Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~3-kuumeilijat~ vko20

14.05.2007 |

Heippa rallaa, ajattelin alotella uutta ketjua kun ei sitä tälle maanantai aaumulle vielä näyttänyt olevan.

-mami

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti alkuun Onnittelu Uusi! +++++

Ja plussatuulia muillekin. Luen kyllä läpi teidän juttuja, mutten oikein muista kuka mitäkin on kirjoittanut, joten yritän päästä kärryille ja tsemppailla kaikkia tasapuolisesti :)

Oviksista on ollut juttua. Mullakin kivuliaat ovikset. Eilen taas ihmettelin, miten voikaan olla kamala tärinäkipu eli ei paljon kärsinyt kroppaa liikuttaa kun koski kunnolla. Kävin kuitenkin illalla lenkillä ja helpotti oloa.

Jännäilen vähän, että mitenkähän tässä nyt käy kun la vähän lipsahti ehkäisyn kanssa ja ma keskeytettyä ja eilen sit ovuloin. Hups.. En nyt mitään toiveita laita tähän kuitenkaan. Vähän säikäyttikin, kun mietin, että voiskohan oikeesti olla kohta raskaana. Kyllähän ne siittiöt elää useamman päivän naisen elimistössä ja meillä edelliset raskaudet alkaneet helposti. Haaveiluasteella tämä on vielä tähän mennessä ollut, mutta olisi toki aivan ihanaa, jos haaveet toteutuisi :)

-KenguRuu

Vierailija
22/39 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän sitten tärppäsi samnatien! Hieno juttu! :)

Eppu2: Tunnistan kanssa hyvin tuon tunteen, kun yrittää ajatella, että pitäisi olla kiitollinen, kun on kaksi ihanaa lasta, mutta kun sitä vauvaa niin kaipaa... Meilläkin töissä vaan kaikki raskautuu (onneksi ekoja tai tokia vasta, muuten ei kestäisi!), minäkin mielelläni kertoisin vauva-uutisia... Miten sitä onkin niin malttamaton, että sitten kun se kuume iskee, niin kiitoksia, vauva saisi tulla ja heti! No, eiköhän meitä vielä onnista!

Marenda: Juu, olen keskustellut lääkärin kanssa lääkityksestä, mutta tämä lääke on sellainen, jota ei voi vaihtaa enkä mielelläni jättäisi pois ennen kuin on pakko (Singulair). Auttaa selviämään lasten lukuisista flunssista. Joten jos joskus raskaudun, on odotettavissa loputtomia flunssia... :( -Saako kysyä, miksi joudut aiemmissa raskauksissa sairaalaan lepoon? Minä makailin hepatoosin takia muutaman viikon, ei sen pidempään kuitenkaan.

Meeri70: Kuntoremontti kuulostaa hyvältä! Ja varmasti tekee paremman olon. Itsekin odottelen, että keuhkot toipuvat edellisestä hyökkäyksestä ja pääsisi taas pyöräilemään töihin. Kotiäitinä on kyllä tosi tärkeää, että on joku henkireikä, kuten mp73:kin jo sanoi. Itse kävin aikoinani kerran viikossa jumpassa ja luennolla - oli ihanaa opiskella, kun se oli niin erilaista kuin ne kotirutiinit!

mp73: Ei ole täti vieläkään tullut kylään... Toivottavasti ei sinnekään ja parin päivän päästä testiin pamahtaisi jo plussa! :)

DeFeis: Valitettavasti ei ole mitään kokemusta välivuodoista - kaikki vaihtoehtosi kuulostivat yhtä uskottavilta. En tiedä myöskään paljonko verta kiinnittymiseen voisi liittyä. Eli minusta ei paljoa apua, muuta kuin henkistä tukea.

KenguRuullakin vähän lipsahdellut, sellaista se on. Täällä nyt murehditaan juuri samasta syystä, kun vähän lipsahteli viime kierrossa ja menkat myöhässä mutta ei oireita... Nyt kp 30/27. Joutaisi jo täti tulla tai alan kuvitella turhia. Kävin jo sen tesinkin apteekista hakemassa, täytyy nyt varmuudeksi testata huomenna. Toivon tietenkin vastoin kaikkea järkeä, että olisinkin raskaana, mutta en nyt usko että meidän historialla muutamasta touhutipasta raskaaksi tulisi.

