Ikääntymisessä ärsyttää se, että ulkonäkö kuihtuu ja laimentuu
Vaikkei olisi juurikaan ryppyjä, niin kasvot alkavat näyttää tyhjiltä ja haaleilta :( Surettaa.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Seksi kannattaa harrastaa nuorena 2-3kymppisenä. Rypyt rasvat ja selluliitit eivät ole esteettisiä. Harvojen herkkua on seksielämä 50:kymmpisenä, kaikista ei vain ole koivuniemiksi.
Tutkimusten ja omien havaintojeni mukaan olet väärässä.
T. M 61 vee
Vierailija kirjoitti:
Seksi kannattaa harrastaa nuorena 2-3kymppisenä. Rypyt rasvat ja selluliitit eivät ole esteettisiä. Harvojen herkkua on seksielämä 50:kymmpisenä, kaikista ei vain ole koivuniemiksi.
Samaa mieltä. Kokemuksia teinistä lähtien. Sitten ajoissa laatumies taloudellisesti kannattavaan avioliittoon.
Tämän kerron joskus omille tyttärille. Ja kannustan pitämään huolta ulkonäöstä, terveydestä, tyylistä, koulutuksesta ja sosiaalisista taidoista. Kylliksi ei tarvitse syntyä, sinne voi kivuta omalla työllä.
Sitten jos ero tulee keski-iässä, ei ainakaan tarvitse itkeä köyhyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meikki auttanee.
Kaikki vanhenevat.
Ei sekään oikein auta. Ja voimakas meikki näyttää kovalta sitä haaleutta vasten.
Ap
Mä näytän nykyään ihan transulta, jos meikkaan. En siis enää meikkaa. 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meikki auttanee.
Kaikki vanhenevat.
Ei sekään oikein auta. Ja voimakas meikki näyttää kovalta sitä haaleutta vasten.
Ap
Miksi pitää käyttää voimakasta meikkiä?
You tube täynnä 50 + meikki tipsejä, eikä yksikään ( mitä itse olen nähnyt) tee voimakkaita meikkejä -less is more!
Koska se haalea meikki ei tee naamalle mitään. Ihan yhtä haalealta näyttää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
No sehän on teidän omissa ajatuksissa . Monet naiset vaan kaunistuu kun ikää tulee , turha meikillä piilotella .
Monet, mutta ei kaikki. Minä en todellakaan kuulu tähän porukkaan.
Ap
Ei ärsytä eikä huolestuta yhtään, sehän merkitsisi sitä, että ihminen on jäänyt henkisesti lapsen asteelle. Sehän olisi säälittävää ja outoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Kokemuksia teinistä lähtien. Sitten ajoissa laatumies taloudellisesti kannattavaan avioliittoon.
Tämän kerron joskus omille tyttärille. Ja kannustan pitämään huolta ulkonäöstä, terveydestä, tyylistä, koulutuksesta ja sosiaalisista taidoista. Kylliksi ei tarvitse syntyä, sinne voi kivuta omalla työllä.
Sitten jos ero tulee keski-iässä, ei ainakaan tarvitse itkeä köyhyyttä.
En usko, että tuollainen kommentti on tosissaan kirjoitettu. Ei kukaan normaali nainen ajattele tuolla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten jos ero tulee keski-iässä, ei ainakaan tarvitse itkeä köyhyyttä.En usko, että tuollainen kommentti on tosissaan kirjoitettu. Ei kukaan normaali nainen ajattele tuolla tavalla.
Kyllä ajattelee. Enkä ole ainut. Asun muualla Euroopassa, varakkaalla alueella jossa moni nainen on kotona, kun hyvin tienaava mies käy töissä ja maksaa monimiljoonatalon. Suomalaisille tietenkin kauhistus, mutta itsekin menisin mieluummin päiväksi kuntokeskukseen kuin töihin. Siivooja hoitaa kodin, naiset lapset ja ulkonäkönsä.
Outoa kuinka monille ulkonäkö on niin tärkeää vielä kypsässä iässä. Mä olen vanhentunut, mutta se on ok. Hoidan ihoani ja meikkaan kyllä, mutta ei mua sureta etten näytä enää nuorelta. Vanheneminen on normaalia. Minusta ne kaikki toimenpiteet kuten botox sun muut, tekee vaan pahemman näköiseksi. Onneksi olen tavis enkä julkkis, niin siinä mielessä ei ole mitään paineita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Penikseni senkuin paksuuntuu mitä enemmän ikää tulee, vaikka rasvaprosentti laskee. "Mitä vanhempi puu, sen kovempi oksa"
Vanhojen ukkojen lohtupuhetta. Kukaan ei halua sitä vanhan miehen eltaantunutta lihaa.
Kyllä haluaa, enemmän kuin koskaan, usko pois :)
500-vuotiaat eivät näytä nuorilta.
Varma tieto.