SDP jäi kiinni huijauksesta! Ratista kärähtäneen Joona Räsäsen sakko ei näytä täsmäävän hänen tuloihinsa
Kommentit (38)
Persujen älämölöä tämä aloitus, älkää ottako todesta.
Kommentti on ilmoitettu.
Kommenttisi on jonoutettu moderointia varten ja julkaistaan hyväksynnän jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Joonan humalaista älämölöä.
Voi kekäle, ajellaan juovuksissa, ja huijataan vielä tuloissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten SDP jäi kiinni huijauksesta? Kerro tarkemmin!
Lue lehdestä.
Ei jäänyt kiinni huijauksesta. Voit toki artikkelista näyttää sen kohdan, missä näin sanotaan.
Älä sössötä. Tiedossa on, että demareilla on si parempaa huijaamista. Miten demari karvoistaan pääsisi. Huijari mikä huijari.
Joonan maalittaminen saisi jo loppua. Kuka hyvänsä, joka joskus ajelee humalassa, voi saada sakot.
Huokaus. Poliisi katsoo tulot verottajan tiedoista että se siitä väitteestä. Miten toivottomia te persut olette???
Vierailija kirjoitti:
Poliisit ne kyllä otti rattijuopon kiinni, ei persut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue lehdestä.
Ei jäänyt kiinni huijauksesta. Voit toki artikkelista näyttää sen kohdan, missä näin sanotaan.
Älä sössötä. Tiedossa on, että demareilla on si parempaa huijaamista. Miten demari karvoistaan pääsisi. Huijari mikä huijari.
Te persut olette suorastaan hellyttävän tyhmiä. Aika moneen kertaan olen jo kertonut, ettei siinä voi huijata koska poliisi katsoo ne itse verottajan sivuilta.
Vierailija kirjoitti:
Huokaus. Poliisi katsoo tulot verottajan tiedoista että se siitä väitteestä. Miten toivottomia te persut olette???
Onko demarit ujuttautunu jo verovirastoon
Sosialismin aika on ohitse maailmassa.
Kuubassa on öljyä 10 päiväksi eikä vesipumppuihin riitä virtaa.
Kiinassa talouskasvun perusteet on romahtamassa.
Sosialismi alkaa olemaan taputeltu Suomessakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rattijuoppo ja persu on synonyymejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue lehdestä.
Te persut olette suorastaan hellyttävän tyhmiä. Aika moneen kertaan olen jo kertonut, ettei siinä voi huijata koska poliisi katsoo ne itse verottajan sivuilta.
Itke vähän lisää. Nyyh.
Demarien kannattaa vaihtaa nimeä.
DENARIT sopis hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Sosialismin aika on ohitse maailmassa.
Kuubassa on öljyä 10 päiväksi eikä vesipumppuihin riitä virtaa.
Kiinassa talouskasvun perusteet on romahtamassa.
Sosialismi alkaa olemaan taputeltu Suomessakin.
Voisi vaikuttaa Yhdysvaltain kauppasaarto. Miksi oikeisto haluaa tuhota kainen hyvän ja kestävän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rattijuoppo ja persu on synonyymejä.
Rattijuoppo oli kyllä - demari
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue lehdestä.
Ei persut osaa uskoa muuhun kuin persuevankeliuminsa salaliittoteorioihin, joiden ensimmäisenä opetuksena on, että alussa oli Halla-Aho, Purra ja pyhä öyhötys.