Voiko nälkä olla alkuraskauden oire? En muista enää. Tokassa raskaudessa kyllä tiesin heti kun menkat oli myöhässä, että olen raskaana: rinnat oli kipeät jne. Nyt ei oireita ole, muuta kuin ehkä normaalia kovempi nälkä.

Päätän viestini DeFeisin sanoin: ARGH!

Hilppis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsen vaihtoehdon C: " kaikki menee päin persausta"

Arvaa naurattiko, kun luin noita :D Näinhän se joskus on ;)

No, jos totta puhutaan, niin toivotaan, että se oli kiinnittymisvuotoa tai jotain (mitä tahansa) plussaan johtavaa! Monesko yk sulla muuten on menossa?

Mp73: JOO ilman muuta koitetaan vihdoin viimein raahautua sinne kotiloihin, eikä jäädä enää tänne junnaamaan... Heittävät meidät kohta jo varmaan pihalle. Jos nyt plussaat niin nappaa mut puoliväkisin mukaan, pliiiiiis ;)

Eppu2

Vierailija
24/39 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, siihen vaihtoehtoon mä alan kallistumaan kanssa. =)

Yrityskierto on vasta kolmas, mutta asiaa mutkistaa kovin se, että miehelle tehtiin vasectomian purku ja ei todella ole taattua että siellä mitään elämää on. Noh, jos tässä elokuussakaan en ole pieniin päin niin sitten tutkastaan miehen sperma. Jos ei ole eläviä siittiöitä niin kuulemma on vielä se mahdollisuus että niitä voisi ottaa suoraan kiveksistä jne. Eli mitäs me sitten tästä opimme? Älä ole hätähousu.

Vierailija
25/39 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosiaan ihan häkeltynyt vielä ja kyllä pelottaakin. Olis ihanaa jos kaikki menee hyvin. Eka neuvola mulla on kesäkuussa=) Meinasin odottaa vielä jonku aikaa ennenku kerrotaan tulokkaasta. Töissä pomo ja pari muuta tietää.

Toivon teille kaikille kovasti plussa onnea!! käyn lukemassa usein mitä teille kuuluu. Toivon että saan pysyä nyt odotus puolella=)

Vierailija
26/39 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tilanteeni taitaa olla nyt sellainen, että hankin oman kämpän ja menen poikien kanssa sinne (1v10kk ja 8kk). En jaksa olla enää miehen luona (on vielä miehen 3 lasta). Ja jonkinlainen masennus minulla varmaan on, kun mikään ei tunnu miltään ja on niinkun ihan jumissa.

Mies on myös aika väsynyt, kun sanoi, että siitäkin tuntuu samalta ettei jaksa välittää.

En usko, että tässä tilanne muuttuu.

Että näin.

Olin lasten kanssa, siis poikien kanssa vanhemmillani (he matkoilla) yötä. Ja sekin auttoi jonkin verran ja oli hiljaista. Tai siis ei ollut niin kova melu kun yleensä. Mutta nyt tosiaan on pää ihan jumissa ja haluaisi olla vaan rauhassa..

Hyvää helatorstaita!

Vierailija
27/39 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tervehdys uusille ja " vanhoille" tutuille

2pojanäiti 74 - olen tosi pahoillani, että teillä on asiat nurinperin juuri nyt. Ehkä pieni välimatka auttaa näkemään asiat toisin ja kuten joku jo aiemmin sanoi, saatte molemmat nukuttua äksyilyt ja möröt pois. Toivottavasti sulla on tyttöystäviä, joille voit purkaa paineita ja sitten vaan nukkua kun lapset nukkuvat. Olen itse ollut samassa pisteessä viime vuonna, täytin 30 ja asetin kaikki- siis ihan kaikki asiat päälaelleen ja kyseenalaistin oman elämäni. Mitä teen täällä tanskassa, miksi olen naimisissa juuri tämän miehen kanssa, miksi olen äiti ja millainen sellainen, mitä haluan elämältä jne. Prosessi oli tosi rankka ja olin eron partaalla ja tulossa takaisin Suomeen sekä poikien kanssa että ilman heitä.

