Miten kehittyä ihmisenä?
Olisi hyvä kuulla enemmän elämänkokemusta kartuttaneiden ihmisten neuvoja asiaan liittyen. T: parikymppinen
Kommentit (213)
Hae totuutta ,kierrä valtamedia.Totuus tulee lopulta eteen kaikki paljastuu sinulle.
Kollektiivisella tasolla ihminen ei näytä kehittyvän mihinkään, koska kehitys vaatii rehellisyyttä. objektiivisuutta ja tarvittaessa tunteidenkin laittamista syrjään. Jos evoluutio jostain oikusta kuitenkin kehittäisi ihmistä paremmaksi lajiksi, niin tuhannen vuoden päästä historioitsijat voisivat käyttää 2020-lukua esimerkkinä siitä kuinka ihmiset eivät olleet oppineet yhtään mitään aiemmista virheistään ja historiallisista tragedioistaan, vaan luovuttivat edelleen vallan narsisteille hopealautasella ja antoivat avoimesti manipuloida itseään tekemään likaiset työt heidän puolestaan.
Vierailija kirjoitti:
Kollektiivisella tasolla ihminen ei näytä kehittyvän mihinkään, koska kehitys vaatii rehellisyyttä. objektiivisuutta ja tarvittaessa tunteidenkin laittamista syrjään. Jos evoluutio jostain oikusta kuitenkin kehittäisi ihmistä paremmaksi lajiksi, niin tuhannen vuoden päästä historioitsijat voisivat käyttää 2020-lukua esimerkkinä siitä kuinka ihmiset eivät olleet oppineet yhtään mitään aiemmista virheistään ja historiallisista tragedioistaan, vaan luovuttivat edelleen vallan narsisteille hopealautasella ja antoivat avoimesti manipuloida itseään tekemään likaiset työt heidän puolestaan.
Tuota mä dä tys tarkoittaa. Että rakastetaan ilmiselvää valhetta koska siitä palkitaan. Koska se mahdollistaa mukavan elämän. Koska kaikki ympärillä ovat samanlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Hae totuutta ,kierrä valtamedia.Totuus tulee lopulta eteen kaikki paljastuu sinulle.
Älä usko näihin poliittisiin piilovaikuttamisiin. Netin syöverit ovat täynnä moskaa. Valtamediaan voi Suomessa luottaa, kunhan katsoo, kuka omistaa esimerkiksi Suomen Uutiset. Yleen voi luottaa, vaikka sen eräät tahot tuomitsevatkin juuri totuuden vuoksi.
Kannattaa nussia paljon!
Mitä enemmän nussit, sitä paremmaksi nussijaksi tulet.
T:Jamppa
Ala harrastaa meditaatiota joka johtaa parhammillaan samaadhiin eli ajatuksettomaan ja "ajattomaan" puhtaan tietoisuuden tilaan esim. parin minuutin ajaksi 15 - 20 minsan session aikana. Kun funtsit kahdesti kahdesti päivässä, samaadhi pikkuhiljaa alkaa pysyä päällä yhä kauemmin myös funtsin ulkopuolella.
Toiminta (karma) meditaation ulkopuolella on hyvin tärkeää koska se haastaa tuon samaadhin ja siten saa sen pysymään pikku hiljaa pitempään, kun sitä alkaa kyrsiä se että et anna sen eli todellisen itsesi (atman) olla rauhassa omissa oloissaan.
Jos oikein hyvä mäihä käy, valaistut jo nykyisen inkarnaatiosi aikana. Se ei ole tosin ilmeisesti kovin todennäköistä, mutta siitä on hyvä jatkaa seuraavissa ruumiillistumissa!
