Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi hitossa nykyään osa naisista ei edes halua parisuhdetta eikä perhettä?

Vierailija
23.05.2026 |

Että ennemmin pysytään vaikka sinkkuna? Kyse ei ole siitä, etteikö nämä naiset löytäisi tai pääsisi parisuhteeseen. Ei ei. Vaan kyse on siitä, ettei nämä naiset parisuhdetta ja lapsia edes halua! Miksi haluavat olla ennemmin omasta tahdostaan sinkkuja? Tällaisia naisia on oikeastaan kaikissa ikäryhmissä. Huolestuttavaa varsinkin nuorten miesten kannalta on, että tuollainen kehitys on alkanut yleistymään nuorten naisten keskuudessa.

Joo, on niitä tuollaisia miehiäkin, mutta hyvin hyvin vähän. Miehillä tuollainen on paljon naisia harvinaisempaa.

Kommentit (1073)

Vierailija
561/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä pitää jatkossa huomioida mm. verotuksessa, eläkevakuutusmaksuissa ja asevelvollisuudessa. Naiset saavat elää yksin, mutta eivät loisia miesten rahoilla ja työllä. 

Verotus ja eläkemaksut ovat suoraan suhteessa tuloihin. Millä tavalla niitä pitäisi siis mielestäsi kehittää?

Eläkeikä perustuu elinaikakertoimeen. Naiset elävät pidempään kuin miehet. Tämän takia vaikka miehet maksavat suurimman osan eläkemaksuista, niin naiset saavat suurimman osan eläke-euroista. Sukupuoli on jatkossa huomioitava eläkemaksuissa tai eläkeiässä. Nyt tämän naisten loisiminen täytyy saada loppumaan. 

Jos mies ahnehtii enemmän ruokaa ja paskoo enemmän elämänsä aikana, nainen elää pidemmän ja vaatimattomamman elämän, kyseessä on ihan reilu tasajako. 

Yksi hyvä vaihtoehto voisi olla myös tasapalkka ja tasa-asuminen, kukaan ei ansaitse ikäänsä enempää neliöitä näin esimerkiksi. Siinähän itket sitten kun saat saman verran ruokaa kuin 60v mummeli, kun olet absoluuttista tasapäisyyttä halunnut. Lisäksi muuten kun naiset kiduttavat miehiä tasapuolisuuden vuoksi, kun joutuvat kantamaan kaikki synnytyskivut, ota huomioon että synnytyskipu on niin korkea, että sen pitäisi tappaa. Heiveröisen kivunsietokykynne tuntien kuolette kohta kaikki. Hih

Vierailija
562/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu, et miehiä juuri v…tuttaa se et naiset on onnellisia yksin ja ei katkeroidu ja koe vihaa, kuten he moni yksin ollessaan. Tässäkin nainen ”pakotetaan” johonkin muottiin. ”Pakkko olla miesvihaaja, kun ei halua suhdetta”. Nainen on aina liikaa tai liian vähän tässä miesten maailmassa. Siksi en naisena jaksa enää välittää. Kunhan hyväksyn itseni sellaisena kuin olen ja mullla on sisäinen rauha, jota en anna enää kenenkään rikkoa ja kohtelen  itse muita hyvin niin kaikki on hyvin. En pienennä itseäni ketään varten.

Näinpä. Kannaattaa ymmärtää, että tyytymättömyys, viha ja ongelma nousevat aina palleista, eli siellä missä palit, on myös tyytymättömyys viha ja ongelma. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä pitää jatkossa huomioida mm. verotuksessa, eläkevakuutusmaksuissa ja asevelvollisuudessa. Naiset saavat elää yksin, mutta eivät loisia miesten rahoilla ja työllä. 

Huomioidaan samoin hoivassa ja hoidossa. Naiset tekevät julkisesta hoidosta ja hoivasta 90%, ja omaishoitajista 70% on naisia.

Miehet tekee rikoksista lähes kaikki, samoin liikenneonnettomuuksista. Samoin seksuaalirikoksista.  Huomioidaan myös noissa. 

