Miksi naiset ovat niin huonoja kommunikoimaan, että ero tulee miehelle aina yllätyksenä?
Naiset tekevät eroista 95%. Ero tulee miehille lähes aina yllätyksenä.
Miksi naisten kommunikaatio on niin huonoa, ettei nainen voi kertoa asiasta miehelle?
Turhaa pälätystä ja nalkutusta tulee 24/7, mutta jos olisi jotain oikeaa asiaa, niin nainen ei kykene puhumaan siitä, vaan olettaa miehen osaavan lukea ajatuksia.
Kommentit (213)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perinteinen parisuhdemalli on vankila.
Aivan kuin olisi sidottu ja kahlittu patteriin kiinni.
Monogaminen avioliittoinstituutio pidä heittää romukoppaan.
Tilalla avoimet suhteet jossa on vapaus, koska eihän yhdeltä ihmiseltä voi saada kaikkea.
Tärkeintä ovat kuplivat tunteet, kuumat kosketukset ja nautinnot. Sanoinko jo nautinnot?Ymmärrät kai että tuo sama oikeus koskisi sitten niitä kaikkia muitakin, ei vain sinua?
Tärkeintä on vain tämä hetki. Koska eihän huomisesta tiedä.
Miksi kumppanille pitäisi luvata yhtään mitään?
Kuten jo aiemmin kysyin: ymmärrät kai että tuo koskisi kaikkia, ei vain sinua?
Vierailija kirjoitti:
Naisten tapa puhua asian vierestä vihjaillen eikä suoraan asiasta. Siksi.
Ja naiset ovat tunteidensa vietävissä. Naisen logiikka on jotain ei loogista.
Enemmänkin siitä, ettei putkiaivoinen mies halua kuulla ikäviä asioita ja päättää vain ettei niitä ole olemassa. Sitten ne yllättäen lätsähtävät naamalle, kun kaikki ennakkomerkit on onnistuneesti ignoorattu.
Miksi muuten miehet eivät myöskään osaa olla yhtään loogisia, vaan ovat yhtä lailla pelkän fiiliksen vietävissä? Ja miksi se on naisten kohdalla huono asia ja miehillä ihan ok?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo häipyi sanomatta sanaakaan. Sain raastuvasta kirjeen erosta. Ignoorasin hänet ja hänen sukunsa elämästäni. Harmitti että elämä meni hukkaan hänen kanssaan.
Eli et koskaan halunnut kuulla ainuttakaan varoittavaa signaalia että suhteenne oli menossa alamäkeen, vasta sitten suvaitsit evääsi liikauttaa kun sait viranomaispostia.
Olen aika varma, että vaimosi on vähintään yhtä helpottunut, kun pääsi sinunlaisesta omahyväisestä jätesäkistä eroon.
Sama koskee sitten naisia. Jos mies lähtee tuolla tavalla.
Vai onko se aivan eri asia? 🤣🤣🤣
Miksi se olisi yhtään eri asia, kuka sellaista on väittänyt?
Kokemuksesta taasen miehillä on todella huonot kommunikointitaidot ja sitten ihmetellään kun ei löydetä parisuhdetta.
Pariin tällaiseen sankariin törmännyt ja ei näköjään osta katsoa peiliin vaan syytellään naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se pahin ongelma ei ole tuo vaan se, että se mies ei silti opi mitään, vaikka se nainen jättää sen. Tuo on kova paikka aina miehelle, mutta oikea mies kääntyy itseensä ja kasvaa. Sen kun on tehnyt, niin se nainen oikeastaan teki kaikille ison palveluksen ja aivan oikein, kun se jätti. Eli se nainen veti rajat ja laittoi sen miehen kasvamaan. Sen miehen pitäisi olla koko loppuelämän kiitollinen sille naiselle siitä. Mä ainakin olen miehenä ja tämän kokeneena.
Alistuvana tossuna ei pidä olla.. Se on oksettavinta epärehellisyyttä parisuhteessa.
