Miksi hitossa nykyään osa naisista ei edes halua parisuhdetta eikä perhettä?
Että ennemmin pysytään vaikka sinkkuna? Kyse ei ole siitä, etteikö nämä naiset löytäisi tai pääsisi parisuhteeseen. Ei ei. Vaan kyse on siitä, ettei nämä naiset parisuhdetta ja lapsia edes halua! Miksi haluavat olla ennemmin omasta tahdostaan sinkkuja? Tällaisia naisia on oikeastaan kaikissa ikäryhmissä. Huolestuttavaa varsinkin nuorten miesten kannalta on, että tuollainen kehitys on alkanut yleistymään nuorten naisten keskuudessa.
Joo, on niitä tuollaisia miehiäkin, mutta hyvin hyvin vähän. Miehillä tuollainen on paljon naisia harvinaisempaa.
Kommentit (46)
Vastaus olikin jo aloituksen otsikossa.
No, sain juuri pari muistutusta. Toinen oli selvä psykopaattitapaus, josta piti juosta karkuun. Toinen taas ihmetteli miksi olen ollut sinkkuna muutaman vuoden. Siis nauroi ja kysyi mitä vikaa mussa on....
Juu-u, sinkkuna pysyn, ihan vapaaehtoisesti vielä pitkään (loppuelämän).
Pari mediaa meillä on aivopessyt jo kymmenen vuotta nuoria naisia ja häpäissyt suomalaisia poikia ja miehiä. Päiväkodeissa aivopestään lapsia kylmästi ja rumasti.
Oma tupa, oma lupa. Parisuhde on ihan jees jos kemiat kohtaa ja käy uskomattoman hyvä mäihä ja löytyy fiksu turjake. Saman katon alle en enää muuta, seukataan omista osoitteista. Miehet kun ei oikeastaan tarjoa yhtään mitään ja semmoisen kanssa eläminen aiheuttaa vain harmaita hiuksia.
Jos kohtaan miehen, joka, kuten minä, viihtyy lähinnä kotona ja on niin lempeä, lämmin ja rakastava, ettei mun tarvitse häntä pelätä yhtään, sitten joo. Muuten ei kiinnosta. Rakastan omaa rauhaa.
Musta tuntuu että miehet eivät edes viitsi enää. Niin laiskaa on jo iskeminenkin, että ei synnytä edes sitä perhosen toukkaa siellä vatsassa enää. Lopettakaa vertailu ja suoriutumispisteet, olkaa omia itseänne ja kohteliaita. Sillä pääsee pitkälle, varsinkin jos osaa vielä naurattaa!
Ei ole mitään uutta. On tapahtunut myös pakkoavioliittojen aikana kun vanhemmat on naittaneet tyttärensä parhaiden myötäjäisten perusteella.
En tiiä mutta nyrkitin juuri persereikääni niin rajusti että peräsuoli lopsahti ulos perseorgasmin voimasta.
Tietysti haluaa, kunhan mies on oikea ja sellainen kenet nainen haluaa.
Parisuhde on vaan osalle työtä ja pettymyksiä. Suurin osa ei ole mitään unelmapuolisoita, vaan parisuhde voi tuoda paljon paskaa ja draamaa elämään. Lapset taas on sitten toinen kokopäivätyö, kokoaikatyön päälle. Ensin oot töissä sen 36-38 tuntia/viikossa ja sitten sen päälle peset, puet ja syötät lapset. Järkkäät nämä tarhaan/kouluun joka aamu. Mies voi sitten olla siinä vielä lisänä huollettavana ja vinkumassa, jos yrität saada edes muutaman tunnin viikossa omaa aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Naisen tehtävä on olla hyvä vaimo miehelleen ja hyvä äiti hänen ja miehensä yhteisille lapsille!
Mikä se miehen tehtävä on ?
Mun sukupolvi sai tuplatyötaakan eli sekä kokoaikaisen palkkatyön että päävastuun kodista ja lapsista. Oli savotta. Meidän lapset ovat nyt synnytysiässä. Mahtaako kiinnostaa tällainen malli, jonka liian moni on saanut kotoaan.
Vierailija kirjoitti:
No eikös se tilastojen mukaan ollut, että 57% suomalaisista naisista on kohdannut fyysistä tai seksuaalista väkivaltaa. Eipä ole kovin hyvät tsäänssit terveeseen parisuhteeseen. Yksin on turvallisempaa.
Jep. Lisäksinpuolet niistäkin, jotka eivät käytä väkivalta, on muulla tavalla epäkelpoja parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Mun sukupolvi sai tuplatyötaakan eli sekä kokoaikaisen palkkatyön että päävastuun kodista ja lapsista. Oli savotta. Meidän lapset ovat nyt synnytysiässä. Mahtaako kiinnostaa tällainen malli, jonka liian moni on saanut kotoaan.
Ei kiinnosta. Sain vielä kuunnella koko lapsuuteni kitinää siitä roolista, johon oli itse suostuttu. Lisäksi kaikki suvun miehet aivan pohjasakkaa, että eipä ole hirveästi miehiä elämään kaivannut.
Vierailija kirjoitti:
Pari mediaa meillä on aivopessyt jo kymmenen vuotta nuoria naisia ja häpäissyt suomalaisia poikia ja miehiä. Päiväkodeissa aivopestään lapsia kylmästi ja rumasti.
Pyh. Omat mielipiteeni perustuvat kyllä täysin omiin kokemuksiin. Mua on mm ahdisteltu jostain 11 vuotiaasta saakka. Semmoisia ihania ja sivistyneitä ihmisiä te miehet olette.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhde on vaan osalle työtä ja pettymyksiä. Suurin osa ei ole mitään unelmapuolisoita, vaan parisuhde voi tuoda paljon paskaa ja draamaa elämään. Lapset taas on sitten toinen kokopäivätyö, kokoaikatyön päälle. Ensin oot töissä sen 36-38 tuntia/viikossa ja sitten sen päälle peset, puet ja syötät lapset. Järkkäät nämä tarhaan/kouluun joka aamu. Mies voi sitten olla siinä vielä lisänä huollettavana ja vinkumassa, jos yrität saada edes muutaman tunnin viikossa omaa aikaa.
Työlle paskat nakkaavia miehiä kyllä löytyy. Ongelma tuon perusteella sun omassa työnarkomaniassa.
En minäkään halua parisuhdetta, ja ihan mies olen. Lopeta ap ruikuttaminen.