Muista keittää kaikki
Epäilyttävä ja marjat varmuudella et voi tietää onko joukossa myrkkymarjoja nykyään ellet itse poimi .
Kommentit (30)
Venäjällä valmistetaan käärme voidetta myös Kiinassa . Dragon. Tai tiikerivoide .
Mantelista valmistetaan myrkkyjä jos lajike on karvasmantelia .
Rikolliset tekee TV sarjoja ja näyttää miten he toimii . Nuorille TV sarja vaarallinen vieras Guest on hyvä opetus video. Huumeet ja syyttömien hyväksikäyttö pääteema. YLE Areena .
Sarjassa on myös vakooja palohälytin . Muutakin tekniikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua epäilyttää nyt tuo jauheliha ja alan pesemään sitä fairylla vai pitäisiköhän sittenkin Kloridilla ja sit vielä keittää ennen kuin paistaa 🤔
Veren pesu pois ei ole mikään vitsi . Ja jauhelihaa paistetaan ylikypsäksi sen bakteerien tähden . Näin se on elintarvike hygieniasta.
Ja olen nyt päätynyt myös siihen, että pesen ensin Klodililla!
Muista itkettää munakoiso ennen käyttöä. Sekin on myrkyllinen kasvi . Munakoiso itketetään viipaleet suolataan reilusti molemmin puolin ja annetaan imeytyä 2 tuntia . Siinä tapahtuu niin että nestettä tulee ulos . Noin desilitra per munakoiso ehkä enemmän. Sitten ne palat huuhdellaan nopeasti kraanan kylmän veden alla ja nyt voit turvallisesti paistaa tai käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Minä keitän jääkuutiotkin
Viisas ihminen ketjussa! 👍 Minä alan myös tekemään tätä!
Itse lorautan aimoannoksen Kloridia keitinveteen ja ihan useamman tunnin keittelen kaiken!
Vierailija kirjoitti:
Ne arabithaikutjamuut poimijat ei tunne marjoja eikä välitä kun koneilla riipii puskat mitä niihin tulee.
Oletteko nähneet heidän saalistaan? Sinne menevät maata pitkin haravoimalla kaikki, jotka eivät ehdi karkuun. Suomalainen oli käynyt hillassa, poiminut kypsät ja jättänyt pilaantuneet ja raa'at. Parin päivän päästä oli mennyt poimimaan kypsyneitä, mutta koko suo oli ollut tyhjä. Sinne olivat menneet samaan säkkiin kaikki jo vanhentuneet ja raa'at. Sen jälkeen en ole syönyt mitään kaupasta ostettua hillaa sisältävää ja toivon, että ne marjat menivät kosmetiikkateollisuuteen.
Näin. Suurin osa, jopa hiivabakteeri kuolee käymisen aikana. Lopuista ei ole niin väliä, kun kännissä vain sekoilevat.