Onko puolison terve huomioiminen "alistuvana tossuna" olemista? Jos se on tulkintasi, niin parempi kun et ole suhteessa kenenkään kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perinteinen parisuhdemalli on vankila.
Aivan kuin olisi sidottu ja kahlittu patteriin kiinni.
Monogaminen avioliittoinstituutio pidä heittää romukoppaan.
Tilalla avoimet suhteet jossa on vapaus, koska eihän yhdeltä ihmiseltä voi saada kaikkea.
Tärkeintä ovat kuplivat tunteet, kuumat kosketukset ja nautinnot. Sanoinko jo nautinnot?Ymmärrät kai että tuo sama oikeus koskisi sitten niitä kaikkia muitakin, ei vain sinua?
Kai ymmärsit että tuo oli naisen kirjoittama teksti.
Ymmärsin, mutta miten se muuttaa mitenkään sitä, että ymmärtääkö hän ideansa koskevan kaikkia eikä vain itseä?
Jotta kumppani oikeasti ymmärtäisi, pitäisi siis puhua suoraan. Eli pitäisikö siis sanoa, että ero tulee, jollei muutosta tule? Minusta se ei ole oikea tapa kommunikoida, sehän on kiristystä, mutta hienovaraisempaa puhetta pidetään nalkutuksena. Toisen kuunteleminen ja sanoman ymmärtäminen on joskus vaikeata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät kuuntele, kuule, eivätkä ole kiinnostuneita siitä, mitä nainen puhuu. Tuleehan se sitten yllärinä se ero, vaikka nainen on asiasta puhunut jo useita vuosia.....
Heti kun nainen alkaa uhkailemaan erolla tarkoittaa se että ero tulee joka tapauksessa ja mies alkaa valmistautumaan siihen.
Toisin sanoen mies luovuttaa heti eikä pohdi että onko suhde pelastettavissa vielä. Ei ole kovin kummoinen suhde, jos äijä on saman tien valmis heittämään sen mäkeen.
Miksi pitäisi alistua?
Jos toinen alkaa uhkailemaan niin silloin pitää lähteä eikä jäädä sekunniksikaan
Koska ei ole alistumista edes hetki miettiä, että miksi kumppani puhuu noin ja mikä on mennyt pieleen. Ei erolla uhkaamiseen ihan kevyin perustein päädytä, mikäli kyseessä on oikeasti rakas ihminen (tai ainakin ollut alkujaan rakas). Jos suhde on merkinnyt mitään, niin eropuheet otetaan tosissaa ja yritetään selvittää mistä kiikastaa ja voiko suhde vielä jatkua. Sen sijaan jos suhde ei merkitse mitään ja sen voi noin helposti vain lopettaa, herää kysymys miksi siihen suhteeseen piti ruveta lainkaan.
Parisuhteet eivät ole mitään valtapelejä, joissa vain hallitaan tai alistutaan. Jos homma on mennyt sellaiseksi, ei kyseessä edes ole mikään parisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perinteinen parisuhdemalli on vankila.
Aivan kuin olisi sidottu ja kahlittu patteriin kiinni.
Monogaminen avioliittoinstituutio pidä heittää romukoppaan.
Tilalla avoimet suhteet jossa on vapaus, koska eihän yhdeltä ihmiseltä voi saada kaikkea.
Tärkeintä ovat kuplivat tunteet, kuumat kosketukset ja nautinnot. Sanoinko jo nautinnot?Ymmärrät kai että tuo sama oikeus koskisi sitten niitä kaikkia muitakin, ei vain sinua?
Kai ymmärsit että tuo oli naisen kirjoittama teksti.
Ymmärsin, mutta miten se muuttaa mitenkään sitä, että ymmärtääkö hän ideansa koskevan kaikkia eikä vain itseä?
Nääh, tuo teksti on vain vastuun pakoilua. Narratiivin luomista millä peitellään omia häpeän ja syyllisyyden tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Jotta kumppani oikeasti ymmärtäisi, pitäisi siis puhua suoraan. Eli pitäisikö siis sanoa, että ero tulee, jollei muutosta tule? Minusta se ei ole oikea tapa kommunikoida, sehän on kiristystä, mutta hienovaraisempaa puhetta pidetään nalkutuksena. Toisen kuunteleminen ja sanoman ymmärtäminen on joskus vaikeata.
