yleensä on?

E) ARGH!