Nyt melkein vuosi jälkeenpäin alkaa helpottaa ja elämä olemaan valoisampaa, olen iloinen, etten muuttanut, jos olisin ollut suomessa olisin sen tehnyt, mutta täällä ei juuri ollut vaihtoehtoja.

No meillä on ollut muutama yrityksen poikanen, mutta meidän mies keksii kyllä tällä hetkellä kaikenmaailman ongelmia, ja yritys jää tässä kierrossa heikoksi. Osa teistä tietää että jalka meni viime kuussa poikki ja tässä kuussa oli sitten pieni veritulppa keuhkoissa. Yritä sitten olla romanttinen kun toinen on ihan rikki... vauva haaveet siirtyvät, mutta jos tällä kertaa tärppää niin se on kyllä sitten ollut melkoinen tippa :o))

Onnittelut teille, jotka ovat plussanneet.... puhallelkaa tänne eteläänpäin kanssa.

Vierailija
28/39 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko sanoa että voi vittu sentään! Tajusin meinaan tuossa tänään vessareissulla, että silloin kun odotin nuorimmaista mulla oli ihan sama juttu kuin nyt, eli siis ensin ihan vertaverta vähän aikaa ja sitten tuhrua. Silloin syynä oli se, että tuossa raskaudessa olisi tullut vauvoja kaksin kappalein mutta toinen päätti olla tulematta ihan siinä alkumetreillä.

Eli siis jos tuosta voi päätellä niin tämä mun vuotohäiriöhän sitten on keskenmeno (perkele sentään!).

Vierailija
29/39 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin aamulla selvän negan - no, se nyt oli odotettavissa. Mutta on tämä nyt kanssa, kun ei ole edes ehtinyt aloittaa yrittämistä, kun täti alkaa jo temppuilla! Kakkujako sille pitää leipoa, että suvaitsee tulla tänne kääntymään?!

Ketuttaa!

HilppVilpuri

Vierailija
30/39 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti esittämäni pahoittelut 2pojanäidille, elämä välillä kohtelee vähän turhan kovin ottein. Toivottavasti saat apua ystäviltä ja saat levätä ja miettiä asioita. Voimia.

HilppaVilpuri

Vierailija
31/39 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

2pojanäiti 74 ¿ Kuulostaa niin tutulta! Meillä oli tänä keväänä samanmoista ilmaa. Meillä toki tilanne hieman toinen, kun on vain nuo kaksi muksua, mutta kuitenkin. Mä oon huomannut, että meillä tulee miehen kanssa ensinnäkin pari, kolme kertaa vuodessa sellaiset perustavan laatuiset kriisit, joissa toisen naama tökkii ja rankasti. Sitten parin, kolmen vuoden välein tulee oikein kunnon hässäkkä, ja silloin ollaan kyllä ihan valmiita muuttamaan eri osoitteisiin. Nyt kun lapsia on, ei erosta ole kuitenkaan ääneen puhuttu, mutta tiedän, että jos minä sitä ajattelen, niin kyllä se käy miehenkin mielessä. MUTTA¿ Jostain kumman syystä, aina näistä on selvitty. Meidän kriiseissä ainakin taustalla ovat olleet elämän tilanteen muutokset ( muutot, remontit ), huonosti nukutut yöt, arkeen kypsähtäminen, etc. Jossainhan on muuten sanottu, että erota ei saisi lasten ollessa alle 3 v. VOIMIA TEILLE!

De Feisille on pakko sanoa, että ihanan hurtilla huumorilla suhtaudut elämään. Niin sitä pitää.