Naiset Tekevät 80% elinluovutuksista ja saajat ovat 80% miehiä.

Lähteenä tiktok. Ei uskoisi, että aikuinen nainen voi olla noin tyhmä. 

Vierailija
564/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikinä en halunnu pysyvää parisuhdetta tai perhettä vaan panosuhteita. No silti jouduin avioliittoon ja lapsiakin tuli. Voi kun voisin palata sinne panosuhteiden aikaan.

M45

Kannattaisiko mennä sinne alakoulun terveystiedon tunnille, missä a) kerrotaan, miten lapset tulevat ja b) miten toimitaan, jos ei halua niitä lapsia?

Omat alakouluikäiset lapseni tietävät asian, mutta 45- vuotias mies ei tiedä!?!?

Vierailija
565/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

62 miljoonaa miestä on vieraillut sivustoilla, missä neuvotan, miten nainen ra s ka taan niin että nainen ei huomaa sitä.

Tämä kertoo ihan riittävän paljon.....

Niin se kertoo siitä että 98,45% maailman miehistä ei oo kiinnostunu sun ra s kaus fantasioista

Vierailija
566/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikinä en halunnu pysyvää parisuhdetta tai perhettä vaan panosuhteita. No silti jouduin avioliittoon ja lapsiakin tuli. Voi kun voisin palata sinne panosuhteiden aikaan.

M45

Kannattaisiko mennä sinne alakoulun terveystiedon tunnille, missä a) kerrotaan, miten lapset tulevat ja b) miten toimitaan, jos ei halua niitä lapsia?

Omat alakouluikäiset lapseni tietävät asian, mutta 45- vuotias mies ei tiedä!?!?

Voi kun aikunen (?) nainen (?) ei tajua miten elämässä voi joutua tilanteeseen mihin ei oo halunnu.

Eri

Vierailija
567/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen tehtävä on olla hyvä vaimo miehelleen ja hyvä äiti hänen ja miehensä yhteisille lapsille!

Ei ole. Miksi muuten et vaadi samaa mieheltä, olemaan hyvä aviomies ja isä?

Mikä on naisen tehtävä? 

Jokaisen ihmisen, sukupuoleen katsomatta, tehtävä on elää elämäänsä parhaaksi katsomallaan tavalla vahingoittamatta muita. 

Vierailija
568/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi?

Isäpuoleni kohteli minua kuin ääliötä ja solvasi jatkuvasti, olin kiltti ja ahkera luokkani priimus.

Yritin seurustella kahden juristin kanssa, kumpikin mies löi minua.

Ei kiitos.

Valitettavaa jos menit juristeja lähelle.      Ketään rehellinen ei rupea juristiksi.

Puhut kokemuksen rintaäänellä. 

Vierailija
569/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästäkin keskustelusta taas huomaa miten moni kuvittelee että parisuhde on helpompi tapa elää kun puoliso hoitaa puolet töistä ja voi itse ottaa rennosti. Päinvastoin, riitaa siitä tulee koska työnmäärä vähintään tuplaantuu perheen perustamisen jälkeen ja vielä jos menee ostamaan talon. Molemmat joutuu tekemään tuplavuoroa (työ+kotityö). Jos haluaa päästä helpommalla, pysyy sinkkuna. 

Suurin osa (naiset) kerran parisuhteessa olleista tajuaa tämän ensimmäisen eron jälkeen ja haluaa pysytellä sinkkuna. Pienempi osa (miehet) hyppii sitten suhteesta toiseen loppuelämänsä ja ihmettelee kerta toisensa jälkeen miksi ei koskaan toimi vaikka "työn määrä puolittuu".  Totuus on se että mitä enemmän perheessä on ihmisiä, sitä työläämpää sitä arkea on pyörittää, sillä naiset eivät suostu enää tekemään kolmen ihmisen töitä (työpaikalla omat työt, kotona omat ja miehen työt). Miesten olis aika oppia vähitellen.

