Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SDP palauttaa suojaosan

Vierailija
23.05.2026 |

Toivottavasti voittaa. Ja kaikki nuo työttömien opiskelua helpottavat jutut on tervetulleita. Kuka tahansa voi joutua työttömäksi. Siksi on tärkeää, ettei joudu noiden mielivaltaisten työkkäreiden armoille, jotka vaan kyttää, ettei tee mitään, mikä parantaisi mahdollisuutta työllistyä..

Kommentit (218)

Vierailija
141/218 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta tulee persut itkemään kun ei kelpaa talouden- ja ihmisten hyvinvoinnin koheneminen. 

Mitä, talouskasvuhan on Euroopan toiseksi kovinta. Talous nousee kohisten. Hyvä asiahan se on  eikö vain?

Ei ole hyvä että talous nousee jo nyt. Nousun pitäisi tapahtua vasta ensi vuonna.

Vihervassareiden mielestä tietysti,  jotta voisivat väittää omaksi ansiokseen, jos seuraavaan hallitukseen sattuvat pääsemään. Hallituksen talouspolitiikka on alkanut jo näkymään, kiitos PS.

Vierailija
142/218 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraava hallitus voisikin panostaa työllisyyden paranemiseen. Puhuimme kaverin kanssa että kuntouttavakin työtoiminta lopetetaan, hän ollut viime vuosina siellä , ainut mitä on tehnyt kun palkkatöitä ei saa vaikka hakee samaan 2 työpaikkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/218 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fakta on että SDP tulee nostamaan työssäkäyvien verotusta rajusti jos pääsevät valtaan. Vasemmistoliitto vielä kovemmin. Eli jos itsesi elätät niin näitä kahta ei kannata äänestää, jos taas loisit muiden ihmisten töistä niin sitten kannattaa näitä kahta äänestää.

Tämäkin köyhien vassarien äänestäminen osuu heitä omaan nilkkaan, koska näille tärkeintä on tuoda Suomeen uusia äänestäjiä itselleen, jolloin köyhien suomalaisten tuet tulevat tulevaisuudessa entisestään pienenemään ulkomaalaisten haaliessa suurimman potin.

Vierailija
144/218 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole pelkkää puhetta, jos valtaan pääsevät niin heikennyksiä ja leikkauksia lisää. Eihän sekään ole hyvä jos toi palautettaisiin mutta sitten massiivisia leikkauksia ja veronkorotuksia muuten. Vihreät ei ole sen parempi nehän leikkaisi pienetkin eläkkeet ja nostaisi kaikenlaisia veroja sekä keksisi uusia veroja jos ei muuten niin sen aina niin hyvän tekosyyn "ilmaston" nimissä.

Vierailija
145/218 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta tulee persut itkemään kun ei kelpaa talouden- ja ihmisten hyvinvoinnin koheneminen. 

Mitä, talouskasvuhan on Euroopan toiseksi kovinta. Talous nousee kohisten. Hyvä asiahan se on  eikö vain?

Suomi on talouskasvussa Kongon tasolla, mutta valehtele toki lisää. 😂 

Kongossa ebola, meillä kokoomusperussuomalaiset. 

Vierailija
146/218 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta tulee persut itkemään kun ei kelpaa talouden- ja ihmisten hyvinvoinnin koheneminen. 

Mitä, talouskasvuhan on Euroopan toiseksi kovinta. Talous nousee kohisten. Hyvä asiahan se on  eikö vain?

Suomi on talouskasvussa Kongon tasolla, mutta valehtele toki lisää. 😂 

No nyt on kyllä valitettavasti niin, että Suomen talouskasvu on Euroopan toiseksi kovinta, vaikka työttömyys on kaikkein korkein 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
147/218 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se ole pelkkää puhetta, jos valtaan pääsevät niin heikennyksiä ja leikkauksia lisää. Eihän sekään ole hyvä jos toi palautettaisiin mutta sitten massiivisia leikkauksia ja veronkorotuksia muuten. Vihreät ei ole sen parempi nehän leikkaisi pienetkin eläkkeet ja nostaisi kaikenlaisia veroja sekä keksisi uusia veroja jos ei muuten niin sen aina niin hyvän tekosyyn "ilmaston" nimissä.