Meillä mennyt päivä pihahommissa. Olis kauheasti kukkahommia tiedossa, mutta nyt on jotenkin käsijarru päällä. Nyt pitänee ampasta suihkuun, että ehtii vielä Tehistä katsomaan.

t. Meeri

Vierailija
32/39 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei tytöt,,,

nyt kyllä harmittaa hieman tuo minun miuku virsi eilen. aamulla oli niin paha olo, että ajattelin ny kuitenkin testata, menkkojen alkupäivää kun en osaa arvata kun ne on pillereiden jäljiltä sekaisin

MUTTA minä sain hailukan plussa viivan mutta se oli ++++++

hah, siis kun ei yritä niin tärppää???? mitä järkeä siinäkin on. Roikun nyt kuitenkin vielä hieman heikolla ja odotan pari päivää ja testaan uudestaan. Pitäkää peukut pystyssä, please.

DeFeis - minä pidän peukkuja, että vuodosta huolimatta saat plussan!

Minä lähden tänään lasten ja anopin kanssa Köpikseen eläintarhaan, se on anopin synttärilahja viime vuodelta (hän haluaa katsoa kasveja ja lapset elukoita). Minä haluaisin vaan jäädä kotia katsomaan raskaustestiä.

Onnellinen hymy ;o))))

Vierailija
33/39 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vaan mieleen, että oonkohan raskaana? kun silloin kun en vielä tiennyt näistä kahdesta raskaudesta, niin oltiin melkein eron partaalla. Siis ennen kun olin testannut. En nyt kyllä tovois sitä, vaikka sitä olenkin halunnut. Tilanne on vaan nyt just niin mahdoton. Että tällaista.

Vierailija
34/39 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Defeis: Onko sulla vielä ollu vuotoja? En osaa kyllä arvailla mikä noista vaihtoehdoista ois oikee... Oletko ajatellu käydä lääkärin juttusilla? Siellähän se selviäis, että mistä johtuu. Toivotaan parasta kuitenkin.

KenguRuu: =) eihän sitä koskaan tiedä.... Kuulostit toiveikkaalta.

HilppaVilpuri: Onkos tätiä vieläkään näkyny??? Täälä jänskätään, vaikka sen negan sait, mutta...... Mitkä sulla on kp:t???

2pojanäiti-74: Halitus ja rutistus! Kurja että teillä tollanen tilanne. Jospa se pieni hengähdystauko auttais, tai jotain... Jaksuja kovasti!!! Onko sulla kp:t mitkä ja oletko ajatellut tehdä testiä??

Stage3: Voi, kylläpä teillä on sattunut! Näyttipä että se suurensuuri tippa oli tehny tehtävänsä =) Vautsi, ONNEA plussasta!!!

On: Tein aamulla testin apteekin omalla ja nega....... =( Voi vitsit että jurppii ja kunnolla!!!! Tätiä olen odotellu jo pari päivää, viime kierto oli 30 ja edellinen 32.... Ei ole kyllä ollu kovasti oireita, rinnat on ollu vähän arat välillä, mutta muuten ei mitään tuntemuksia... Kyllä potuttaa!!!

Sori kaikille tästä purnauksesta, mutta olo on nyt sellanen!

mp73, yk 6, kp 30/ -30-

Vierailija
35/39 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mp73: Eipä ole ollut enää mitäänä häikkää alaosastolla. Kaikennäköinen vuoto toppas kun tossu liejuun keskiviikkona illalla. Eli se omituinen vuoto kesti pari päivää...

Nyt sitten tissit on taas kipeet, kahvi ei meinaa mennä alas jne. Eli elättelen toivoa siitä, että ovis ois ollu heti menkkojen jälkeen (käynnyt näin kerran aiemminkin), ja tuo välivuoto olisi ollut sitä että olisi kaksi tulossa joista toinen meni heti kesken (näinkin siis käynyt aiemmin). Oli meinaan sen verran samanlaista tuo vuoto kun siinä aiemmassa melkein tuplaraskaudessa. Mietinkin, että josko voisi ensi tiistaina erittäin herkällä testata, koska silloin kp olisi 23/26-30.

Lääkäriin menoa en ihan vielä ole ajatellut, mutta kaipa sinne pitää suunnata jos tässä kierrossa ei näy plussaa ja ensi kierto on ihan yhtä omituinen.

