SDP palauttaa suojaosan
Toivottavasti voittaa. Ja kaikki nuo työttömien opiskelua helpottavat jutut on tervetulleita. Kuka tahansa voi joutua työttömäksi. Siksi on tärkeää, ettei joudu noiden mielivaltaisten työkkäreiden armoille, jotka vaan kyttää, ettei tee mitään, mikä parantaisi mahdollisuutta työllistyä..
Kommentit (218)
Vierailija kirjoitti:
Voi jospa palauttaisi halpatyövoiman kotimaihinsa.
Demari vai?
Kunpa ei tekisi enää ikinä uusia vetovoimaa ja kustannuksia lisääviä lakeja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se ole pelkkää puhetta, jos valtaan pääsevät niin heikennyksiä ja leikkauksia lisää. Eihän sekään ole hyvä jos toi palautettaisiin mutta sitten massiivisia leikkauksia ja veronkorotuksia muuten. Vihreät ei ole sen parempi nehän leikkaisi pienetkin eläkkeet ja nostaisi kaikenlaisia veroja sekä keksisi uusia veroja jos ei muuten niin sen aina niin hyvän tekosyyn "ilmaston" nimissä.
Siellä se Sofia jälleen silmät mullottaen ja kädet viipperöinä heiluen huusi, että eläkkeistä täytyy leikata. Siinä se vihreiden osaaminen sitten olikin
Ei Sofia tiedä, että eläkeläisetkin saavat äänestää.
Kuinka nämä siis sopivat demareiden kanssa samaan hallitukseen vai aikooko demarit myös leikata eläkkeistä
Antti L:n vappusatanen, tonni pois jokaiselta eläkeläiseltä
-demarit leikkaa reilummin
Vappusatanen sentään toteutui toisin kuin kokoomuksen 100000 uutta työpaikkaa tai persujen köyhiltä ei leikata vaalivalheet.
Niin, että nyt voi vaihteeksi leikata reilummin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarvittaisi suojaosa vol 2. Parempi kuin entinen ja sitten ansiosidonnaiseen korjauksia ja rajusti.
Työpaikkoja pitää painostaa ottamaan tietty määrä nuorisoa töihin välittömästi ja näihin verovaroja. Voi vaikka ottaa suoraan yritystuista pois ja ohjata suoraan nuorille, jos yritykset ei käytä tukia palkkaukseen vaan omiin kepplotteluihinsa! Kovempaa valvontaa aloille kuin aloille. Vanhemmat ja nuoriso mukaan valvomaan työelämää ja firmoja.
Kaikki epäilyttävä ilmianettava. Jokaainen työntekijä on myös salapoliisi!
Työelämä kuntoon projekti käyntiin nyt! Kova tsemppi ja tuotteliaisuus pystyyn.
"Työpaikkoja pitää painostaa ottamaan tietty määrä nuorisoa töihin välittömästi ja näihin verovaroja."
Mitä sinä luulet näiden työpaikkojen siis olevan?
onhan asepalveluskin mahdollistettu ja ihmisiltä on otettu vapaus siis miehiltä, niin mikä ettei tämäkin onnistuisi kun tahtoa on tarpeeksi ja korkea auktoriteetti määrää niin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko ehkä lopettaa semmoinen ajattelu että miten saisi enemmän tukia ja vastaavia, ja pyrkiä enemmänkin siihen että ei tarvitsisi tukia, eli kattelisi vaikka töitä?
Vasemmiston kannatus perustuu siihen, ettei kenenkään tarvitse tehdä työtä. Jättävät vaan aina kertomatta, että kuka sen kaiken oikein kustantaa
Työtä ei tule jatkossakaan olemaan ja koneet ja tekoäly tkee sen, joten ihmiset tarvisee edelleen syötävää ja asumukset. Tästä ei päästä mihinkään ellet halua sotia ja sodan kyllä saat siitä västämättä aikaiseksi, jos alat näännyttämään ihmisiä ja heillä ei ole vapautta rakentaa koteja minne haluaa.
