Mua siis säälittää ne raukat jotka asuu pienissä kerrostalokopperoissa kun meillä on 350neliön luksusvilla vest endissä
terassillakin kokoa 120 neliötä pore altaineen ja 16 hengen teak ruokailurymä
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Opettelisin ensin oikeinkirjoituksen ennen kuin alkaisin leveilemään.
ihan hyvejä suomeja on HOX HOX
Nazima haluaa itärajan auki. On kotoisin Afghanistanissa, jossa isänsä oli sotilasjohdossa. Sieltä evakuoivat itsensä Moskovaan ja eteenpäin Suomeen. Miksi N niin kovasti haluaa rajan itään auki?
Kansanedustaja Nasima Razmyar on arvostellut velkajarrua ja itärajan poikkeuslakia.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä tarvii oikein kirjoitus levittääkseen sakset.
Et asu siellä. Et edes osaa kirjoittaa paikannimeä oikein! Olet ulkkis, joka vain yrittää päteä.
"ihan hyvejä suomeja on HOX HOX"
Opettelepa kirjoittamaan oikein.
Vierailija kirjoitti:
Onko leikkeleitä?
Meillä on nyt vain neljää erilaista. Lähetin miehen kauppaan, kun hävettää tämä tilanne.
Myös paperipussileipä on eilistä, eli ei tuoretta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko leikkeleitä?
Meillä on nyt vain neljää erilaista. Lähetin miehen kauppaan, kun hävettää tämä tilanne.
Myös paperipussileipä on eilistä, eli ei tuoretta.
Kohta tilanne korjaantuu arvoiseksenne. Meilläkin mies haki tänään aamulla brunssitarvikkeet, ja kyllä oli kassalla porukkaa kateudesta vihreinä. 🤭
120m2 terassia ei ole paljon. Meillä on 110m2, mutta itselle sekin on liikaa. Eilen sen pesin ja alkuviikosta pitää öljytä. Työläs rakennelma.
Miehelle sanoin, että voisi kansalaudat vaihta komposiittiin, ettei tarvitsisi öljytä. Ei suostu maksamaan.
Mä kävin just ajelemassa jonkun aikaa sitten westendissä ja mua säälitti nähdä ne valtavat betonikuutiot vieri vieressä ahtaasti samalla, kun minulla on iso ja idyllinen lukaali meren rannalla maaseudulla omassa rauhassa ja iso piha on, jossa talvi allas.
Onks sulla käytävillä istuskelusaarekkeita periamerikkalaiseen tapaan? Mä en kyllä ymmärrä, että miksi sitä lääniä pitää olla niin hitosti ympärillä jos sillä ei ole mitään järjellistä käyttöä
Nannako siellä kirjoittelee Westendin ökyasunnolta ?
Jännä, että sinua mietityttää toisten asumiset. Miksi itse asut niinkuin asut: itsestä vuoksi vai näyttääksesi muille? Kysyn vaan.
"Ei sitä tarvii oikein kirjoitus levittääkseen sakset."
Tuosta ei ota mitään tolkkua. Mitkä htin sakset?
"Mua säälittää" -tyyppi sanoi kevättalvella asuvansa teltassa. Hän kirjoittelee teltasta käsin. Hän on nähnyt unta, että asuisi muka Espoossa.
Vierailija kirjoitti:
120m2 terassia ei ole paljon. Meillä on 110m2, mutta itselle sekin on liikaa. Eilen sen pesin ja alkuviikosta pitää öljytä. Työläs rakennelma.
Miehelle sanoin, että voisi kansalaudat vaihta komposiittiin, ettei tarvitsisi öljytä. Ei suostu maksamaan.
Miksi HÄNEN pitäisi maksaa? Sinun ideasi, sinä maksat. N
Sen verran pitää olla omaa lääniä ympärillä, että voi terassilta kuseskella vapautuneesti, tai roimaista haulikolla jos siltä tuntuu. Kyljessä sen verran mehtää, ettei sen läpi kävele päivässä.
Vierailija kirjoitti:
"Mua säälittää" -tyyppi sanoi kevättalvella asuvansa teltassa. Hän kirjoittelee teltasta käsin. Hän on nähnyt unta, että asuisi muka Espoossa.
No höh, voihan se teltta olla Espoossa 😌