SDP palauttaa suojaosan
Toivottavasti voittaa. Ja kaikki nuo työttömien opiskelua helpottavat jutut on tervetulleita. Kuka tahansa voi joutua työttömäksi. Siksi on tärkeää, ettei joudu noiden mielivaltaisten työkkäreiden armoille, jotka vaan kyttää, ettei tee mitään, mikä parantaisi mahdollisuutta työllistyä..
Kommentit (218)
Seuraava hallitus voisikin panostaa työllisyyden paranemiseen. Puhuimme kaverin kanssa että kuntouttavakin työtoiminta lopetetaan, hän ollut viime vuosina siellä , ainut mitä on tehnyt kun palkkatöitä ei saa vaikka hakee samaan 2 työpaikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Fakta on että SDP tulee nostamaan työssäkäyvien verotusta rajusti jos pääsevät valtaan. Vasemmistoliitto vielä kovemmin. Eli jos itsesi elätät niin näitä kahta ei kannata äänestää, jos taas loisit muiden ihmisten töistä niin sitten kannattaa näitä kahta äänestää.
Tämäkin köyhien vassarien äänestäminen osuu heitä omaan nilkkaan, koska näille tärkeintä on tuoda Suomeen uusia äänestäjiä itselleen, jolloin köyhien suomalaisten tuet tulevat tulevaisuudessa entisestään pienenemään ulkomaalaisten haaliessa suurimman potin.
Eiköhän se ole pelkkää puhetta, jos valtaan pääsevät niin heikennyksiä ja leikkauksia lisää. Eihän sekään ole hyvä jos toi palautettaisiin mutta sitten massiivisia leikkauksia ja veronkorotuksia muuten. Vihreät ei ole sen parempi nehän leikkaisi pienetkin eläkkeet ja nostaisi kaikenlaisia veroja sekä keksisi uusia veroja jos ei muuten niin sen aina niin hyvän tekosyyn "ilmaston" nimissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta tulee persut itkemään kun ei kelpaa talouden- ja ihmisten hyvinvoinnin koheneminen.
Mitä, talouskasvuhan on Euroopan toiseksi kovinta. Talous nousee kohisten. Hyvä asiahan se on eikö vain?
Suomi on talouskasvussa Kongon tasolla, mutta valehtele toki lisää. 😂
Kongossa ebola, meillä kokoomusperussuomalaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta tulee persut itkemään kun ei kelpaa talouden- ja ihmisten hyvinvoinnin koheneminen.
Mitä, talouskasvuhan on Euroopan toiseksi kovinta. Talous nousee kohisten. Hyvä asiahan se on eikö vain?
Suomi on talouskasvussa Kongon tasolla, mutta valehtele toki lisää. 😂
No nyt on kyllä valitettavasti niin, että Suomen talouskasvu on Euroopan toiseksi kovinta, vaikka työttömyys on kaikkein korkein
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se ole pelkkää puhetta, jos valtaan pääsevät niin heikennyksiä ja leikkauksia lisää. Eihän sekään ole hyvä jos toi palautettaisiin mutta sitten massiivisia leikkauksia ja veronkorotuksia muuten. Vihreät ei ole sen parempi nehän leikkaisi pienetkin eläkkeet ja nostaisi kaikenlaisia veroja sekä keksisi uusia veroja jos ei muuten niin sen aina niin hyvän tekosyyn "ilmaston" nimissä.
Siellä se Sofia jälleen silmät mullottaen ja kädet viipperöinä heiluen huusi, että eläkkeistä täytyy leikata. Siinä se vihreiden osaaminen sitten olikin
Kannattaisiko ehkä lopettaa semmoinen ajattelu että miten saisi enemmän tukia ja vastaavia, ja pyrkiä enemmänkin siihen että ei tarvitsisi tukia, eli kattelisi vaikka töitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se ole pelkkää puhetta, jos valtaan pääsevät niin heikennyksiä ja leikkauksia lisää. Eihän sekään ole hyvä jos toi palautettaisiin mutta sitten massiivisia leikkauksia ja veronkorotuksia muuten. Vihreät ei ole sen parempi nehän leikkaisi pienetkin eläkkeet ja nostaisi kaikenlaisia veroja sekä keksisi uusia veroja jos ei muuten niin sen aina niin hyvän tekosyyn "ilmaston" nimissä.
