miksi naiset ovat ilkeitä toisilleen
Varsinkin vanhemmat +30v ovat todella ilkeitä muille naisille, elleivät ole kavereita. Miehillä ei ole sanankaltaisita ilmiötä, mutta tää esiintyy esimerkiksi täällä tosi usein
Kommentit (19)
Niillä on kai joku kuppikunta. Ja osa sopii siihen kuppikuntaan ja osa ei, ilmeisesti. Tai sitten eivät vielä tunne ulkopuolista.
Pikemminkin miehiä kohtaan illkeitä...
Sukupuolesta riippumatta joko huonolla itsetunnolla varustetut tai sosiaalisen asemansa puolesta pelkäävät ovat ilkeitä muille. Erityisesti niille, jotka kokevat itselleen ja omalle asemalleen uhaksi.
Vierailija kirjoitti:
Jaa ettei miehet ole ilkeitä toisilleen? Älä nyt jaksa. Miehillä keskinäinen t tuil u on ihan jatkuvaa, toki vain läpällä, homo. Joku transmies täällä kertoikin olleensa helpottunut kun pääsi eroon jatkuvasta kuittailusta päin naamaa, läpällä hei.
Ja miehestä naiseksi vaihtanut on tietenkin transnainen, mutta alunperin mies.
Korjaus, jotkut naiset, ei kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Pirullisia naisia on maailma täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Huonosti voivat, epävarmat naiset vihaavat jopa omia lapsiaan.
Tämän muuten huomaa itse ollessa asiakaspalvelussa. Miehet eivät ikinä ole koppavia ja ovat ystävällisiä. N. 50 v. naiset osaavat olla todella ilkeitä asiakaspalvelijaa kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa ettei miehet ole ilkeitä toisilleen? Älä nyt jaksa. Miehillä keskinäinen t tuil u on ihan jatkuvaa, toki vain läpällä, homo. Joku transmies täällä kertoikin olleensa helpottunut kun pääsi eroon jatkuvasta kuittailusta päin naamaa, läpällä hei.
Ja miehestä naiseksi vaihtanut on tietenkin transnainen, mutta alunperin mies.
Heh, joku mies poistatti tämän haaran aloittaneen kommentin. Totuus sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Tämän muuten huomaa itse ollessa asiakaspalvelussa. Miehet eivät ikinä ole koppavia ja ovat ystävällisiä. N. 50 v. naiset osaavat olla todella ilkeitä asiakaspalvelijaa kohtaan.
Pilden perässä joka iässä...
Mistä sinä tiedät täällä kirjoittavien sukupuolen? Kuka tahansa voi väittää olevansa mies/nainen.
Vierailija kirjoitti:
Sukupuolesta riippumatta joko huonolla itsetunnolla varustetut tai sosiaalisen asemansa puolesta pelkäävät ovat ilkeitä muille. Erityisesti niille, jotka kokevat itselleen ja omalle asemalleen uhaksi.
Ja sellaiset monesti kilpailevat lähes kaikessa....äitiydessä,vaimona,töissä,naapurina,aina kilpailuasetelma valmis,kellä on hienompi jne. rasittavaa
Öööh et selvästikään ole viettänyt paljoa aikaa miesten kanssa jos kuvittelet miesten olevan yhtään parempia siinä suhteessa. Ne ne vasta osaa olla veemäisiä toisilleen ja varsinkin jos nättejä naisia on paikalla, heti joku alkaa nolaamaan ja kyykyttämään jotain toista paikalla olevaa miestä. Näennäisesti ollaan yhtä suurta kaveriporukkaa mutta varmasti on jakaantuneita omiin pienempiin piireihin joissa puhutaan pahaa toisista.
Nainen on naiselle susi. Ilkeitä katseitakin saa näiltä 40-60v naisilta, samanikäisiin kohdistavat sisäistä vihaansa ja katkeruutensa.
Tätä pitäisi kysyä 40-60v naisilta itseltään.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä esiintyy eri tavalla. Laumaeläimille tyypillistä hakea paikkansa laumassa...
Nokkimisjärjestys on nokkimisjärjestys. Itse olen kasvanut velipoikieni ja serkkupoikieni kanssa pienessä kylässä ja koulun alkaessa oli kyllä vaikeaa saada selville tyttöjen keskinäiset kuvioit.
Se minua hämmensi, ettei mitään voida tehdä yhdessä porukalla vaan aina ollaan kahden pareina.
Miehillä esiintyy eri tavalla. Laumaeläimille tyypillistä hakea paikkansa laumassa...