Siellä se Sofia jälleen silmät mullottaen ja kädet viipperöinä heiluen huusi, että eläkkeistä täytyy leikata. Siinä se vihreiden osaaminen sitten olikin 

Vierailija
148/218 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko ehkä lopettaa semmoinen ajattelu että miten saisi enemmän tukia ja vastaavia, ja pyrkiä enemmänkin siihen että ei tarvitsisi tukia, eli kattelisi vaikka töitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
149/218 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se ole pelkkää puhetta, jos valtaan pääsevät niin heikennyksiä ja leikkauksia lisää. Eihän sekään ole hyvä jos toi palautettaisiin mutta sitten massiivisia leikkauksia ja veronkorotuksia muuten. Vihreät ei ole sen parempi nehän leikkaisi pienetkin eläkkeet ja nostaisi kaikenlaisia veroja sekä keksisi uusia veroja jos ei muuten niin sen aina niin hyvän tekosyyn "ilmaston" nimissä.

Siellä se Sofia jälleen silmät mullottaen ja kädet viipperöinä heiluen huusi, että eläkkeistä täytyy leikata. Siinä se vihreiden osaaminen sitten olikin 

Ei Sofia tiedä, että eläkeläisetkin saavat äänestää.

Vierailija
150/218 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiko ehkä lopettaa semmoinen ajattelu että miten saisi enemmän tukia ja vastaavia, ja pyrkiä enemmänkin siihen että ei tarvitsisi tukia, eli kattelisi vaikka töitä?

Vasemmiston kannatus perustuu siihen, ettei kenenkään tarvitse tehdä työtä. Jättävät vaan aina kertomatta, että kuka sen kaiken oikein kustantaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
151/218 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se ole pelkkää puhetta, jos valtaan pääsevät niin heikennyksiä ja leikkauksia lisää. Eihän sekään ole hyvä jos toi palautettaisiin mutta sitten massiivisia leikkauksia ja veronkorotuksia muuten. Vihreät ei ole sen parempi nehän leikkaisi pienetkin eläkkeet ja nostaisi kaikenlaisia veroja sekä keksisi uusia veroja jos ei muuten niin sen aina niin hyvän tekosyyn "ilmaston" nimissä.

Siellä se Sofia jälleen silmät mullottaen ja kädet viipperöinä heiluen huusi, että eläkkeistä täytyy leikata. Siinä se vihreiden osaaminen sitten olikin 

Ei Sofia tiedä, että eläkeläisetkin saavat äänestää.

Kuinka nämä siis sopivat demareiden kanssa samaan hallitukseen vai aikooko demarit myös leikata eläkkeistä

Vierailija
152/218 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvittaisi suojaosa vol 2. Parempi kuin entinen ja sitten ansiosidonnaiseen korjauksia ja rajusti. 

Työpaikkoja pitää painostaa ottamaan tietty määrä nuorisoa töihin välittömästi ja näihin verovaroja. Voi vaikka ottaa suoraan yritystuista pois ja ohjata suoraan nuorille, jos yritykset ei käytä tukia palkkaukseen vaan omiin kepplotteluihinsa! Kovempaa valvontaa aloille kuin aloille. Vanhemmat ja nuoriso mukaan valvomaan työelämää ja firmoja. 

Kaikki epäilyttävä ilmianettava. Jokaainen työntekijä on myös salapoliisi! 

Työelämä kuntoon projekti käyntiin nyt! Kova tsemppi ja tuotteliaisuus pystyyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
153/218 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älylaitteilla voitaisi mitata tuottavuutta eri työpaikoilla ja siten tulokset nähden painostaa maksamaan extraa työntekijöille tuottavuudesta. Saataisi kilpailua alalle. Työnantajat maksamaan enemmän!

Vierailija
154/218 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvittaisi suojaosa vol 2. Parempi kuin entinen ja sitten ansiosidonnaiseen korjauksia ja rajusti. 