Joillekin ihmisille ei mikään tapa puhua ole koskaan sopiva. Hienovarainen vihjailu on ärsyttävää kuittailua, suora puhe hyökkäämistä ja asiaan palaaminen aina tarvittaessa on nalkutusta.
Mies kysyy, mikset sä koskaan halua sexiä. Nainen vastaa:koska olet kaikki vapaapäivät ja viikonloput humalassa ja poltat tupakkaa. Haiset pahalle, olet viinan turvottama eikä sulla seiso. Mies siihen: ei noilla ole mitään merkitystä, mikä se oikea syy on? Nainen: koska juot viinaa ja poltat tupakkaa. Mies:saatana sun pitää mennä lääkäriin hakemaan hormoneja että haluat taas seksiä, vaihdevuosista se johtuu.
Nainen: tossa on avioeropaperit. Mies koskenkorvapullolleen: taas yksi akka seonnut vaihdevuosista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perinteinen parisuhdemalli on vankila.
Aivan kuin olisi sidottu ja kahlittu patteriin kiinni.
Monogaminen avioliittoinstituutio pidä heittää romukoppaan.
Tilalla avoimet suhteet jossa on vapaus, koska eihän yhdeltä ihmiseltä voi saada kaikkea.
Tärkeintä ovat kuplivat tunteet, kuumat kosketukset ja nautinnot. Sanoinko jo nautinnot?Ymmärrät kai että tuo sama oikeus koskisi sitten niitä kaikkia muitakin, ei vain sinua?
Kai ymmärsit että tuo oli naisen kirjoittama teksti.
Ymmärsin, mutta miten se muuttaa mitenkään sitä, että ymmärtääkö hän ideansa koskevan kaikkia eikä vain itseä?
Nääh, tuo teksti on vain vastuun pakoilua. Narratiivin luomista millä peitellään omia häpeän ja syyllisyyden tunteita.
Eli sekavaa tajunnanvirtaa jolla yritetään selitellä itselle sitä, ettei kykene sitoutumaan edes silloin kun haluaisi eikä myöskään sanomaan kenellekään ettei halua sitoutua.
Vierailija kirjoitti:
Mies kysyy, mikset sä koskaan halua sexiä. Nainen vastaa:koska olet kaikki vapaapäivät ja viikonloput humalassa ja poltat tupakkaa. Haiset pahalle, olet viinan turvottama eikä sulla seiso. Mies siihen: ei noilla ole mitään merkitystä, mikä se oikea syy on? Nainen: koska juot viinaa ja poltat tupakkaa. Mies:saatana sun pitää mennä lääkäriin hakemaan hormoneja että haluat taas seksiä, vaihdevuosista se johtuu.
Nainen: tossa on avioeropaperit. Mies koskenkorvapullolleen: taas yksi akka seonnut vaihdevuosista.
Sitten sama mies tulee tänne Vauvalle, valittamaan naisille miten paskoja olemme.
Naisen on turvallisempi lähteä nopee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat oikukkaita hormonaalisia lapsia, jotka eivät itsekään tiedä, mitä haluavat. Miehen ei kannata koskaan liikaa kiintyä naiseen, koska nainen tuskin tuntee samoin ja voi toimia täysin mielivaltaisesti hetkenä minä hyvänsä.
Onneksi tän palstan miehet ei lisäänny kauheita ajatuksiaan eteenpäin :). Miesten yksinäisyys epidemia on lottovoitto naisille!
Miten liittyi viestiin? Huomaan, ettet kiistä sen totuudellisuutta. Jos tietäisit, miten monta naista on yksityisesti sanonut juuri samaa itsestään. Tiedät itsekin sen totuudeksi, sen takia osui ja upposi.
Älä nalkuta 😩
(Huomaatko miten juttujasi ei kannata edes kuunnella)Kiitos, osoitit jälleen viestini totuudellisuuden.
