Ikääntymisessä ärsyttää se, että ulkonäkö kuihtuu ja laimentuu
Vaikkei olisi juurikaan ryppyjä, niin kasvot alkavat näyttää tyhjiltä ja haaleilta :( Surettaa.
Kommentit (121)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meikki auttanee.
Kaikki vanhenevat.
Ei sekään oikein auta. Ja voimakas meikki näyttää kovalta sitä haaleutta vasten.
Ap
Esim. Kirsti Paaakkanen -vainaa ja Lenita. Näyttävätkö hyvältä voimakkaassa meikissä? Eivät.
Tuskin kukaan vainaja hyvältä näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi kannattaa harrastaa nuorena 2-3kymppisenä. Rypyt rasvat ja selluliitit eivät ole esteettisiä. Harvojen herkkua on seksielämä 50:kymmpisenä, kaikista ei vain ole koivuniemiksi.
Samaa mieltä. Kokemuksia teinistä lähtien. Sitten ajoissa laatumies taloudellisesti kannattavaan avioliittoon.
Tämän kerron joskus omille tyttärille. Ja kannustan pitämään huolta ulkonäöstä, terveydestä, tyylistä, koulutuksesta ja sosiaalisista taidoista. Kylliksi ei tarvitse syntyä, sinne voi kivuta omalla työllä.
Sitten jos ero tulee keski-iässä, ei ainakaan tarvitse itkeä köyhyyttä.Avioehto on juuri teitä varten keksitty.
Tietenkin sellainen on, mutta molempia osapuolia kunnioittava. Ei laatumies halua lapsiaan minnekään kaupungin kolmioon tai menettää kasvojaan muiden silmissä, jos vaimo joutuu leipäjonoon. Vaimon eläkkeestä ja sijoituksista huolehditaan muutenkin jo avioliiton aikana. Nämä nyt on ihan perusjuttuja, kun toinen on kerran kotona.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän sen kuihtumisen, ap. Vaikka en laihdu sitten millään, niin tietyt paikat saisi olla edelleen sellaisia terhakan pyöreitä kuin nuorilla, mutta ei vaan oo. Rinnat, poskipäät, pakarat, huulet ym menettää pyöreytensä. Jopa minua paljon lihavammat nuoret naiset näyttävät paremmilta, kun ovat pyöreitä myös näistä oikeista paikoista. Takapuolet ovat sellaisia herkullisia tuplapalloja, kun mulla on valtava peppu, muttei lainkaan pyöreä.
Pakarat saa pyöreiksi salilla missä iässä tahansa. Ja auttaa muutenkin. Kasvoihin voi lisätä omaa rasvaa ja rintoihin silikonia (tai omaa rasvaa). Ei sillä parikymppiseltä näytä, mutta elävältä.
Minkähän ikäisissä tässäkin puhutaan? Kun ensin täällä sanottiin, et naiset rupsahtaa 30--vuotiainana
Itse näytän nyt 35-vuotiaana paremmalta kuin koskaan aiemmin. Todennäköisesti saavutan huippuni seuraavien kymmenen vuoden aikana. Mutta minä olenkin mies. Nainen on yleensä kuin todella nopeasti kuihtuva kukka.
Vierailija kirjoitti:
Itse näytän nyt 35-vuotiaana paremmalta kuin koskaan aiemmin. Todennäköisesti saavutan huippuni seuraavien kymmenen vuoden aikana. Mutta minä olenkin mies. Nainen on yleensä kuin todella nopeasti kuihtuva kukka.
Mä näytän viel hehkeältä 34v. Mutta luulin et täs puhutaan jostain yli 65 vuotiaista
Vierailija kirjoitti:
35 on huippu molemmille sukupuolille. Miestenkin kaula alkaa roikkua nelikymppisenä.
Itse huomannut omissa vanhemmisessani vasta selkeää ikääntymistä tuossa päälle 60v. Esim kun en nähnyt isääni 5 vuoteen niin huomasi selkeästi muutokset (taisi olla 58 v ja sit seuraavan kerran näin hänet 63v) En tästä mitään sanonut vaikka huomasinkin, luonnollista kun on. Isäni itsekin sanoi että naama alkanut valahtaa :D Hänen vaimonsa on vanhempi ja ihmettelee kun näyttää mummelilta valokuvissa.