Perskokkare hallitus rakentaa tällä hetkellä oikeiston ihannoimaa orjatyövoima yhteiskuntaa siihen auttaa ainoastaan vasemmiston tai demarien äänestäminen.
Vierailija kirjoitti:
Perskokkare hallitus rakentaa tällä hetkellä oikeiston ihannoimaa orjatyövoima yhteiskuntaa siihen auttaa ainoastaan vasemmiston tai demarien äänestäminen.
Joo taisi joku kokoomus pissis itkeä miksi Suomessa opiskelua tuetaan HUIMALLA 200 euron opintotuella.
Hellanlettas, kun pienikin summa aiheuttaa kokkareessa kateutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarvittaisi suojaosa vol 2. Parempi kuin entinen ja sitten ansiosidonnaiseen korjauksia ja rajusti.
Työpaikkoja pitää painostaa ottamaan tietty määrä nuorisoa töihin välittömästi ja näihin verovaroja. Voi vaikka ottaa suoraan yritystuista pois ja ohjata suoraan nuorille, jos yritykset ei käytä tukia palkkaukseen vaan omiin kepplotteluihinsa! Kovempaa valvontaa aloille kuin aloille. Vanhemmat ja nuoriso mukaan valvomaan työelämää ja firmoja.
Kaikki epäilyttävä ilmianettava. Jokaainen työntekijä on myös salapoliisi!
Työelämä kuntoon projekti käyntiin nyt! Kova tsemppi ja tuotteliaisuus pystyyn.
"Työpaikkoja pitää painostaa ottamaan tietty määrä nuorisoa töihin välittömästi ja näihin verovaroja."
Mitä sinä luulet näiden työpaikkojen siis olevan?
onhan asepalveluskin mahdollistettu ja ihmisiltä on otettu vapaus siis miehiltä, niin mikä ettei tämäkin onnistuisi kun tahtoa on tarpeeksi ja korkea auktoriteetti määrää niin!
Vertaat siis armeijaa ja yrityksiä toisiinsa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fakta on että SDP tulee nostamaan työssäkäyvien verotusta rajusti jos pääsevät valtaan. Vasemmistoliitto vielä kovemmin. Eli jos itsesi elätät niin näitä kahta ei kannata äänestää, jos taas loisit muiden ihmisten töistä niin sitten kannattaa näitä kahta äänestää.
Tämäkin köyhien vassarien äänestäminen osuu heitä omaan nilkkaan, koska näille tärkeintä on tuoda Suomeen uusia äänestäjiä itselleen, jolloin köyhien suomalaisten tuet tulevat tulevaisuudessa entisestään pienenemään ulkomaalaisten haaliessa suurimman potin.
Eihän vihervassarit mitään tajua, sen takia ne köyhiä ovatkin ja sen lisäksi tyhmiä.
Vierailija kirjoitti:
Hieno homma, mutta kuka kaiken tuo maksaa? Kannattaa muistaa, että ne demareiden vihaamat rikkaiden veroalet ja yritysten veronkevennykset ei ole edes vielä voimassa, joten niiden peruminen ei vaikuta talouteen millään tavalla, jos samaan aikaan syydetään rahaa siihen, että ihmisten ei tarvitse tehdä töitä, jos se ei ole kivaa.
Mitä suojaosa maksaa valtiolle? Ja jos tulevaisuudessa näyttää siltä että vakituisia työpaikkoja on saatavilla ihan kaikille, niin voihan sen sitten poistaa uudestaan? Nyt sen poistossa ei ole ollut mitään järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Voi jospa palauttaisi halpatyövoiman kotimaihinsa.