Työpaikkoja pitää painostaa ottamaan tietty määrä nuorisoa töihin välittömästi ja näihin verovaroja. Voi vaikka ottaa suoraan yritystuista pois ja ohjata suoraan nuorille, jos yritykset ei käytä tukia palkkaukseen vaan omiin kepplotteluihinsa! Kovempaa valvontaa aloille kuin aloille. Vanhemmat ja nuoriso mukaan valvomaan työelämää ja firmoja. 

Kaikki epäilyttävä ilmianettava. Jokaainen työntekijä on myös salapoliisi! 

Työelämä kuntoon projekti käyntiin nyt! Kova tsemppi ja tuotteliaisuus pystyyn.

"Työpaikkoja pitää painostaa ottamaan tietty määrä nuorisoa töihin välittömästi ja näihin verovaroja."

 

Mitä sinä luulet näiden työpaikkojen siis olevan? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
155/218 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älylaitteilla voitaisi mitata tuottavuutta eri työpaikoilla ja siten tulokset nähden painostaa maksamaan extraa työntekijöille tuottavuudesta. Saataisi kilpailua alalle. Työnantajat maksamaan enemmän!

Jaa, että niinkuin neuvostoliitossa. Valtio asettaa tavoitteet jotka jokainen yritys sitten pyrkii täyttämään? 

Olen todella huolissani palstalaisten ymmärryksestä siihen, että mikä on yhteiskunta ja kuinka se toimii 

Vierailija
156/218 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytille tiedoksi,Uniper teki ensimmäisellä vuosineljänneksellä 6,7 miljardin tuloksen,mitäs sanot?Oliko hyvä diili minkä teit?

Vierailija
157/218 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se ole pelkkää puhetta, jos valtaan pääsevät niin heikennyksiä ja leikkauksia lisää. Eihän sekään ole hyvä jos toi palautettaisiin mutta sitten massiivisia leikkauksia ja veronkorotuksia muuten. Vihreät ei ole sen parempi nehän leikkaisi pienetkin eläkkeet ja nostaisi kaikenlaisia veroja sekä keksisi uusia veroja jos ei muuten niin sen aina niin hyvän tekosyyn "ilmaston" nimissä.

Siellä se Sofia jälleen silmät mullottaen ja kädet viipperöinä heiluen huusi, että eläkkeistä täytyy leikata. Siinä se vihreiden osaaminen sitten olikin 

Ei Sofia tiedä, että eläkeläisetkin saavat äänestää.

Kuinka nämä siis sopivat demareiden kanssa samaan hallitukseen vai aikooko demarit myös leikata eläkkeistä

Antti L:n vappusatanen, tonni pois jokaiselta eläkeläiseltä 

 

-demarit leikkaa reilummin 

Vierailija
158/218 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tytille tiedoksi,Uniper teki ensimmäisellä vuosineljänneksellä 6,7 miljardin tuloksen,mitäs sanot?Oliko hyvä diili minkä teit?

Demarit hoi,sieltä sitä olisi irronnut,euroja

Vierailija
159/218 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palauttaako demarit UNIPERIN,ihan vaan kyselen,mites on Tytti?

Vierailija
160/218 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se ole pelkkää puhetta, jos valtaan pääsevät niin heikennyksiä ja leikkauksia lisää. Eihän sekään ole hyvä jos toi palautettaisiin mutta sitten massiivisia leikkauksia ja veronkorotuksia muuten. Vihreät ei ole sen parempi nehän leikkaisi pienetkin eläkkeet ja nostaisi kaikenlaisia veroja sekä keksisi uusia veroja jos ei muuten niin sen aina niin hyvän tekosyyn "ilmaston" nimissä.

Siellä se Sofia jälleen silmät mullottaen ja kädet viipperöinä heiluen huusi, että eläkkeistä täytyy leikata. Siinä se vihreiden osaaminen sitten olikin 

Ei Sofia tiedä, että eläkeläisetkin saavat äänestää.

Kuinka nämä siis sopivat demareiden kanssa samaan hallitukseen vai aikooko demarit myös leikata eläkkeistä

Antti L:n vappusatanen, tonni pois jokaiselta eläkeläiseltä 

 

-demarit leikkaa reilummin 

Vappusatanen sentään toteutui toisin kuin kokoomuksen 100000 uutta työpaikkaa tai persujen köyhiltä ei leikata vaalivalheet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi