Ikääntymisessä ärsyttää se, että ulkonäkö kuihtuu ja laimentuu
Vaikkei olisi juurikaan ryppyjä, niin kasvot alkavat näyttää tyhjiltä ja haaleilta :( Surettaa.
Kommentit (121)
Mitä tarkoitat ikääntyminen ? Joku 39vkeltanokka vai 59v jo hieman vaihdevuosiakin maistanut!
Vierailija kirjoitti:
Meikki auttanee.
Kaikki vanhenevat.
Ainoa reilu asia elämässä on se, että jokainen rypistyy ja vanhenee ja lopulta kuolee.
Vierailija kirjoitti:
No sehän on teidän omissa ajatuksissa . Monet naiset vaan kaunistuu kun ikää tulee , turha meikillä piilotella .
Ei tiedä yhtään naista, enkä miestäkään, joka näyttäisi paremmalta vanhentuessaan.
Vierailija kirjoitti:
Rypyt ei ole ongelma vaan se että kasvot alkaa roikkua.
Sama asia.
Pitää hommata samaa väriä kuin Trump, niin voi viettää vanhuutensa porkkanana.
Sisältöä elämään niin vähenee se oman napanöyhdän kaivelu ja tarve tehdä vaikutus täysin yhdentekeviin ihmisiin
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen kunnon lihaskuntoliikuntaa. Salille kyykkäämään vaan. Lihasmassa lisää nuorekkuutta ja hehkeyttä. Lihakset vaikuttavat esimerkiksi kehon sokeriaineenvaihduntaan merkittävästi. Vahvat alavartalon lihakset ehkäisevät tai viivyttävät dementioiden puhkeamista, koska terve sokeriaineenvaihdunt suojaa aivoja. Treeni myös lisää kollageenin tuotantoa. Lihaksikas on elinvoimainen ja myös elinvoimaisen näköinen. Ei ole mitään syytä olla haalistuneen näköinen ainakaan ennen kuin on 70.
N55
Tämä on totta. Esimerkiksi Assi Koivisto on reilusti päälle 60-vuotias ja todella upeassa kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Meikki auttanee.
Kaikki vanhenevat.
Ei se meikki mitään auta. Ainakaan minun tapauksessani.
Kun katson kuvia itsestäni 15 vuoden takaa, niin en voi kuin ihmetellä, mitä mun kasvojen luustolle ja iholle on oikein tapahtunut. Miten kasvot voivat "sulaa" tällä tavalla, en ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Sisältöä elämään niin vähenee se oman napanöyhdän kaivelu ja tarve tehdä vaikutus täysin yhdentekeviin ihmisiin
Tuom helppous riippuu esimerkiksi siitä mitä tekee työkseen ja kuinka paljon on esillä. Tai onko vaikkapa haussa uusi parisuhde. Ei ole häpeä surra vanhenemisen merkkejä. Harva niitä innolla odottaa, vaikka elämä olisi muuten hyvää ja täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meikki auttanee.
Kaikki vanhenevat.
Kun katson kuvia itsestäni 15 vuoden takaa, niin en voi kuin ihmetellä, mitä mun kasvojen luustolle ja iholle on oikein tapahtunut. Miten kasvot voivat "sulaa" tällä tavalla, en ymmärrä.
Lihakset ja rasva laskee, rasvan määrä vähenee, luusto surkastuu. Noihin ei auta kuin veitsi, ei yksikään rasva tai laseri.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän v*tuttaa sairaudet ja säryt. Se, ettei enää ole työkykyinen, vaikka elää terveellisesti. Vielä pitää kiikkua työttömänä muutama vuosi, kun ei eläkettäkään myönnetä. Ei, vaikka sairauslomaa tulee ihan osa-aika töistäkin.
En sanonutkaan, että tuo ärsyttää eniten.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Työ- ja toimintakyvyttömänä työttömänä mulla on liikaa aikaa murehtia omia juttuja. Se on ihan totta.
Ap
M-1965 kirjoitti:
Naururypyt auttavat. Kiitä onneasi ettet kuulu meihin joille naamaan iän myötä alkaa kasvaa silmäpussien ja otsaryppyjen kavereiksi kaikenlaisia luomia ja näppylöitä.
Ulkonäköönsä ei muutenkaan kannata kiintyä. Kohta kuitenkin ollaan passikuviemme näköisiä.
Luomet ja näpylät saa leikattua pois, itse en antaisi olla niitä
Vierailija kirjoitti:
M-1965 kirjoitti:
Naururypyt auttavat. Kiitä onneasi ettet kuulu meihin joille naamaan iän myötä alkaa kasvaa silmäpussien ja otsaryppyjen kavereiksi kaikenlaisia luomia ja näppylöitä.
