Miten kehittyä ihmisenä?
Olisi hyvä kuulla enemmän elämänkokemusta kartuttaneiden ihmisten neuvoja asiaan liittyen. T: parikymppinen
Kommentit (213)
Pois sieltä somesta.
Opettele toimimaan ihmisten kanssa. Ihmisten kanssa oppii toimimaan vain toimimalla ihmisten kanssa.
Aseta tavoitteita tietojen ja taitojen oppimiselle ja tee työtä tavoitteiden saavuttamiseksi.
Älä tuhlaa aikaa/rahaa roskaruokaan, päihteisiin tai roskasakkiin.
Elämä alkaa kun poistut mukavuusalueelta. Ja vauva-palstalta.
Jos käytät somea niin lopeta sen käyttö. Tai jos et kerralla pysty lopettamaan niin vähennä sen käyttöä asteittain.
En kyllä tiedä miten ihminen voisi kehittyä. Mies voi kokeilla peeniksen kehittäjää. En mä tiedä toimiiko ne mutta saahan sitä kokeilla jos haluaa. Mä en muka tartte. Saahan sitäkin epäillä kun naisen puheita joista tiedän ettei ne kaikki ole totta.
Ehkä se seuraava kehitysaskel on syntyä luuri kädessä? Kun se älypuhelin on ihkuinta ikinä niin siinä meille kehitystä joka vie johonkin päin...
Mene nurkkeilyotteluun. Katsomoon tai kehään.
En tiedä kuuluuko tähän mutta vidi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukeminen auttaa aina. Ymmärrät historiaa tai ihmisten käyttäytymistä.
Lue evankeliumeja, opit paljon elämän todellisuuksista, asenteista, oikeudenmukaisuudesta, tietty myös Raamatun perustotuuksista.
Saul tappoi tuhat, mutta David kymmenentuhatta.
Jos joku asia tuntuu sinusta väärältä, niin älä tee sitä.
Suvaitsevaisuus loppuu kun sivilisaatio romahtaa. On tapahtunut tuhansia kertoja ja tulee tapahtumaan aina ihmiskunnan sukupuuttoon saakka.