”Naiset ovat oikukkaita hormonaalisia lapsia, jotka eivät itsekään tiedä, mitä haluavat. Miehen ei kannata koskaan liikaa kiintyä naiseen, koska nainen tuskin tuntee samoin ja voi toimia täysin mielivaltaisesti hetkenä minä hyvänsä. ”
Tytöt ja naiset on tutkitusti henkisesti kypsempiä kuin pojat, hormooneista riippumatta. Eli eivät ole ns. hormonaalisia lapsia. Mitä tarkoitat hormonaalisella kun puhutaan oikuttelevuudesta? On muuten jo ällöttävää että laitata sanat hormonaalinen ja lapsi samaan lauseeseen.
Jos naisiin ei kannata kiintyä mielestäsi niin sinun on lupa olla yksin tai kiintyä vaikka mieheen. Elämme herran vuotta 2026. Nainen tuskin tuntee samoin. Eli luulet tuntevasi kaikki naiset ja että mitä naisen päässä liikkuu? Ja onko se mielivaltaisesti toimimista jos sanoo miehelle jostain, mies ei kuuntele, sanoo taas, mies ei kuuntele jne jne. ja sitten lopulta päättää erota. Se ei ole mielivaltaa muun kuin sellaisen mielestä joka ei vaivautunut kuuntelemaan tai välittämään.
Pedopropagandaa, että tytöt on poikia kypsempiä. Kun eivät ole, jos ottaa kokonaisuuden huomioon. Miehet selittää tällä vääriä halujaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies kysyy, mikset sä koskaan halua sexiä. Nainen vastaa:koska olet kaikki vapaapäivät ja viikonloput humalassa ja poltat tupakkaa. Haiset pahalle, olet viinan turvottama eikä sulla seiso. Mies siihen: ei noilla ole mitään merkitystä, mikä se oikea syy on? Nainen: koska juot viinaa ja poltat tupakkaa. Mies:saatana sun pitää mennä lääkäriin hakemaan hormoneja että haluat taas seksiä, vaihdevuosista se johtuu.
Nainen: tossa on avioeropaperit. Mies koskenkorvapullolleen: taas yksi akka seonnut vaihdevuosista.
Sitten sama mies tulee tänne Vauvalle, valittamaan naisille miten paskoja olemme.
Mies: teille kelpaa vaan laatikkoleukainen avaruuslentäjäaivokirurgi, joka on vähintään 1,99m pitkä.
Naiset: ei, me halutaan ihmisen näköinen, aikuisesti ajatteleva, itsensä vapaaehtoisesti puhtaana pitävä, luku- ja keskustelutaitoinen mies, joka osaa oma-aloitteisesti laittaa likaiset astiat koneeseen, ja muistaa sen, että olen hengenvaarallisesti allerginen ampiaisenpistoille.
Mies: saako tänään panna anaaliin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat oikukkaita hormonaalisia lapsia, jotka eivät itsekään tiedä, mitä haluavat. Miehen ei kannata koskaan liikaa kiintyä naiseen, koska nainen tuskin tuntee samoin ja voi toimia täysin mielivaltaisesti hetkenä minä hyvänsä.
Onneksi tän palstan miehet ei lisäänny kauheita ajatuksiaan eteenpäin :). Miesten yksinäisyys epidemia on lottovoitto naisille!
Miten liittyi viestiin? Huomaan, ettet kiistä sen totuudellisuutta. Jos tietäisit, miten monta naista on yksityisesti sanonut juuri samaa itsestään. Tiedät itsekin sen totuudeksi, sen takia osui ja upposi.
Älä nalkuta 😩
(Huomaatko miten juttujasi ei kannata edes kuunnella)Kiitos, osoitit jälleen viestini totuudellisuuden.
