Muista keittää kaikki
Epäilyttävä ja marjat varmuudella et voi tietää onko joukossa myrkkymarjoja nykyään ellet itse poimi .
Kommentit (30)
Kuivatut marjat myös saattaa olla että ei olekaan niitä oikeita.
Joo, just ostin suomalaisia mansikoita ja alan keittämään niitä! Varmuudeksi ajattelin tunnin keittää
Ne arabithaikutjamuut poimijat ei tunne marjoja eikä välitä kun koneilla riipii puskat mitä niihin tulee.
Itse keitän kaikki vihannekset kuten salaatit, tomaatit jne. Koskaan ei voi tietää, mitä ne ovat tai mitä niissä on! Kannattaa noudattaa muidenkin tätä ohjetta eikä vain virnuilla!
Itseasiassa myynnissä on myös kasvihuone mansikkaa . Erilaista amppelissa kasvatettua. Suurin osa myrkyistä lähtee keittämällä.
Jos kasvatetussa on saastunut multa tai kastelu vesi ollut saastunutta , on hyvä keittää bakteerit pois.
Minua epäilyttää nyt tuo jauheliha ja alan pesemään sitä fairylla vai pitäisiköhän sittenkin Kloridilla ja sit vielä keittää ennen kuin paistaa 🤔
Majoneesi on yksi suurimpia ripulin aiheuttajia ja salmonellan . Raaka muna ja lämpimässä.
Vierailija kirjoitti:
Minua epäilyttää nyt tuo jauheliha ja alan pesemään sitä fairylla vai pitäisiköhän sittenkin Kloridilla ja sit vielä keittää ennen kuin paistaa 🤔
Veren pesu pois ei ole mikään vitsi . Ja jauhelihaa paistetaan ylikypsäksi sen bakteerien tähden . Näin se on elintarvike hygieniasta.
Minä nautin marjat vain nestemuodossa.
Oikeat mehut valmistetaan keittämällä . Näin myrkyt kuolee ja hyönteiset.
Mun tuli tästä mieleen, että joskus mun venäläiset opiskelijat kertoivat, että Venäjällä keitetään hilloa tuomenmarjoista. Mulle on aina kerrottu, että tuomenmarjat ovat myrkyllisiä. Eivät ole, he sanoivat, vain siemenet ovat. Sitä en kysynyt, miten ne siemenet saa pois. Ehkä siivilöimällä?
Vierailija kirjoitti:
Jos kasvatetussa on saastunut multa tai kastelu vesi ollut saastunutta , on hyvä keittää bakteerit pois.
Tuo ei auta jos kasteluvedessä on lääkejäämiä.
Cheddar juuston väri aine voi aiheuttaa allergisen reaktion . Väri saadaan trooppisen hedelmän siemenistä.
Vierailija kirjoitti:
Mun tuli tästä mieleen, että joskus mun venäläiset opiskelijat kertoivat, että Venäjällä keitetään hilloa tuomenmarjoista. Mulle on aina kerrottu, että tuomenmarjat ovat myrkyllisiä. Eivät ole, he sanoivat, vain siemenet ovat. Sitä en kysynyt, miten ne siemenet saa pois. Ehkä siivilöimällä?
Venäläiset onkin myrkynkeittäjiä eikä sen poistajia.
Älä syö manteleita , karvasmantelia.