Miksi satuilet asiasta vielä 2026? Nykyajan parisuhteessa, miehet ovat tehneet aivan yhtä paljon kotitöitä kuin naisetkin. Itse olen huomannut että kun käy töissä. Laittaa kotona ruokaa, pesee pyykkiä, siivoaa, suurin syy on siinä että nainen ei tätä jostain syystä halua nähdä. Meillä ainakin kotityöt ja siisteys ovat täysin miehen eli minun vastuulla, jos lopetan koti on kuin kaatopaikka. Esim pyykinpesu on sellainen joka jos jää naiselle se on täysin viikonloppuisin, sitten tulee se ulina, pyykkiä pyykkiä pyykkiä pyykkiä. Koneeseen rumpuun, Ikean kasseihin ja ovat siellä vielä seuraavana viikonloppunakin, kukaan ei viikkaa 7 ikeankassillista pyykkejä. Miten näkee asian mies. Tulen maanantaina töistä, pyykkikone päälle, pyykit rumpuun, illalla valmis, tulen tiistaina töistä, pyykkikone päälle, vaatteiden viikkaus rummusta ennenkuin kone on pessyt, taas pyykit rumpuun ja seuraavana päivänä sama. Ei keräänny ne hommat, sitten usein onkin viikonloppu vapaata. Nainen ei koskaan hoksaa tällaista että niitä kotitöitä pitää tehdä joka päivä ja kas sitten kun on töistä vapaata on muutenkin vapaata.

No sulla on noin päin sukupuolet. Mut tajuuthan että yleensä asia on ihan toisinpäin? Ei mun isä ikinä, siis IKINÄ pessyt pyykkiä. Eikä myöskään mun ex-mies. Minä se aina pyykkäsin. Ja naisena pysyn sinkkuna kun ei kiinosta alkaa jonkun piiaksi ja pyykkääjäksi. Säkin voisit erota jos liikaa ärsyttää tuo toisen tekemättyys.

Sitten on sellaisia miehiä, jotka pyykkäävät, siivoavat, laittavat ruokaa ja hoitavat lapsensa. 

Meillä on aivan tasavertainen suhde. Kumpikin tekee oman osansa kotitöistä. Se on oma hölmöys jos lähtee kuuntelemaan aamenta ilman että puoliso täyttää jotenkuten kriteerit. 

Tasavertainen suhde = nainen tekee puolet naisten töistä ja mies tekee omien hommien lisäksi puolet naisen töistä

Mitä ovat nämä "naisten ja miesten työt"? 

Sanon jo etukäteen, että yhteisen kodin siivoaminen on mielestäni kummankin vastuulla, sanoin yhteisten lasten huoltaminen. Pyykkejä jos joutuisin yksin hoitamaan, niin silloin pesisin tietysti vain omat vaatteeni. 

Autoa käytän huoltamolla huollossa ja renkaanvaihdossa, en luota kenenkään itseopittuihin taitoihin asiassa, jossa virhe saattaa koitua hengenvaaralliseksi tilanteeksi.

Pakko tähän sanoa että olisitpa nähnyt minkälaiseen kuntoon oli vaimo ajanut autonsa kun alkoi pari kuukautta sitten puhumaan että pitäisi huoltaa. Jouduin sillä ajamaan sitten pari päivää ja vaimo tottakai vei omani, itse vastata ostamani. Pelkäsin että en töihin pääse kun oli niin paha ääni. Minun se piti korjaamolle hommata niinkuin aina, käydä katsastamassa. Ei varmasti edes vaihdettua saa tai osaa laskea että siihenkin pitää olla varaa kun töissä kulkee. Kyllä silti pyykinpesu on minunkin hommaa ja ruoanlaitto.