🤪
Vierailija kirjoitti:
Kollektiivisella tasolla ihminen ei näytä kehittyvän mihinkään, koska kehitys vaatii rehellisyyttä. objektiivisuutta ja tarvittaessa tunteidenkin laittamista syrjään. Jos evoluutio jostain oikusta kuitenkin kehittäisi ihmistä paremmaksi lajiksi, niin tuhannen vuoden päästä historioitsijat voisivat käyttää 2020-lukua esimerkkinä siitä kuinka ihmiset eivät olleet oppineet yhtään mitään aiemmista virheistään ja historiallisista tragedioistaan, vaan luovuttivat edelleen vallan narsisteille hopealautasella ja antoivat avoimesti manipuloida itseään tekemään likaiset työt heidän puolestaan.
Niin kauan kun kali-yuga eli eripuran aikakausi jyllää ja pahenee pahenemistaan, ihmiset muuttuvat yhä negatiivisemmiksi kaikin mahdollisin tavoin.
Pari näytettä Geminin luonnehdinnasta:
1. Moraalinen ja henkinen rappeutuminen
Hindulaisessa allegoriassa dharmaa (hyveellisyyttä, lakia ja järjestystä) kuvataan härkänä.
Ensimmäisellä aikakaudella (kultakaudella) härkä seisoo tukevasti kaikilla neljällä jalallaan.
Kali-yugassa härällä on jäljellä enää yksi jalka. Tämä tarkoittaa, että maailmaa hallitsevat itsekkyys, materialismi, tietämättömyys, riidat ja tekopyhyys. Henkisyys muuttuu usein pelkiksi ulkoisiksi rituaaleiksi ilman sisäistä totuutta.
2. Kali-yugan oireet (Miltä se näyttää?)
Muinaisissa pyhissä teksteissä, kuten Vishnu Puranassa, kuvataan hämmästyttävän tarkasti, millaista elämä Kali-yugassa on. Tekstien mukaan tälle ajalle on tyypillistä:
Johtajat ja hallitsijat muuttuvat korruptoituneiksi ja keräävät veroja tarjoamatta turvaa.
Ihmisen arvo mitataan vain hänen varallisuutensa, ei hänen hyveidensä tai viisauteensa perusteella.
Avioliitot perustuvat pelkkään pinnalliseen vetovoimaan, ja perhesuhteet rappeutuvat.
Luonnonkatastrofit, nälänhädät ja sairaudet lisääntyvät.
Ihmisten elinikä lyhenee huomattavasti verrattuna aiempiin aikakausiin.
NÄYTÄN KESKARIAJOS EI AUTA LYÄN SATEENKAARI TYRKYTTÄJÄÄ.
Kun ymmärrät, että vain Jeesus voi pelastaa sinut. Kehityt, kun lakkaat uskomasta kaikkeen kakkaan tässä maailmassa. Luota Jumalaan, älä ihmisiin. Ole kuitenkin kohtelias ja ystävällinen. Elä ja anna muiden elää rauhassa. Prikkeliina
Mitä olen oppinut:
1. Unelmat eivät toteudu
2. Koulutus ei kannata
3. Meistä naisista ei ole mihinkään
4. Kannattaa tehdä niinkuin muut haluavat
Älä turhaan vaivaudu. 2040-luvulla tulee mikronova, sitä ennen jo yhteiskunnat romahtaa kun sähköverkot palavat (aurinko sylkee plasmaa ym).
Aloita äänestämällä perussuomalaisia.
Tutustu Jehovan todistajain viralliseen nettisivustoon. Siellä on paljon vinkkejä nuorille ja vanhemmille, miten esimerkiksi välttää negatiivisia tunteita, kuin huolehtimista maailman tilanteesta. Sen sijaan elämästä voi ja saa nauttia ja toivo antaa motivaation jaksamiseen.
Kun ymmärrät edes perusasiat elämästä. Kuten esim. sen, että sukupuolia on kaksi. Ja että äänestäminen on turhaa.
Eläen ja oppien tuntemaan itsesi, mitä elämältä haluat. Maltti on myös valtti. Hätäisesti tehdyt päätökset eivät välttämättä ole oikeita ratkaisuja.
Kokeile työntää kieli pistorasiaan. Ehkä saat supervoimia.
Tämä niin totta!