Siellä se Sofia jälleen silmät mullottaen ja kädet viipperöinä heiluen huusi, että eläkkeistä täytyy leikata. Siinä se vihreiden osaaminen sitten olikin
Ei Sofia tiedä, että eläkeläisetkin saavat äänestää.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko ehkä lopettaa semmoinen ajattelu että miten saisi enemmän tukia ja vastaavia, ja pyrkiä enemmänkin siihen että ei tarvitsisi tukia, eli kattelisi vaikka töitä?
Vasemmiston kannatus perustuu siihen, ettei kenenkään tarvitse tehdä työtä. Jättävät vaan aina kertomatta, että kuka sen kaiken oikein kustantaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se ole pelkkää puhetta, jos valtaan pääsevät niin heikennyksiä ja leikkauksia lisää. Eihän sekään ole hyvä jos toi palautettaisiin mutta sitten massiivisia leikkauksia ja veronkorotuksia muuten. Vihreät ei ole sen parempi nehän leikkaisi pienetkin eläkkeet ja nostaisi kaikenlaisia veroja sekä keksisi uusia veroja jos ei muuten niin sen aina niin hyvän tekosyyn "ilmaston" nimissä.
Siellä se Sofia jälleen silmät mullottaen ja kädet viipperöinä heiluen huusi, että eläkkeistä täytyy leikata. Siinä se vihreiden osaaminen sitten olikin
Ei Sofia tiedä, että eläkeläisetkin saavat äänestää.
Kuinka nämä siis sopivat demareiden kanssa samaan hallitukseen vai aikooko demarit myös leikata eläkkeistä
Tarvittaisi suojaosa vol 2. Parempi kuin entinen ja sitten ansiosidonnaiseen korjauksia ja rajusti.
Työpaikkoja pitää painostaa ottamaan tietty määrä nuorisoa töihin välittömästi ja näihin verovaroja. Voi vaikka ottaa suoraan yritystuista pois ja ohjata suoraan nuorille, jos yritykset ei käytä tukia palkkaukseen vaan omiin kepplotteluihinsa! Kovempaa valvontaa aloille kuin aloille. Vanhemmat ja nuoriso mukaan valvomaan työelämää ja firmoja.
Kaikki epäilyttävä ilmianettava. Jokaainen työntekijä on myös salapoliisi!
Työelämä kuntoon projekti käyntiin nyt! Kova tsemppi ja tuotteliaisuus pystyyn.
Älylaitteilla voitaisi mitata tuottavuutta eri työpaikoilla ja siten tulokset nähden painostaa maksamaan extraa työntekijöille tuottavuudesta. Saataisi kilpailua alalle. Työnantajat maksamaan enemmän!
Vierailija kirjoitti:
Tarvittaisi suojaosa vol 2. Parempi kuin entinen ja sitten ansiosidonnaiseen korjauksia ja rajusti.
Työpaikkoja pitää painostaa ottamaan tietty määrä nuorisoa töihin välittömästi ja näihin verovaroja. Voi vaikka ottaa suoraan yritystuista pois ja ohjata suoraan nuorille, jos yritykset ei käytä tukia palkkaukseen vaan omiin kepplotteluihinsa! Kovempaa valvontaa aloille kuin aloille. Vanhemmat ja nuoriso mukaan valvomaan työelämää ja firmoja.
Kaikki epäilyttävä ilmianettava. Jokaainen työntekijä on myös salapoliisi!