Minuakaan ei kiinnosta autot tuon taivaallista. Miehethän niitä naisille tyrkyttävät, jotta voivat auttaa miehiä miesten töissä. Tehkää itse työnne, ei kiinnosta nekään. Ryhtykää homosuhteisiin, jos ette arvosta naiseutta ja sitä mitä naiset tekevät, sitten voitte sen homppelipomppelimieskaverinne kanssa kilpaa huollella autojanne :D

Ei minuakaan kiinnosta, mutta koska käyn töissä, kaupassa, ystävien luona, reissussa, harrastuksissa, huolehdin että perhe pääsee tarvittaessa hädän sattuessa vaikka lääkäriin pidän huolen siitä että auto on kunnossa, tankissa bensaa, verot maksettu jne. Vien auton huoltoon, uusin sitä tarvittaessa. Miksi ihmeessä nainen ajaa sen niin huonoon kuntoon ettei sillä olisi voinut esim vaikka lähteä yöllä viemään lasta sairaalaan jonne matkaa 170km? Parasta oli kun sen hankin korjaamolle, menin katsastamaan niin kas kummaa muija jättänyt verot maksamatta, sain ajaa kotiin ja todeta ettei sitä voi katsastaa kun et edes veroja maksa.

Vierailija
570/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kymmenen vuotta parisuhteessa henkilön kanssa jonka käytös muuttui koko ajan vain epävakaammaksi. Alkuun oli ihanaa, yhtäkkiä kuvaan tuli päihteet, sitten fyysinen väkivalta jota seurasi pettäminen ja henkinen väkivalta. Pääsin eroon hänestä vasta sitten, kun hän itse niin halusi. Joten kyllä vastedes olen mieluummin yksin.

Vierailija
571/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä ressukkamiehiä, antakaa naisten olla rauhassa. Raiskaaminen ja väkivalta on alna väärin ja vastoin lakia, vaikka kuinka ottaisi päähän, että ei saa naista.

Vierailija
572/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mäkään halua mitään akkaa nalkuttamaan päihteiden käytöstä.

M

Enkä mäkään halua tänne ukkoa käyttämään päihteitä.

Vierailija
573/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästäkin keskustelusta taas huomaa miten moni kuvittelee että parisuhde on helpompi tapa elää kun puoliso hoitaa puolet töistä ja voi itse ottaa rennosti. Päinvastoin, riitaa siitä tulee koska työnmäärä vähintään tuplaantuu perheen perustamisen jälkeen ja vielä jos menee ostamaan talon. Molemmat joutuu tekemään tuplavuoroa (työ+kotityö). Jos haluaa päästä helpommalla, pysyy sinkkuna. 

Suurin osa (naiset) kerran parisuhteessa olleista tajuaa tämän ensimmäisen eron jälkeen ja haluaa pysytellä sinkkuna. Pienempi osa (miehet) hyppii sitten suhteesta toiseen loppuelämänsä ja ihmettelee kerta toisensa jälkeen miksi ei koskaan toimi vaikka "työn määrä puolittuu".  Totuus on se että mitä enemmän perheessä on ihmisiä, sitä työläämpää sitä arkea on pyörittää, sillä naiset eivät suostu enää tekemään kolmen ihmisen töitä (työpaikalla omat työt, kotona omat ja miehen työt). Miesten olis aika oppia vähitellen.

Miksi satuilet asiasta vielä 2026? Nykyajan parisuhteessa, miehet ovat tehneet aivan yhtä paljon kotitöitä kuin naisetkin. Itse olen huomannut että kun käy töissä. Laittaa kotona ruokaa, pesee pyykkiä, siivoaa, suurin syy on siinä että nainen ei tätä jostain syystä halua nähdä. Meillä ainakin kotityöt ja siisteys ovat täysin miehen eli minun vastuulla, jos lopetan koti on kuin kaatopaikka. Esim pyykinpesu on sellainen joka jos jää naiselle se on täysin viikonloppuisin, sitten tulee se ulina, pyykkiä pyykkiä pyykkiä pyykkiä. Koneeseen rumpuun, Ikean kasseihin ja ovat siellä vielä seuraavana viikonloppunakin, kukaan ei viikkaa 7 ikeankassillista pyykkejä. Miten näkee asian mies. Tulen maanantaina töistä, pyykkikone päälle, pyykit rumpuun, illalla valmis, tulen tiistaina töistä, pyykkikone päälle, vaatteiden viikkaus rummusta ennenkuin kone on pessyt, taas pyykit rumpuun ja seuraavana päivänä sama. Ei keräänny ne hommat, sitten usein onkin viikonloppu vapaata. Nainen ei koskaan hoksaa tällaista että niitä kotitöitä pitää tehdä joka päivä ja kas sitten kun on töistä vapaata on muutenkin vapaata.

