Miksi vaimo ei koskaan vastaa siihen kysymykseen suoraan mitä kysyn?
Jos esim. Kysyn mistä haen tyttären harkoista ja mihin aikaan? Hän alkaa selvittää että laps pääsee koulusta näin ja näin jne. Mutta hän ei vastaa koskaan täsmällisesti klo? 16.30. Paikan nimi? Pitemmän päälle moinen epämääräinen vastailu on ärsyttävää. Sujuvan arjen pyörittäminen vaatii täsmällistä aikatauluttamista ja toisen tajunnanvirrasta arvailu ei edistä sitä.... miksi ei voi vastata kysymykseen selkeästi? Kyllä tai ei. Sataako ulkona? En halua siihen vastausta jossa selvitellään aamusumujen kauneutta. Kyllä. Ei. En tiedä. Niin että vastaus antaa selkeän pohjan toimia oikein vaivaamatta omaa kognitiivista kapasiteettia.
Kommentit (28)
Kysy häneltä, ruudinkeksijä. Me ei olla hän.
Sä valitsit hänet jättitissien, ei älykkyyden perusteella. Se on vähän sillai että ulkonäköön turtuu hyvin äkkiä, mutta typeryyttä ei kestä kukaan.
Ja siksipä miehistä typerimmät syrjäytyvät näistä hommista, mutta typerillä naisilla näyttää olevan kysyntää. Mies ei ajattele, muna ajattelee sen puolesta. Naisia ohjaavat aivot (paitsi sun tyhmää muijaa, joka on kuin sinä ja mene e pillu edellä.
Vierailija kirjoitti:
Se vaimo yrittää opettaa sinulle että miten ihan itse pystyt selvittämään jatkossa monelta sinun pitää tyttäresi hakea ja mistä. Kuuntele ja opi. Kohta huomaat että sinun ei tarvitse kuormittaa vaimoasi asioilla jotka aikuisen ihmisen pitäisi osata selvittää aihan itse.
Ja sitä ei voi suoraan kertoa syystä että?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se vaimo yrittää opettaa sinulle että miten ihan itse pystyt selvittämään jatkossa monelta sinun pitää tyttäresi hakea ja mistä. Kuuntele ja opi. Kohta huomaat että sinun ei tarvitse kuormittaa vaimoasi asioilla jotka aikuisen ihmisen pitäisi osata selvittää aihan itse.
Eihän tuo mitenkään kuormita vaimoa jos hän tietää aikataulun? Näyttää pikemminkin että mieluusti sinä ja paukuttajasi haluatte kuormittaa miehiänne.
Palstanaiset ovat niin herkkiä että kuormittuvat yksinkertaisesta kysymyksestä.
Tätini oli tuollainen koko ikänsä. Kuoli sittemmin dementiaan. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tulin sisälle eräänä iltana ja näin tiskialtaassa tiskejä vedessä, kysyin että onko hänellä tiskaaminen kesken? Hän alkoi selittämään ja toistin kysymyksen uudelleen että onko kesken, kyllä vai ei?
Hän ei pystynyt vastaamaan vaan polkaisi asiasta jonkinlaisen riidan ja riitelijä oli hän ja minä toistin että kysyin vaan että onko tiskaaminen kesken vai ei? Mihin kysymykseen hän ei kyennyt vastaamaan.
...siis eri ja vuoropuhelu minun ja vaimoni välinen....
Mitä sinä luulet, ap, uittiko vaimo huvikseen astioita tiskialtaassa vai oliko homma vielä kesken?
Kysyin sen takia, koska minulla olisi ollut rakonen viedä tiskaaminen loppuun. Vaimo ei TV-ruudun äärestä kyennyt vastaamaan, niinpä jatkoin omia hommiani ja kun tulin myöhemmin uudestaan sisälle ja tiskit edelleen altaassa, tiskasin ne ennen nukkumaanmenoa.
(sama)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ex oli paljon parempi sängyssä
t. Vaimo
Naisen lyömäase nro yksi.
Mitä sinä luulet, ap, uittiko vaimo huvikseen astioita tiskialtaassa vai oliko homma vielä kesken?