No demarit vastustavat saatavuusharkinnan poistoa. Lisäksi kannattavat vahvaa ay-liikettä joka estää halpatyön. Joten kyllä tässä ainakin paremmat näkymät tämän suhteen on kuin ps kok - ek:n johtamassa hallituksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan tulee kaikenlaisia lupauksia kuten oli " vappusatanen" aikoinaan ja tyhmät uskovat. Populismia kehiin mielin määrin. Mielenkiintoista nähdä sitten mikä on totuus kun on pari vuotta on kulunut vaalista. Millasta sanankäyttöä tullaan kuulemaan kyselytunneilla?
Tuntuu tuo Vappu satanen olevan oikeistolle todella katkera pala kun se toteutui vaikka porvarit kuinka öyhöttää.
Vappusatanen ei toteutunut. Tieto löytyy googlaamalla.
Niin löytyy, mutta demarit elää omassa kuplassaan valheineen, demarit elää aina toisten taskuilla kyynärpäitä myöten.
SDP nostaa työnverotusta eli työssäkäyvät maksaa tuon lystin! Onko se oikein?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi jospa palauttaisi halpatyövoiman kotimaihinsa.
No demarit vastustavat saatavuusharkinnan poistoa. Lisäksi kannattavat vahvaa ay-liikettä joka estää halpatyön. Joten kyllä tässä ainakin paremmat näkymät tämän suhteen on kuin ps kok - ek:n johtamassa hallituksessa.
Halpatyövoimaa on tänne tuotu jo vuosia, en ole kertaakaan kuullut että ay-liike vastustaisi halpatyövoimaa, kovin on hiljaista ollut.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, että työttömille annetaan oikeus opiskella. Ohjeistin omaa lasta opiskelemaan vasta sitten, kun on oikeutettu työttömyysetuuteen, turha mennä heti lukiosta opiskelemaan, kun voi varmistaa opintotukia paremman tienestin olemalla ensin töissä ja opiskelemalla työttömänä.
Miksi opetat lastasi sosiaalipummiksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi jospa palauttaisi halpatyövoiman kotimaihinsa.
No demarit vastustavat saatavuusharkinnan poistoa. Lisäksi kannattavat vahvaa ay-liikettä joka estää halpatyön. Joten kyllä tässä ainakin paremmat näkymät tämän suhteen on kuin ps kok - ek:n johtamassa hallituksessa.
Halpatyövoimaa on tänne tuotu jo vuosia, en ole kertaakaan kuullut että ay-liike vastustaisi halpatyövoimaa, kovin on hiljaista ollut.
No, ei se ole silloin halpatyövoimaa jos sillä on samat TES ehdot kuin muillakin työntekijöillä. Mitä vahvempi ammattiliitto sitä pienempi mahdollisuus tällaiseen.
Helppo on puolueiden lupailla aina kaikkea mutta he eivät edes pysty niitä kaikkia toteuttamaan koska he eivät ole hallituksessa yksin. Kokoomus tulee olemaan myös seuraavassa hallituksessa joten en usko että sdp:n lupauksista toteutuu edes puolet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta tulee persut itkemään kun ei kelpaa talouden- ja ihmisten hyvinvoinnin koheneminen.
Mitä, talouskasvuhan on Euroopan toiseksi kovinta. Talous nousee kohisten. Hyvä asiahan se on eikö vain?
Voisit jo herätä tähän aamuun. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Helppo on puolueiden lupailla aina kaikkea mutta he eivät edes pysty niitä kaikkia toteuttamaan koska he eivät ole hallituksessa yksin. Kokoomus tulee olemaan myös seuraavassa hallituksessa joten en usko että sdp:n lupauksista toteutuu edes puolet.
No eikö sekin ole parempi, kuin se että siellä olisi ps ja kaikki ek:n suomen työtä tekeviä kansalaisia koskevat heikennykset toteutuvat?
Sitä juuri kyttäystä. Ainut hyväksyttävä on työkkärin ja valtion mielestä ollu turhat kahvinjuonti ja kortinpeluu kurssit. Muut on rangaistavia.
Voi jospa palauttaisi halpatyövoiman kotimaihinsa.