No sulla on noin päin sukupuolet. Mut tajuuthan että yleensä asia on ihan toisinpäin? Ei mun isä ikinä, siis IKINÄ pessyt pyykkiä. Eikä myöskään mun ex-mies. Minä se aina pyykkäsin. Ja naisena pysyn sinkkuna kun ei kiinosta alkaa jonkun piiaksi ja pyykkääjäksi. Säkin voisit erota jos liikaa ärsyttää tuo toisen tekemättyys.

Sitten on sellaisia miehiä, jotka pyykkäävät, siivoavat, laittavat ruokaa ja hoitavat lapsensa. 

Meillä on aivan tasavertainen suhde. Kumpikin tekee oman osansa kotitöistä. Se on oma hölmöys jos lähtee kuuntelemaan aamenta ilman että puoliso täyttää jotenkuten kriteerit. 

Tasavertainen suhde = nainen tekee puolet naisten töistä ja mies tekee omien hommien lisäksi puolet naisen töistä

Mitä ovat nämä "naisten ja miesten työt"? 

Sanon jo etukäteen, että yhteisen kodin siivoaminen on mielestäni kummankin vastuulla, sanoin yhteisten lasten huoltaminen. Pyykkejä jos joutuisin yksin hoitamaan, niin silloin pesisin tietysti vain omat vaatteeni. 

Autoa käytän huoltamolla huollossa ja renkaanvaihdossa, en luota kenenkään itseopittuihin taitoihin asiassa, jossa virhe saattaa koitua hengenvaaralliseksi tilanteeksi.

Lumityöt, ruohonleikkuu ja renkaiden vaihto on naisten töitä

Miksi sitten eivät tee niitä koskaan?

Vierailija
574/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mäkään halua mitään akkaa nalkuttamaan päihteiden käytöstä.

M

Enkä mäkään halua tänne ukkoa käyttämään päihteitä.

Tämähän on win win! Mies saa ryypätä rauhassa ja nainen saa olla rauhassa. Loppupeleissä miehen valinta. Valitsee päihteen mieluummin kuin ihmissuhteen. Sama tarina nähty miljoonia kertoja.

Vierailija
575/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu, et miehiä juuri v…tuttaa se et naiset on onnellisia yksin ja ei katkeroidu ja koe vihaa, kuten he moni yksin ollessaan. Tässäkin nainen ”pakotetaan” johonkin muottiin. ”Pakkko olla miesvihaaja, kun ei halua suhdetta”. Nainen on aina liikaa tai liian vähän tässä miesten maailmassa. Siksi en naisena jaksa enää välittää. Kunhan hyväksyn itseni sellaisena kuin olen ja mullla on sisäinen rauha, jota en anna enää kenenkään rikkoa ja kohtelen  itse muita hyvin niin kaikki on hyvin. En pienennä itseäni ketään varten.

Aamen. Nainen ei tarvitse miestä mihinkään. Naiset eivät halua mieslapsia ja viihtyvät hyvin yksin puhtaassa asunnossa, vessan istuin alhaalla! 

Vierailija
576/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono diili naiselle.

Luonto on antanut naisille paskan osan lisääntymisessä.

Ei se osa ole huono, jos mies on hyvä ja kantaa kortensa kekoon kuten kuuluukin, mutta sitten jos mies on laiska ja passiivinen, itsekäs olio joka ei tee kotitöitä eikä hoida lapsia kuin maksimissaan patistettuna, niin tuollaisessa tilanteessa naisen osa on huono. 

Naisen on parempi elää yksinhuoltajana lasten kanssa omassa huushollissa oman vapauden kanssa, kuin elää miehen kanssa joka ei osallistu tarpeeksi. 

Naisten ei muutenkaan pidä tehdä miehille ilmaista työtä, eli jos kompensaatiota ei tule niin älä tee.

Jopa sen ns hyvän miehen kanssa nainen tekee yhä edelleen enemmän kotitöitä, vaikka perheessä on kaksi aikuista ihmistä. 