Ulkonäköönsä ei muutenkaan kannata kiintyä. Kohta kuitenkin ollaan passikuviemme näköisiä.
Luomet ja näpylät saa leikattua pois, itse en antaisi olla niitä
Iho-ongelmat on tosiaan helppoja hoitaa. Aurinkorasvaa monta kertaa päivässä, laadukasta C-vitamiinia ja retinolia. On vaikka mitä azelaic acidia, niancinamidea ja happokuorintoja. Punavaloa ja mikroneulausta.
Ryppyjä tai valahtamista ei voi hoitaa kotina.
Vierailija kirjoitti:
Meikki auttanee.
Kaikki vanhenevat.
Pakkelit, botoxit, kiristimet, kuristimet ja nostimet.
Nainen on ihan kusetusta. Suihkuun jälkeen ei enää tunnista kun OMA lärvi paljastuu ja kroppa tippuu muotoonsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi kannattaa harrastaa nuorena 2-3kymppisenä. Rypyt rasvat ja selluliitit eivät ole esteettisiä. Harvojen herkkua on seksielämä 50:kymmpisenä, kaikista ei vain ole koivuniemiksi.
500-vuotias onkin jo ikäloppu.
Elämän ehtoopuolella alkaa jo tuon ikäinen olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi kannattaa harrastaa nuorena 2-3kymppisenä. Rypyt rasvat ja selluliitit eivät ole esteettisiä. Harvojen herkkua on seksielämä 50:kymmpisenä, kaikista ei vain ole koivuniemiksi.
Samaa mieltä. Kokemuksia teinistä lähtien. Sitten ajoissa laatumies taloudellisesti kannattavaan avioliittoon.
Tämän kerron joskus omille tyttärille. Ja kannustan pitämään huolta ulkonäöstä, terveydestä, tyylistä, koulutuksesta ja sosiaalisista taidoista. Kylliksi ei tarvitse syntyä, sinne voi kivuta omalla työllä.
Sitten jos ero tulee keski-iässä, ei ainakaan tarvitse itkeä köyhyyttä.En usko, että tuollainen kommentti on tosissaan kirjoitettu. Ei kukaan normaali nainen ajattele tuolla tavalla.
Kyllä ajattelee. Enkä ole ainut. Asun muualla Euroopassa, varakkaalla alueella jossa moni nainen on kotona, kun hyvin tienaava mies käy töissä ja maksaa monimiljoonatalon. Suomalaisille tietenkin kauhistus, mutta itsekin menisin mieluummin päiväksi kuntokeskukseen kuin töihin. Siivooja hoitaa kodin, naiset lapset ja ulkonäkönsä.
Vttu mitä settiä suoraan Täykkäreistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meikki auttanee.
Kaikki vanhenevat.
Ei kasvojen luusto mihinkään ole muuttunut. Kasvolihakset ovat vaan menettäneet kimmoisuutensa. Sama tapahtuu vartalossa muuallakin, mutta hieman myöhemmin. Näin seitsemänkymppisenä huomaa, ettei mikään paikka itsessä ole enää kuin ennen!
Ehkä iän myötä saa ainakin nauttia siitä, ettei kukaan enää huomaa minua. Voin lyllertää rauhassa uimarannalla vaikkapa mummolta perityssä virttyneessä uimapuvussa ja käydä ravintolassa viinilasillisella joutumatta ahdistelun kohteeksi. Näkymättömyys suo paljon etuja, jolloin voi tehdä aika lailla sellaistakin mitä muilta kielletään ja rajoitetaan niin kuin livahtaa jonojen ohi tapahtumiin. Ikärasismi on niin voimakasta, että se suo myös etuja vetoamalla juuri ikään. niin kuin hyvät istumapaikat. Kunhan vain pitää sen verran ääntä ja saa ihmiset potemaan syyllisyyttä, miten mummelia pitää auttaa ja olla kohtelias. Ääneni on yhä yhtä voimakas kuin nuorena, eikä aivojeni toiminnassa ole onneksi tapahtunut muutoksia.
Leikkautin kyllä lippaluomeni. Se saa minut näyttämään virkeältä mummelilta, joka auttaa palvelupisteissä. Kaikki tykkäävät pirteistä mummeleista ja saan nopeasti jonkun palvelemaan.
Ihastuminen on joku tavoite 50+, silloinhan juuri on kiva elellä sinkkuna. Ihastumiset tuli ja meni jo aikoinaan. :)