Haussa hyvä SILMÄNYMPÄRYSVOIDE!
Kertokaa kokemuksia hyväksi havatuista silmänympärysvoiteista. Kokemuksia mielellään Biotherm-sarjasta sekä apteeksin tuotteista. Olen 30v, joten tarvisi ehkä jo jotain muutakin kuin lumenea, vai..? Hinta max. 50¿.
Kiitos!
Kommentit (12)
on ihana purnukka,jossa ala-ja yläluomelle omat täsmätuotteet ja hintaakin vain rapea 20 e. Tätä olen suositellut kaikille hyvää silmänympärysvoidetta kaipaileville(myyn Avonin kosmetiikkaa) ja kaikki tuotetta ostaneet ja kokeilleet ovat olleet todella tyytyväisiä!
Yöksi laitan silmänympärysvoidetta, päivällä käytän geeliä.
Päiväkäyttöön suosittelen Clarinsin Eye Contour Gel - vähentää myös turvotusta ja tummia silmänalusia. Eikä ripsarit varise.
Avonin Clinical Eye Lift os siis kohottava silmänympärysvoide:alas laitetaan voidetta,joska auttaa mm. turvotukseen ja tummentumiin ja yläluomelle ihanan viileä geeli,joka kohottaa silmäluomia. Tuote on muuten vielä pari viikkoa kampanja-alennuksessa kokeiluhintaan 15,90:)
On kevyt ja on hieman heijastava, eli poistaa vähän väsymystä katseesta. Itse olen ollut tyytyväinen, mutta hinta on mielestäni kovahko 44 ¿.
Mun mielestä aivan loistava; kevyt ja raikas. Sopii hyvin päiväkäyttöön ja itse käytän myös öisin. Tuntuu, ettei vielä (30 v.) tarvitsen sen raskaampia voiteita öisinkään. Mutta tuosta samasta on kyllä tullut uutuutena myös ravitsevampi versio. Ja hinta on kai n. 40 ¿.
Vierailija:
Päiväkäyttöön suosittelen Clarinsin Eye Contour Gel - vähentää myös turvotusta ja tummia silmänalusia. Eikä ripsarit varise.
-vaikkapa minun kauttani;toimitan tuotteita myös postitse(asun itse Pirkanmaalla)
Voit käydä katselemassa muitakin Avonin tuotteita firman nettisivuilta/voin lähettää sinulle kuvastonkin,jos haluat.
Vierailija:
Ostin juuri tuota avonin silmänympärysvoidetta ja ihan ok tuntuinen, en ole vielä mitään ihmettä huomannut muttei vielä kuuluiskaan huomata kun on viikko käyttöä takana. Ostin myös jotain kosteuttavaa päivä ja yövoidetta jotka oli pakettitarjouksessa 16e, niistä alkaa silmiä polttaa vaikken niitä silmien lähelle laitakkaan. Ne varmasti palautan myyjälle, niin muuten hyvä puoli on noissa avoneissa että saa rahat takasin jollei tykkää, vaikka olis käyttänyt tuotetta. Oli pitkä kokeiluaikakin, en muista tosin kuinka pitkä.Olen ihan vannotunut biothermin fani ja pitkin hampain kokeilin avonia, ei ainakaan vielä pahaa sanottavaa. Näin äitiyslomalla heitin hyvästit kalliille biothermeille =(
On 3 kk mutta pitää olla painavat syyt, pelkkä tuotteesta en tykkää ei riitä. Mutta jos tuote ei käy jostain syystä esim. saa allergiaa se riittää.
käytän sitä myös aamuisin, hajuton ja nopeasti imeytyvä ihanuus.
Lupaa poistaa tummat silmänaluset ja turvotuksen, toimii. Vähän kallis 15 ml maksaa noin 42 ¿, mutta ihana tuote. Pidän jääkaapissa, niin tuntuu aivan ihanalta pesun jälkeen.
Ostin juuri tuota avonin silmänympärysvoidetta ja ihan ok tuntuinen, en ole vielä mitään ihmettä huomannut muttei vielä kuuluiskaan huomata kun on viikko käyttöä takana. Ostin myös jotain kosteuttavaa päivä ja yövoidetta jotka oli pakettitarjouksessa 16e, niistä alkaa silmiä polttaa vaikken niitä silmien lähelle laitakkaan. Ne varmasti palautan myyjälle, niin muuten hyvä puoli on noissa avoneissa että saa rahat takasin jollei tykkää, vaikka olis käyttänyt tuotetta. Oli pitkä kokeiluaikakin, en muista tosin kuinka pitkä.
Olen ihan vannotunut biothermin fani ja pitkin hampain kokeilin avonia, ei ainakaan vielä pahaa sanottavaa. Näin äitiyslomalla heitin hyvästit kalliille biothermeille =(
aivan ehdottoman hyvä. Mulla on tummat silmänaluset luonnostaan ja harakanvarpaita, kun pari vuotta sitten aloin tuota käyttämään niin parin viikon kuluttua mies kyseli että kun olet jotenkin muuttunut, on silmät kirkkaammat. Että on siis hyvä ja vaikuttava voide. Ja vaikutus näkyy itselle jo muutaman päivän jälkeen, ei ole rasvainen ja imeytyy hyvin.