Ei tee. Miehiäkin on erilaisia, meillä suvussa useita jotka tekee vähintään yhtä paljon tai enemmän kuin nainen. Vanhuksista 2000-luvulla syntyneisiin.

Tarkoititko "ns. hyvällä miehellä" minimitason minimiä eli "ei hakkaa, ryyppää eikä petä"? 

Vierailija
577/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen tehtävä on olla hyvä vaimo miehelleen ja hyvä äiti hänen ja miehensä yhteisille lapsille!

Entä onko miehen tehtävä olla hyvä aviomies vaimollleen ja hyvä isä hänen ja vaimon yhteisille lapsille niin ettei muuta voi tehdä?

Heti kun miesten naisiin kohdistamat alistusfantasiat kääntää toisin päin, miehiä alkaa kummasti  vinguttaa.

Eivät he itsekään huolisi itseään kumppaniksi. 

Naiset on se rationaalinen ja looginen sukupuoli, miehet vetää tunteella aivot jalkovälissä. Kts rikostilastot.

Eiköhän miesten selvästi korkeampi rikollisuus ole enimmäkseen seurausta siitä, että miehillä on rötöstelyyn selvästi paremmat fyysiset edellytykset.

Nyt tuli miehenä kyllä melkoinen myötähäpeä. Samalla logiikalla miesten olettaisi lorottavan ulkona joka pusikkoon, kun meillä on siihen paremmat fyysiset edellytykset 🤣

Vai olisiko vaan yksinkertaisesti niin, että miesten itsehillintä pettää herkemmin, ja siksi tehdään rikoksia? 

Ei. Todennäköisin selitys on juuri se, että edellytykset rikoksiin on miehillä yksinkertaisesti paremmat.

Et taida muutenkaan olla kovin. Eihän kaikki miehet lorota joka pusikkoon, mutta lorottavathan ne huomattavasti enemmän kuin naiset. Samaten kuin tekevät rikoksia.

Herranjestas mitä typeröintiä taas. Minä esim. en osta huumeita, aseita, seksipalveluita alaikäisiltä tai dopingaineita, koska voin, vaan jätän ne ostamatta, koska voin.

Kaikki rikokset eivät myöskään edellytä fyysistä voimaa, joten ei miehillä ole siinä suhteessa etulyöntiasemaa. Puukolla tai aseella tappaa heiveröisempikin.

Onko sulla joku paavosväyrysmäinen käsitys merkityksestäsi universumissa?

Sinä kun et katsos ole mikään ihmiskunnan kruununjalokivi, jota muut miehet, kuten esim. mä, yrittää kateellisena imitoida. Tässä on kyse syistä mitkä saavat miehet tekemään keskimäärin enemmän rikoksia. Se, että juuri sä et tee rikoksia (tai lorota pusikkoon) vaikuttaa kokonaisuuteen hyvin minimaalisesti.

Eli tavallaan myönnät oman surkeutesi, koska "kohtalo" on niin määrännyt? 🤣

Onnittelut rehellisyydestäsi.

Surkeuden? Siis sen, että oma vaikutukseni miljardien otannan keskiarvoon on lähes olematon?

Joo, kaikissa rikoksissa fysiikalla ei toki ole merkitystä, mutta niin monissa kyllä on, että sillä varmasti suuri merkitys siihen, miksi miehet tekevät rikoksia paljon enemmän.

Miksi miehet tekevät paljon enemmän myös talousrikoksia, petoksia, liikennerikkomuksia? 

Talousrikokset vaativat älyä ja miehissä on enemmän keskimääräistä älykkäämpiä yksilöitä. Toki miehissä myös keskimääräistä tyhmempiä enemmän, mikä näkyy typerinä rikoksina.

Tässä tosin käsitellään rikoksia kokonaisuutena. On naurettavaa väittää, ettei paremmat fyysiset edellytykset ole iso osatekijä rikosten kokonaisuudessa. Varmasti on. En väitä, että se on ainoa tekijä, mutta kuitenkin yksi isoimmista osatekijöistä. Väitän, että isoin.