Vierailija
36/39 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiholla luen teidän jännityksiänne ja juttujanne muutenkin.

Olen siis jo aikaa sitten kirjautunut tähän ketjuun kuumeisena, mutta kuumeilu on välissä oman voinninkin vuoksi hieman laantunut, vaikka varma olenkin ollut siitä, että vielä yhden haluaisin. Nyt kuume vaan kasvaa ja kasvaa...lähipiiriin on taas syntymässä niin monta vauvaa ja oma ikäkin kasvaa (vaikka ei paljon vielä olekaan).

Meillä ennestään 2 tyttöä, 1v7kk ja 4,5v. Ensi keväänä olisi ihanaa saada vauva, mutta en uskalla ottaa asiaa mieheni kanssa ollenkaan puheeksi! Hän on ainoastaan kerran ollut sanoissaan täysin vastaan ajatusta, mutta tuntuu, etten kestäisi kuulla hänen teilaavan toiveeni täysin. Kaksi edellistä ovat olleet syysvauvoja kevätvauva olisi siis kiva kokea. Mutta yritys pitäisi varmaan pian aloittaa siinä tapauksessa...Niisk. Aiemmin olen tosin tullut helposti raskaaksi.

Mutta onnea teille kaikille yrityksiin ja plussiin! Kertokaa vinkkejä kuinka mies taivutetaan? =)

Munttu (entinen Mutu)

Vierailija
37/39 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarrasukkia matkaan! :)

mp73: Kurjaa, että tuli nega..! :( Toivottavasti se plussa ehtii vielä testiin pamahtaa. Lähetä se täti tänne, sillä täällä ei vieläkään tätiä... Huoh. Kp 33/27. Söin huhtikuussa kortisonikuurin pahentuneeseen astmaan. Nyt alan epäillä, että voiko se sekoittaa kierron, koska raskaana en usko edelleenkään olevani. Pitänee vain odotella.

Defeis: Hyvältä kuulostaa! Toivotaan että syy omituiseen vuotoon selviää, kun testiin ilmestyy plussa..! :)

Nyt unten maille.

HilppaVilpuri

Vierailija
38/39 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt kp 25/28 ja tuonne keskiviikkoon pitäisi ainakin vielä odottaa. Mutta en usko että ole raskaana. Tai mistä sen ikinä tietää, mutta nyt tuntuu ainakin siltä. Mutta oudosti on kyllä ovareita jomotellut. Ei mulla yleensä enenn menkkoja sinne jomota. Mistäs näistä hormooneista tietää.

mp-73: Oliko sulla Mirena kierukka? Sitä mä olen ajatellut jos tässä syksyyn mennessä ei tärppää. Tai siis joskus syksyllä. Toisi vähän helpotusta näihin hirveisiin ovis-ja menkkakipuihin. Siinä ei taida olla paljon hormoonia? Kun minulle ei nuo e-pillerit käy. Pillerit vaikuttaa mielialan ja ne lihottaaa, tai siis silloin teke mieli syödä koko ajan. Kertoisitko minkälaisia vaikutuksia kierukalla on?

Vierailija
39/39 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti saapui tänne kuin tilauksesta sillon kp 29-30 välisenä yönä, kuten pelkäsinkin.. Eli laskin kierron pituudeksi sen 29..

Oli taas niin masentavat tätipäivät että en voinu tännekkään tulla uutisia kertomaan... Harmittaa taas niin vietävästi, mutta onneks täti jo pakkaili kamansa ja lähti jonkun muun harmiksi. Olokin alkaa helpottaa kun on päässy kiinni uuteen kiertoon.. Kuinkahan kauan tätä jaksaa??

PALJON onnea uusi!! Paljon tarrasukkia mukaan täältäkin=)

Alotin myös tuossa pientä ruokaremonttia(taas kerran) kun pitäis tuota painoa saada pois, ja liikkua enemmän.

Mutta plussatuulia kaikille!!

Kuinkahan mones yk tämä jo on..? En ees pysy enää mukana, kai se on yk 8 tai 9??

mami kp 6/26-34