”Naiset ovat oikukkaita hormonaalisia lapsia, jotka eivät itsekään tiedä, mitä haluavat. Miehen ei kannata koskaan liikaa kiintyä naiseen, koska nainen tuskin tuntee samoin ja voi toimia täysin mielivaltaisesti hetkenä minä hyvänsä. ”
Tytöt ja naiset on tutkitusti henkisesti kypsempiä kuin pojat, hormooneista riippumatta. Eli eivät ole ns. hormonaalisia lapsia. Mitä tarkoitat hormonaalisella kun puhutaan oikuttelevuudesta? On muuten jo ällöttävää että laitata sanat hormonaalinen ja lapsi samaan lauseeseen.
Jos naisiin ei kannata kiintyä mielestäsi niin sinun on lupa olla yksin tai kiintyä vaikka mieheen. Elämme herran vuotta 2026. Nainen tuskin tuntee samoin. Eli luulet tuntevasi kaikki naiset ja että mitä naisen päässä liikkuu? Ja onko se mielivaltaisesti toimimista jos sanoo miehelle jostain, mies ei kuuntele, sanoo taas, mies ei kuuntele jne jne. ja sitten lopulta päättää erota. Se ei ole mielivaltaa muun kuin sellaisen mielestä joka ei vaivautunut kuuntelemaan tai välittämään.Pedopropagandaa, että tytöt on poikia kypsempiä. Kun eivät ole, jos ottaa kokonaisuuden huomioon. Miehet selittää tällä vääriä halujaan.
Älä höpötä. On ihan tutkittu juttu että tytöt kypsyvät poikia aiemmin. Tyttöjen murrosikä alkaa 1-2 vuotta aiemmin kuin pojilla, sekä kropassa että päässä. Siksi poika voi olla 12 -vuotiaana ihan lapsi, samanikäisellä tytöllä rinnat ja enemmän pituutta. Samasta syystä tytöt myös usein ihastuvat muutaman vuoden vanhempiin poikiin, koska nämä ovat jo kehittyneitä, ainakin ko. tyttöjen ikäisiin poikiin verrattuna.
Tyttöjen kypsyys ei ole mikään pedarien selitys, vaikka nämä usein sitä yrittävätkin. Kyseessä on ihan oikea ilmiö, ikävää vain että kaikenlaisille perversseille se kelpaa työkaluksi omien törkeyksien peittelyyn.
Järjettömän huonoa suomen kielt tuo aloitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies kysyy, mikset sä koskaan halua sexiä. Nainen vastaa:koska olet kaikki vapaapäivät ja viikonloput humalassa ja poltat tupakkaa. Haiset pahalle, olet viinan turvottama eikä sulla seiso. Mies siihen: ei noilla ole mitään merkitystä, mikä se oikea syy on? Nainen: koska juot viinaa ja poltat tupakkaa. Mies:saatana sun pitää mennä lääkäriin hakemaan hormoneja että haluat taas seksiä, vaihdevuosista se johtuu.
Nainen: tossa on avioeropaperit. Mies koskenkorvapullolleen: taas yksi akka seonnut vaihdevuosista.
Sitten sama mies tulee tänne Vauvalle, valittamaan naisille miten paskoja olemme.
Joo, yllättyy ja ihmettelee :D miten tämäkin keskustelu jaksaa vuosikymmenestä toiseen jyllätä. Aina sama laulu. Nainen "nalkuttaa" vuosia eli kertoo miehelle että suhde on paskaa ja asioiden täytyy muuttua, lopulta eroaa ja mies "yllättyy" :D tämä on yleisempi tarina kuin pissalla käynti.
Mitä helv3ttiä? Nainen käy kokoaikatöissä, hoitaa lasten hoitoonviemiset, koulukuskaukset, ruokahuollon, vaatehuollon, miehen äidin hyysäyksen, ajaa nurtsin, maksaa laskut. Mies käy töissä ja iltaisin katsoo lätkää/formuloita/futista ja valittaa, että aina pitää hoitaa kaikki, ei akat pysty mihinkään, kun vaimo pyytää varaamaan ajan kesä/talvirenkaiden vaihtoa varten 2x vuodessa.
Ei, se saat@nan kodinhoito olisi miljoona kertaa helpompaa, jos siellä ei tarvitsisi hyysätä sit miestä.