Rikoksentekijöissä on enemmän miehiä,mutta ei ole siksi, että ovat älykkäämpiä, kuin naiset, vaan siksi, että miehissä on enemmän psykopaatteja ja sosiopaatteja, joista rikoksentekijöistä suurin osa on. Samoin näitä on menestyneissä liikemiehissä ja muissa menestyneissä ihmisissä. Kyse ei ole älykkyydestä, vasn röyhkeydestä ja piittaamattomuudesta ja tunnekylmyydestä. 

Vierailija
578/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M45

Voi kun aikunen (?) nainen (?) ei tajua miten elämässä voi joutua tilanteeseen mihin ei oo halunnu.

Eri

Todella typerää väittää joutuneensa aviolittoon ja isäksi. Omaa tyhmyyttä, jos ei vetskari pysy kiinni.

Vierailija
579/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei usein saa parisuhteesta mitään itselleen - edes iloa. Lasten saaminen vaikeuttaa, hidastaa ja pahimmillaan katkaisee koko työuran. 

Lasten kanssa kotona vietetyistä kuukausista tai vuosista ei kerry eläkettä, ei saa palkkaa ja varallisuus jää karttumatta. Näistä ei myöskään kerry työkokemusta, eikä näitä laiteta nimikirjaotteelle, kuten esimerkiksi varusmiespalvelus.

Mutta saako mies? Sen ajan kun nainen on kotona ne miehenkin tulot menevät monesti naiset käyttöön, eipä siitä työstä mitään jää. Itseltäni meni 7 vuotta maksaessa asuntolaan kokonaan yksi, kaikki laskut ja ison osa ruoista lisäksi kun vaimo oli kotona. Kotona odotti aina vaipan vaihto, ruoan laitto, lasten hoito ylipäätään. Olinhan ollut töissä kuulemma lomalla.  Miehet kuolevat nuorempina, enkä ihmettele yhtään kun miettii kuinka raskasta ja monesti ei niin terveellistäkään työ voi olla. Ei minulle ole kertynyt mitään varallisuutta yksin kun olin töissä sinä aikana kun vaimo lasten kanssa kotona. Mitä iloa elämään nainen ja lapset ovat tuoneet niin kyllä ne ilot ovat vähäisiä, harrastuksista luopuminen, kavereista luopuminen, 14 vuoteen en ole kertaakaan päässyt esim ulos kavereiden kanssa, en harrastuksiin jne. En koska vaimo ja lapset. Tämä usein unohdetaan mitä mies menettää.

Mies

Jos olet parisuhteessa ja perustat perheen, sinä tietenkin elätät sen, eikö?

On hyvin helppoa olla menemättä parisuhteeseen ja siittämättä lapsia. Käytät kortsua, laitata piuhat poikki tai olet panematta. Et sinä ikinä kompastu naisen päälle vahingossa muna sojossa ja laukea. Eikä varsinkaan kukaan nainen käy kimppusi housuitta ja ala ratsastaa väkisin.

Mutta jos sen perheen perustat niin on juuri noin. Kyse oli siitä että naiset ajattelevat että mies ei tee mitään eikä menetä mitään perheen perustaessaan. Nimenomaan jos olisin ilman naista, voisin vapaasti mennä ja tulla, käydä panemassa kenen tahansa kanssa milloin huvittaa, elää miten itse haluaa. Mutta eiväthän naiset tätä ymmärrä että aivan samalla tavalla asiat ovat miehen näkökulmasta kuin naisten. Ei parisuhde miehelle mikään lottovoitto ole kun miettii kuinka paljon menettää, ilo elämästä on mennyt jo ajat sitten nimenomaan naisen ja perheen perustamisen takia.

Hyvänen aika, jos sinulta on parisuhteen myötä hävinnyt ilo elämästä, niin miksi ihmeessä olet ja jurnutat siinä vuodesta toiseen? Kyllä se vastenmielinen vaimo ja rasittavat lapset aivan varmasti pärjäävät ilman sinua. 

