Mä valun!
Kaikki lakanat märkinä aina seksin jälkeen!Ejakuloin lähes kymmenen kertaa yhdynnän aikana.Mies antoi mulle suuseksiä ja sen naama oli hiuksia myöten märkä!Ei kuulemma haittaa,mutta itseäni on jo vähän alkanut nyppiä:=)
Pitääkö meidän hankkia kumilakanat vai snorkkeli?
Terveisin "kastelulaite"
Kommentit (23)
Mahtaa sulla olla iso alavatsa, jos sinne mahtuu niin iso rakko täynnä nestettä että kaikki paikat kastuu. Yökk.
Hyvältähän se tuntuu,mutta aika hassua myös.Lähinnä meitä tuo ruiskuaminen naurattaa:D
Se mikä on myös jännää,että tämä on alkanut nyt vasta,uuden avomieheni kanssa,eli ilmeisesti olemme "sopiva"pari petissä.....
"punasteleva ap"
luullut että sinulla on vain ylimääräinen mahamakkara... Siellä onkin ylimääräinen nestepussi valmiina leikkimään Havis Amandaa....
Sen verran herkkä vastaus tohon makkarajuttuun... :D
Mitähän miehet noin yleensä olis täällä mieltä tällaisesta Havis Amandasta?
Mutta miehiltä kommenttia,vai onko laivanupotusta pelaillut mies?
Kuulin kerran huhun että tällekin palstalle olisi kirjoittanut ihan oikea nainen. Tarina lienee keksitty. Täällä on vain poikasia tai keski-ikäisiä kiimaisia perheenisiä, jotka tutustuvat naiseen keskustelemalla tietämättään toistensa kanssa. Sun jutussas mainittiin erite ja kaikki ovat kauhusta kankeina...
Osaa pidätellä nesteitään ja päästelee ne lemmenleikkien jälkeen vessassa. Minusta vähän tuntuu, että pidättely ei tee oikeutta orgasmeille, mutta toinen vaihtoehto on sitten lammikossa makailu. Kumpi lienee parempi?
Kyllä mäkin vessaan menen sille asialle tuon seksin jälkeen! ap
Itseäni ei ainakaan haittaisi, vaikka kuinka ruiskuaisi ja vaikka sitten olisi pissaakin. Henkilökohtaisesti en tykkäisi kumilakanoista, mutta normilakanan alla sellainen varmaan voisi olla tarpeellinen, niin ei patja kastu.
Anna ruiskuta vaan, äläkä välitä palstalaisten negatiivisista kommenteista. Pääasia, että seksi maittaa ja tuntuu hyvältä.
- mies, 41 v -
paljonko nestettä Skenen rauhasista on mahdollista ejakuloitua?
Kannattaisi ehkä ottaa selvää, ennenkuin alkaa kusemista luulemaan ejakuloinniksi...
Näin ainakin minua, ei kuivan naisen miestä.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Naisen_ejakulaatio
Tuolta lisää tietoa tietämättömille.
Ensimmäisen kerran kun itse aikoinaan törmäsin asiaan tapahtui eräässä hotellissa varumiesaikana 1992. Nainen ratsasti päälläni ja sai mielettömän orkun ja nestettä alkoi kirjaimellisesti lentämään samalla kuin hän tärisi.
Itse olin ihmeissäni että mikäs juttu tää on?
Nainen sai jonkun häpeä kohtauksen ja ilta oli pilalla.
Kysessä ei ollut mikään vaki suhde.
Tämän episodin jälkeen kun olen saanut nauttia ilmiöstä lisää ja olen viisastunut noista ajoista, niin voin vaan todeta että kunnon orkku on MÄRKÄ!
Mielestäni outoa on että kuten jo todettu niin ensimmäinen märkä orkku voi tulla elämän varrella myöhemminkin, itselläni on sattunut kerran kohdalle partneri joka koki sen ensi kertaa 40v:nä. Joten kenenkään ei tarvii miettiä että "ei mulla vaan"
Se on muuten hauskaa kun joku saa sen ekan kerran, ja on ihmeissään "mitä tapahtu?"
Osa siitä on tekniikkaa ihan puhtaasti, ja jos penetraation kautta, niin on osuttava oikeaan kohtaan.
Skraga
Olen usein yrittänyt saada vaimoa ejakuloimaan, mutta hän ei halua jatkaa orgasmin jälkeen.
Sehän ei tulekaan orgasmin jälkeen, vaan sen yhteydessä. Nih.
klittaorkku ja g-pisteorkku (=jolloin mälli lentää) on 2 eri asiaa, vaikka joskus tulevatkin samanaikaisesti
Suurin osa naisista ei saa kuin klittaorkun. Mitä oikein sekoilet?
Osaa pidätellä nesteitään ja päästelee ne lemmenleikkien jälkeen vessassa. Minusta vähän tuntuu, että pidättely ei tee oikeutta orgasmeille, mutta toinen vaihtoehto on sitten lammikossa makailu. Kumpi lienee parempi?
Lammikossa on parempi, ja jos ukosta tuntuu ilkeältä niin keskustelkaa onelmasta. Harmonia löytyy varmasti ;-)
Kyllä, kumilakana kannattaa hankkia. Tai puuvillainen suojalakana, sellaisiakin on.
Mielestäni squirttaaminen on todella seksikästä ja vain harvat naiset kykenevät nauttimaan seksistä niin paljon, että squirttaavat. Ole vain kunnolla ylpeä ja onnellinen ominaisuudestasi.
Huomaa tällä palstalla olevan jopa sulle kateellisia naisia kirjoittelemassa katkera sävy teksteissään.
Nykyisin olen itse unelmieni kumppanin kanssa ja rakastan häntä niin paljon ja nautin rakastelusta niin paljon, ja hän on niin taitava, että tämä ominaisuus on tullut mukaan jokaiseen lemmiskelyhetkeen.
Aiemmin squirttasin vain satunnaisesti ja en ollenkaan edellisessä pitkässä parisuhteessani, joka olikin hyvin kehno suhde.
isompi kuin virtsarakko, eli jopa 0,5 - 1 litraa vetävä. Tällöin on täysin selvää, että tavaraa riittää liiaksikin. Oletko keskustellut lääkärin kanssa?