Työelämä kuntoon projekti käyntiin nyt! Kova tsemppi ja tuotteliaisuus pystyyn.
"Työpaikkoja pitää painostaa ottamaan tietty määrä nuorisoa töihin välittömästi ja näihin verovaroja."
Mitä sinä luulet näiden työpaikkojen siis olevan?
Vierailija kirjoitti:
Älylaitteilla voitaisi mitata tuottavuutta eri työpaikoilla ja siten tulokset nähden painostaa maksamaan extraa työntekijöille tuottavuudesta. Saataisi kilpailua alalle. Työnantajat maksamaan enemmän!
Jaa, että niinkuin neuvostoliitossa. Valtio asettaa tavoitteet jotka jokainen yritys sitten pyrkii täyttämään?
Olen todella huolissani palstalaisten ymmärryksestä siihen, että mikä on yhteiskunta ja kuinka se toimii
Tytille tiedoksi,Uniper teki ensimmäisellä vuosineljänneksellä 6,7 miljardin tuloksen,mitäs sanot?Oliko hyvä diili minkä teit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se ole pelkkää puhetta, jos valtaan pääsevät niin heikennyksiä ja leikkauksia lisää. Eihän sekään ole hyvä jos toi palautettaisiin mutta sitten massiivisia leikkauksia ja veronkorotuksia muuten. Vihreät ei ole sen parempi nehän leikkaisi pienetkin eläkkeet ja nostaisi kaikenlaisia veroja sekä keksisi uusia veroja jos ei muuten niin sen aina niin hyvän tekosyyn "ilmaston" nimissä.
Siellä se Sofia jälleen silmät mullottaen ja kädet viipperöinä heiluen huusi, että eläkkeistä täytyy leikata. Siinä se vihreiden osaaminen sitten olikin
Ei Sofia tiedä, että eläkeläisetkin saavat äänestää.
Kuinka nämä siis sopivat demareiden kanssa samaan hallitukseen vai aikooko demarit myös leikata eläkkeistä
Antti L:n vappusatanen, tonni pois jokaiselta eläkeläiseltä
-demarit leikkaa reilummin
Vierailija kirjoitti:
Tytille tiedoksi,Uniper teki ensimmäisellä vuosineljänneksellä 6,7 miljardin tuloksen,mitäs sanot?Oliko hyvä diili minkä teit?
Demarit hoi,sieltä sitä olisi irronnut,euroja
Palauttaako demarit UNIPERIN,ihan vaan kyselen,mites on Tytti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se ole pelkkää puhetta, jos valtaan pääsevät niin heikennyksiä ja leikkauksia lisää. Eihän sekään ole hyvä jos toi palautettaisiin mutta sitten massiivisia leikkauksia ja veronkorotuksia muuten. Vihreät ei ole sen parempi nehän leikkaisi pienetkin eläkkeet ja nostaisi kaikenlaisia veroja sekä keksisi uusia veroja jos ei muuten niin sen aina niin hyvän tekosyyn "ilmaston" nimissä.
Siellä se Sofia jälleen silmät mullottaen ja kädet viipperöinä heiluen huusi, että eläkkeistä täytyy leikata. Siinä se vihreiden osaaminen sitten olikin
Ei Sofia tiedä, että eläkeläisetkin saavat äänestää.
Kuinka nämä siis sopivat demareiden kanssa samaan hallitukseen vai aikooko demarit myös leikata eläkkeistä
Antti L:n vappusatanen, tonni pois jokaiselta eläkeläiseltä
-demarit leikkaa reilummin
Vappusatanen sentään toteutui toisin kuin kokoomuksen 100000 uutta työpaikkaa tai persujen köyhiltä ei leikata vaalivalheet.
Vihervassareiden mielestä tietysti, jotta voisivat väittää omaksi ansiokseen, jos seuraavaan hallitukseen sattuvat pääsemään. Hallituksen talouspolitiikka on alkanut jo näkymään, kiitos PS.