Mua siis säälittää ne raukat jotka asuu pienissä kerrostalokopperoissa kun meillä on 350neliön luksusvilla vest endissä
terassillakin kokoa 120 neliötä pore altaineen ja 16 hengen teak ruokailurymä
Kommentit (52)
En lähtis kerrostalo koppiin.Luonto heti ovesta pitää olla.Westendiinkään en lähtis Suomessa on tilaa muuallakin...
Ap, joko olet keksinyt seuraavan aiheen säälillesi?
En usko sinua, koska jos olet rikas ja onnellinen, miksi tulisit tänne pätemään köyhille. Todennäköisesti olet köyhä ja ilkeä ihminen, joka haluaa saada ihmiset kadehtimaan. Tai NATON trolli, joka haluaa kylvää eripuraa Suomeenkin?
Tai sitten olet rikas ja onneton.
Ei minua tarvitse sääliä. Usko tai älä, mutta olen ihan tyytyväinen elämääni omassa pienessä kerrostalokopperossani. En kadehdi sinua yhtään.
Jos sinä asuisit Westendissä, sinä tietäisit, miten sen nimi kirjoitetaan. Se ei ole vest end.
Vierailija kirjoitti:
Jos sinä asuisit Westendissä, sinä tietäisit, miten sen nimi kirjoitetaan. Se ei ole vest end.
Totta! :) Mutta miksi ap tekee tuota? Taitaa itse asua jossain kerrostalossa ja haluis pois.
Tuo on se erikoinen tapaus, joka ei edes tarkoita avauksiaan vakavasti otettaviksi. Tekee tarkoituksella kirjoitusvirheitä. Sitten hihittelee kun joku oikaisee. Taitaa olla perin yksinäinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vest end? 😅
se on espoosa
Joo, mutta se on WESTEND.
T. Hesalainen
Hox ilmaisua käytetään pohjois Suomessa, etelässä sanomme huom!
Sekin paljastaa yhdessä tuon vest endin kanssa että Ap ei ole mikään Espoolainen. Eikä osaa edes englantia kun ei osaa kirjoittaa sanaa west = länsi, oikein, vaan kirjoittaa vest. LOL !!
0/5, surkea!
Mulle tulee aina westendistä mieleen eksäni täti, joka oli maksullinen. Hän oli joskus soittanut westendistä.
Vierailija kirjoitti:
"Ei sitä tarvii oikein kirjoitus levittääkseen sakset."
Tuosta ei ota mitään tolkkua. Mitkä htin sakset?
seksi-sakset
Kiitos. Olen kaivannut empatiaa.