Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vaimo ei koskaan vastaa siihen kysymykseen suoraan mitä kysyn?

Vierailija
23.05.2026 |

Jos esim. Kysyn mistä haen tyttären harkoista ja mihin aikaan? Hän alkaa selvittää että laps pääsee koulusta näin ja näin jne. Mutta hän ei vastaa koskaan täsmällisesti klo? 16.30. Paikan nimi? Pitemmän päälle moinen epämääräinen vastailu on ärsyttävää. Sujuvan arjen pyörittäminen vaatii täsmällistä aikatauluttamista ja toisen tajunnanvirrasta arvailu ei edistä sitä.... miksi ei voi vastata kysymykseen selkeästi? Kyllä tai ei. Sataako ulkona? En halua siihen vastausta jossa selvitellään aamusumujen kauneutta. Kyllä. Ei. En tiedä. Niin että vastaus antaa selkeän pohjan toimia oikein vaivaamatta omaa kognitiivista kapasiteettia.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on pieni

Siinä

Vierailija
2/28 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tulin sisälle eräänä iltana ja näin tiskialtaassa tiskejä vedessä, kysyin että onko hänellä tiskaaminen kesken? Hän alkoi selittämään ja toistin kysymyksen uudelleen että onko kesken, kyllä vai ei?

Hän ei pystynyt vastaamaan vaan polkaisi asiasta jonkinlaisen riidan ja riitelijä oli hän ja minä toistin että kysyin vaan että onko tiskaaminen kesken vai ei? Mihin kysymykseen hän ei kyennyt vastaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tulin sisälle eräänä iltana ja näin tiskialtaassa tiskejä vedessä, kysyin että onko hänellä tiskaaminen kesken? Hän alkoi selittämään ja toistin kysymyksen uudelleen että onko kesken, kyllä vai ei?

Hän ei pystynyt vastaamaan vaan polkaisi asiasta jonkinlaisen riidan ja riitelijä oli hän ja minä toistin että kysyin vaan että onko tiskaaminen kesken vai ei? Mihin kysymykseen hän ei kyennyt vastaamaan.

...siis eri ja vuoropuhelu minun ja vaimoni välinen....

Vierailija
4/28 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ex oli paljon parempi sängyssä

t. Vaimo

Vierailija
5/28 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaimo yrittää opettaa sinulle että miten ihan itse pystyt selvittämään jatkossa monelta sinun pitää tyttäresi hakea ja mistä. Kuuntele ja opi. Kohta huomaat että sinun ei tarvitse kuormittaa vaimoasi asioilla jotka aikuisen ihmisen pitäisi osata selvittää aihan itse. 

Vierailija
6/28 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymyksesi ovat liian vaikeita hänelle. 

Vierailija
7/28 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ex oli paljon parempi sängyssä

t. Vaimo

Aika köyhää.

Vierailija
8/28 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä et tiedä missä tyttäresi harrastaa ja mihin aikaan treenit loppuu?

Vierailija
9/28 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savolainen nainen? Savolainenhan ei vastoo kun kysytään, eikä sano mittään suoraan :D

Vierailija
10/28 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko politiikassa mukana? 

Vierailija
11/28 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se vaimo yrittää opettaa sinulle että miten ihan itse pystyt selvittämään jatkossa monelta sinun pitää tyttäresi hakea ja mistä. Kuuntele ja opi. Kohta huomaat että sinun ei tarvitse kuormittaa vaimoasi asioilla jotka aikuisen ihmisen pitäisi osata selvittää aihan itse. 

Eihän tuo mitenkään kuormita vaimoa jos hän tietää aikataulun? Näyttää pikemminkin että mieluusti sinä ja paukuttajasi haluatte kuormittaa miehiänne.

Vierailija
12/28 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä luulet meidän tuntevan vaimosi? Miksi et voi keskustella hänen kanssa?

Vierailija
13/28 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä luulet meidän tuntevan vaimosi? Miksi et voi keskustella hänen kanssa?

Eikös tällä palstalla jo ollut kyläpyörä -ketju, ehkä hänen vaimonsa tuntee kaikki muut paremmin kuin ap. itse xD

Vierailija
14/28 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis etkö tiedä missä tyttäresi käy harkoissa?

Vierailija
15/28 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaimo on hidas hämäläinen, hämäläiset  vastaavat kysymykseen vasta monen tunnin  päästä, tai ehkä vasta seuraavana päivänä.

Vierailija
16/28 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vaimosi pitäisi olla joku perheen projektipäällikkö? Kysy itse silti tyttäreltäsi hänen aikataulunsa.

Vierailija
17/28 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on nainen! Estrogeeni voittaa testosteronin ja tippaleipäaivot on solmussa. 

Vierailija
18/28 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on ns pää täynnä, joten hän joutuu herättelemään omat muistikuvansa tuolla tavalla. Silloin yksityiskohtien mieleen palauttaminen vaihtelee. Hän on kaiketi hyväntahtoinen ja ylikiltteyteen taipuvainen. Pieni hermoloma tekisi hänelle hyvää. Oletteko harkinneet perhekalenterin perustamista? 

Joillekin jaarittelu on luonteenpiirre.

Vierailija
19/28 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita miehelleni ja kysy, hänen luulisi tietävän vastauksen, on nimittäin juuri samanlainen. Kyllä tai ei ovat täysin poissuljettuja vastauksia.

Vierailija
20/28 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimo on saanut minut niin sitoutettua arjen pyörittämiseen, että tunnen olevani jonkinlaisessa ahdingossa.

Kaikki "miehen" hommat jää tekemättä. Kiinteistö rapistuu. Vaimo ei näe mitään ongelmaa asiassa vaikka kaikki perusta murenee alta.  Hän näkee sen tärkeämpänä että on saanut minut sitoutettua esim. kokkaamiseen ja että mitä huomenna syödään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän