Mua siis säälittää ne raukat jotka asuu pienissä kerrostalokopperoissa kun meillä on 350neliön luksusvilla vest endissä
terassillakin kokoa 120 neliötä pore altaineen ja 16 hengen teak ruokailurymä
Kommentit (30)
Kyllä kelpaa asia Liivinlopussa, ai että!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko leikkeleitä?
Meillä on nyt vain neljää erilaista. Lähetin miehen kauppaan, kun hävettää tämä tilanne.
Myös paperipussileipä on eilistä, eli ei tuoretta.
Mitä, käyttekö te itse kaupassa? Meillä palvelijamme James käy toimittamassa ostokset.
Yksiöt on perseestä. Westendi on ihan kiva. Vielä parempaan elintasoon pääsee pienemmmälläkin rahalla, jos omistaa maatilan ja tönö on järven rannalla.
Yksiöt on nykyisin turvallisuusuhka. Vessassako ne on trooneja suojassa.
Täällä toinen luksusvillalainen. Mun kädet on paskana ikkunoiden pesusta, parempien astioiden tiskaamisesta ja hopeiden kiillottamisesta. Muuten menee hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
120m2 terassia ei ole paljon. Meillä on 110m2, mutta itselle sekin on liikaa. Eilen sen pesin ja alkuviikosta pitää öljytä. Työläs rakennelma.
Miehelle sanoin, että voisi kansalaudat vaihta komposiittiin, ettei tarvitsisi öljytä. Ei suostu maksamaan.
Miksi HÄNEN pitäisi maksaa? Sinun ideasi, sinä maksat. N
Koska minä olen tällä hetkellä työtön ja hän tienaa yli 300t€/v.
Niinkö, maksat siis kiinteistöveroa, maksat lämmitys- ja sähkölaskuja ties kuinka monella eurolla, maksat jätekuljetukset, maksat vedet... Maksat ties mitä.... Mut voishan sen rahan muuhunkin käyttää!
Vierailija kirjoitti:
Niinkö, maksat siis kiinteistöveroa, maksat lämmitys- ja sähkölaskuja ties kuinka monella eurolla, maksat jätekuljetukset, maksat vedet... Maksat ties mitä.... Mut voishan sen rahan muuhunkin käyttää!
Vai käytänkö rahat elintasooni? On kiva lämmittää oma rantasauna ja laittaa tulet leivinuuniin. Salin kauneudellakin on arvonsa. Miksi asuisin huonosti ja laittaisin rahani osakkeisiin, joita en edes näe.
Vierailija kirjoitti:
Yksiöt on nykyisin turvallisuusuhka. Vessassako ne on trooneja suojassa.
Kuka hullu menisi kotiyksiöönsä troonien ruoaksi. Siis mieti taloa täynnä yksiöitä. Lisätään vielä viranomaisohjeistus kotiin menosta. Aivan täydellinen maali. Parempi olla vaikka kävelyllä metsässä.
Onko tämä suoraan jostain etuoven mainoksesta 🤣