Miten kehittyä ihmisenä?
Olisi hyvä kuulla enemmän elämänkokemusta kartuttaneiden ihmisten neuvoja asiaan liittyen. T: parikymppinen
Kommentit (213)
Vierailija kirjoitti:
Syöt ruokaa.
Piereskelet.
Syöt.
Piereskelet.
Ja
Niin
Etiäpäin
kyll maar
Vierailija kirjoitti:
Lukeminen auttaa aina. Ymmärrät historiaa tai ihmisten käyttäytymistä.
Lue evankeliumeja, opit paljon elämän todellisuuksista, asenteista, oikeudenmukaisuudesta, tietty myös Raamatun perustotuuksista.
Olet tulos ihmiskunnan kehitystä. Siihen vaikutti moni tekijä, että kantaisä ilmestyi sukupuun juureen, kirjaimellisesti putosi puusta, erkani eläinkunnasta.
No kehitys jatkuu, opit ja asenteet muuttuvat. Sinä olet kehityksen mukana henkisissä voimissa. Kenties jo kehityksen kärjessä, tämän kysymyksen esittäjänä.
Ei hätää, kun tulet vanhaksi, voit todeta: kannatti elää vaikka ei aina ihan kaikkea ymmärtänyt.
Ole kiitollinen, että sinulla on lämmin ja vatsa täynnä. Sen minkä annat muille, saat joskus takaisin. Materiaali ei tuo onnea, katso vaikka tavaraa jonka joskus hankit. Laita rahasi kokemuksiin, ne tulet muistamaan kylminä öinä.
Kaikki ajattelevat lopulta itseään, sitä mitä muut ajattelevat heistä.
Älä stressaa turhaa, kuollaan kaikki ja ruumiimme maantuu.
Vierailija kirjoitti:
Ala harrastaa meditaatiota joka johtaa parhammillaan samaadhiin eli ajatuksettomaan ja "ajattomaan" puhtaan tietoisuuden tilaan esim. parin minuutin ajaksi 15 - 20 minsan session aikana. Kun funtsit kahdesti kahdesti päivässä, samaadhi pikkuhiljaa alkaa pysyä päällä yhä kauemmin myös funtsin ulkopuolella.
Toiminta (karma) meditaation ulkopuolella on hyvin tärkeää koska se haastaa tuon samaadhin ja siten saa sen pysymään pikku hiljaa pitempään, kun sitä alkaa kyrsiä se että et anna sen eli todellisen itsesi (atman) olla rauhassa omissa oloissaan.
Jos oikein hyvä mäihä käy, valaistut jo nykyisen inkarnaatiosi aikana. Se ei ole tosin ilmeisesti kovin todennäköistä, mutta siitä on hyvä jatkaa seuraavissa ruumiillistumissa!
🤪
Nukkumaan mennessä on hyvä aika meditoida.
Ensimmäinen ja tärkein ohje sinulle,älä koskaan äänestä näitä puolueita Vihreät Vasemmistoliitto.SDP nämä ovat ihan muiden asialla kuin sinun,suomalaisen.
Etsi Jumalaa vilpittömästi ja lue Raamattua
- Kylmät suihkut
- Kirjallisuus. Ensiksi klassikot pois alta sitten https://vuodenmies.com/100-kirjaa-jotka-tulee-lukea-ennen-kuolemaa/
- Starting Strength 6x viikko
- GOMAD
- Meditointi
- Kiitollisuusharjoitukset
Ala harjoittamaan hyveitä: usko, toivo, rakkaus, ystävällisyys, kärsivällisyys, ilo, rohkeus, anteliaisuus, niin et pety elämässä.
Lue, ole avoin, opi muiden virheistä niin ei tarvitse tehdä omia, älä vietä aikaa liikaa tällä tai muulla juorupalstalla, opiskele, käy terapiassa, yritä olla ystävällinen kaikille ja aseta rajasi.
Kuuntele vanhempia fiksuja sivistyneitä ihmisiä, opi heiltä. Tarkkaile ympärilläsi olevia ihmisiä ja opi myös heidän virheistään, aina ei tarvitse tehdä kaikkia mokia itse, havainnoi muita. Havainnoi myös muita siinä mielessä että seuraa miten ne muut selviytyy mokista, traumoista, mitä he tekevät jotta voivat hyvin.
Verkostoidu, pidä sukulais, tuttava, ystävä, työkaveri verkostoa yllä, hanki uusia ystäviä ja tuttuja, aina tulee tilanteita joissa joko joudut pyytämään jeesiä tsi heistä voi olla hyötyä esim työpaikan löytymisessä tms.
Ihminen ei voi olla kehittymättä jos lukee ja tietää mitä ja miten Raamatun oppi ohjaa ja opastaa.
Ihminen kehittyy viisaaksi, ymmärtäväksi, hän kehittyy elämän osaajaksi siis viisaaksi!
Kehittyminen ihmisenä vaatii ennen kaikkea rehellisyyttä ja epämieluisten totuuksien kohtaamista. Asioita ei voi korjata, ellei edes myönnä että on jotain korjattavaa ja parannettavaa. Tämän vuoksi narsismi on niin toksista ympäristölleen. Illuusion ylläpitäminen virheettömyydestä ja kaikkivoipaisuudesta peittää kaiken alleen.
Niin inhokkiketjukin nauratti ja pystyin monen inhokkeihin yhtymään.
Syöt ruokaa.
Piereskelet.
Syöt.
Piereskelet.
Ja
Niin
Etiäpäin