Ennen viiskymppisiä en juuri huomannut mitään. Mietin huomaako vanhemmat omissa lapsissaan keski-ikäistymisen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä näytän viel hehkeältä 34v. Mutta luulin et täs puhutaan jostain yli 65 vuotiaista
Se on yllättävää mikä muutos tapahtuu kuin yhdessä yössä, tilastojen mukaan 44-vuotiaana. Ja toisen kerran kuusikymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on yllättävää mikä muutos tapahtuu kuin yhdessä yössä, tilastojen mukaan 44-vuotiaana. Ja toisen kerran kuusikymppisenä.
Joo mutta miksi sanotaan et 30v rupsahtaa? Mä ainakin pitänyt eniten ulkonäöstäni nyt 30 vuotiaana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen just 45 ja tässä iässä tapahtuu kyllä naamalle jotain dramaattista. Ei todellakaan vielä 35-vuotiaana.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen just 45 ja tässä iässä tapahtuu kyllä naamalle jotain dramaattista. Ei todellakaan vielä 35-vuotiaana.
Ap
Eiks kannattais nauttia et näytät nyt hyvältä kummiskin? Sitku oot 70v luultavasti katsot itseäsi taaaksepäin ja mietit miten hyvältä näytit 45-vuotiaana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta miksi sanotaan et 30v rupsahtaa? Mä ainakin pitänyt eniten ulkonäöstäni nyt 30 vuotiaana
Joku incel-mies korkeintaan sanoo niin.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen kunnon lihaskuntoliikuntaa. Salille kyykkäämään vaan. Lihasmassa lisää nuorekkuutta ja hehkeyttä. Lihakset vaikuttavat esimerkiksi kehon sokeriaineenvaihduntaan merkittävästi. Vahvat alavartalon lihakset ehkäisevät tai viivyttävät dementioiden puhkeamista, koska terve sokeriaineenvaihdunt suojaa aivoja. Treeni myös lisää kollageenin tuotantoa. Lihaksikas on elinvoimainen ja myös elinvoimaisen näköinen. Ei ole mitään syytä olla haalistuneen näköinen ainakaan ennen kuin on 70.
N55
Eipä tämä juurikaan auta kasvoihin ja niistä tässä keskustelussa nimen omaan on kyse. Millään treenillä ei saa esim. täyteläisempiä huulia tai silmänalusten rasvakudosta kasvamaan.
Ap
Teini-iässä tollotetaan omaa peilkuvaa ja vielä yli kaksikymppisenä. Silloin kun ollaan mahdollisesti epävarmoja itsestään. Vanhempana sellainen tuntuu lähinnä huvittavalta. Minä olen vanha haahka enkä kaunotar, olen silti itseeni täysin tyytyväinen.
Lakkaat suremasta ulkonäköäsi sillä hetkellä kun sairastut vakavasti.
Vierailija kirjoitti:
Lakkaat suremasta ulkonäköäsi sillä hetkellä kun sairastut vakavasti.
En lakannut vaan aloin surkutella vielä enemmän, kun nyt olen menettänyt sekä terveyteni että kauniit kasvoni. Jos olisin työkykyinen ja elämässä jollain tavalla kiinni, niin ei mulla olisi aikaa miettiä tällaisia. Nyt on.
Ap
Enemmän ottaa päähän korvien välin heikkeneminen. Muisti, tasapaino jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eiks kannattais nauttia et näytät nyt hyvältä kummiskin? Sitku oot 70v luultavasti katsot itseäsi taaaksepäin ja mietit miten hyvältä näytit 45-vuotiaana
Naulan kantaan.
70 veenä sä Ap toteat:
'Oi mikä nuori & nätti tytöntyllerö
vielä nelifemmana olinkaan.'
Samoin kuin nyt katsot taaksepäin
hetkeen, jolloin olit juuri
täyttänyt 20 > 25 vuotta sitten.
70 on sulle > 25 vuoden päästä.
Carpe diem, nainen. 💅💁🤸👉 x
Ymmärrän sen kuihtumisen, ap. Vaikka en laihdu sitten millään, niin tietyt paikat saisi olla edelleen sellaisia terhakan pyöreitä kuin nuorilla, mutta ei vaan oo. Rinnat, poskipäät, pakarat, huulet ym menettää pyöreytensä. Jopa minua paljon lihavammat nuoret naiset näyttävät paremmilta, kun ovat pyöreitä myös näistä oikeista paikoista. Takapuolet ovat sellaisia herkullisia tuplapalloja, kun mulla on valtava peppu, muttei lainkaan pyöreä.