Eivät tahdo pärjätä, sitä ihmettelenkin. Olen joutunut lähtemään kesken työpäivänkin laittamaan lapsia yöunille kun ei vaimo pärjännyt yksin lasten kanssa. Nainen kun on luonnollisesti aikamoinen si.ka, kun mies on saatu suhteeseen, lapset tehtyä, uusi koti, mies rahattomaksi niin kaikki hyvä loppuu. Miehellä ei ole enää varaa edes erota.

Vierailija
580/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei usein saa parisuhteesta mitään itselleen - edes iloa. Lasten saaminen vaikeuttaa, hidastaa ja pahimmillaan katkaisee koko työuran. 

Lasten kanssa kotona vietetyistä kuukausista tai vuosista ei kerry eläkettä, ei saa palkkaa ja varallisuus jää karttumatta. Näistä ei myöskään kerry työkokemusta, eikä näitä laiteta nimikirjaotteelle, kuten esimerkiksi varusmiespalvelus.

Mutta saako mies? Sen ajan kun nainen on kotona ne miehenkin tulot menevät monesti naiset käyttöön, eipä siitä työstä mitään jää. Itseltäni meni 7 vuotta maksaessa asuntolaan kokonaan yksi, kaikki laskut ja ison osa ruoista lisäksi kun vaimo oli kotona. Kotona odotti aina vaipan vaihto, ruoan laitto, lasten hoito ylipäätään. Olinhan ollut töissä kuulemma lomalla.  Miehet kuolevat nuorempina, enkä ihmettele yhtään kun miettii kuinka raskasta ja monesti ei niin terveellistäkään työ voi olla. Ei minulle ole kertynyt mitään varallisuutta yksin kun olin töissä sinä aikana kun vaimo lasten kanssa kotona. Mitä iloa elämään nainen ja lapset ovat tuoneet niin kyllä ne ilot ovat vähäisiä, harrastuksista luopuminen, kavereista luopuminen, 14 vuoteen en ole kertaakaan päässyt esim ulos kavereiden kanssa, en harrastuksiin jne. En koska vaimo ja lapset. Tämä usein unohdetaan mitä mies menettää.

Mies

Jos olet parisuhteessa ja perustat perheen, sinä tietenkin elätät sen, eikö?

On hyvin helppoa olla menemättä parisuhteeseen ja siittämättä lapsia. Käytät kortsua, laitata piuhat poikki tai olet panematta. Et sinä ikinä kompastu naisen päälle vahingossa muna sojossa ja laukea. Eikä varsinkaan kukaan nainen käy kimppusi housuitta ja ala ratsastaa väkisin.

Mutta jos sen perheen perustat niin on juuri noin. Kyse oli siitä että naiset ajattelevat että mies ei tee mitään eikä menetä mitään perheen perustaessaan. Nimenomaan jos olisin ilman naista, voisin vapaasti mennä ja tulla, käydä panemassa kenen tahansa kanssa milloin huvittaa, elää miten itse haluaa. Mutta eiväthän naiset tätä ymmärrä että aivan samalla tavalla asiat ovat miehen näkökulmasta kuin naisten. Ei parisuhde miehelle mikään lottovoitto ole kun miettii kuinka paljon menettää, ilo elämästä on mennyt jo ajat sitten nimenomaan naisen ja perheen perustamisen takia.

Hyvänen aika, jos sinulta on parisuhteen myötä hävinnyt ilo elämästä, niin miksi ihmeessä olet ja jurnutat siinä vuodesta toiseen? Kyllä se vastenmielinen vaimo ja rasittavat lapset aivan varmasti pärjäävät ilman sinua. 

Tosiasiassa tuolla miehellä ei ole mitään elämää eikä naisia ilman parisuhdetta, mutta tuo on vaan yksi tapa pahoinpidellä naista koska ei voi olla kiitollinen siitä mitä saa kun apina-ohjelma lyö päälle niin voi vaan siittää ja hakata. Tämän vuoksi miehet eivät kelpaa parisuhteisiin ja perheisiin.

Mihin mies lähtee jos nainen on vienyt koko parisuhteen ajan kaiken? Rahaa on 50€, miten erota? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi