Taidan olla ainut suomalainen mies, jota ei kiinnosta jääkiekko
Japanissa asuessani 2 vuotta kävin usein baseball-otteluissa. Ja väitän, että jopa baseball(kin) on kiinnostavampaa kuin jääkiekko. M37
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole. Mun perheessä ja suvussa on paljon miehiä, eikä ketään kiinnosta lätkän seuraaminen tai penkkiurheilu muutenkaan.
Minua ei kiinnosta myöskään.
Katkoa, siis yleisurheilua ja hiihtoa seuraan satunnaisesti, mutta jääkiekko, jalkapallo ja formulat eivät kiinnosta tippaakaan.
Laita peukkusi pyllyysi, niin alat taas viihtymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen naispuolinen jääkiekkofani:
suomalainen, läski, feministi, vasemmistolainen, kovaääninen, kiroileva
Tyypillinen naispuolinen baseballfani:
japanilainen, hoikka, kunnioittaa miehiä, oikeistolaiskonservatiivinen, hiljainen, asiallinen
Eli olet tyypillinen palstasovinisti: pistät bullshit-viestiä naisia haukkuaksesi, täysin satunnaisessa ketjussa.
mitäs sovinismia tuos muka oli
Ala-arvoinen naisten esineellistämisen ja yleistämisen luettelo.
Muita tyhmiä kysymyksiä?
ala-arvosta? tilastoje mukaa suominaiset on läskimpiä kuin japanilaiset naiset. fakta. ei fakta oo mitää sovinismia
Vierailija kirjoitti:
vain niiden pitäisi joutua maksamaan urheilusta jotka seuraavat sitä ja harrastavat sitä... ei kaikkien veronmaksajien kuten nyt on... suoranaista varastamista...
KANNATETAAN
Et ole. Kumpikaan reilu kaksikymppisistä pojistani ei katso jääkiekkoa. Mies jonkin verran, muttei näitä kispja ole katsonut yhtään. Itse seirasin arvokisoja nuorempama, enää evvk.
Se on ihan jokavuotinen rituaali, että joku reppana julistaa vauva-palstalla, ettei jääkiekko kiinnosta yhtään. Et ole yksin.
Baseball on hieno peli. Mutta vaatii pelitaktiikan ja tilastojen tuntemista. Muuten se ei aukea.
Lätkässä on myös paljon, mitä ei aktiivisesti seuraavat, tai jos ei ole itse pelannut, ei ymmärrä pelillisesti.
Lätkä on "nopein pallopeli" ja siinä on todella paljon taktisia elementtejä, mitä ei ymmärrä, jos ei ole koskaan pelikirjaa nähnyt.
Päälle kaikissa lajeissa tietysti fyysiset ominaisuudet ja niiden arviointi. Vrt. Heiskasen luistelutekniikka vs Granlundin pelisilmä ja mailataito.
Itse katson ainoastaan kauniita liki kaksimetrisiä lentopallon pelaajia.
M44
Vierailija kirjoitti:
minä olen nainen, mutta minua ainakin kiinnosta jääkiekko. ei se sukupuolesta kiinni ole. tänä vuonna katsonut naisten pelit, olympialaiset ja nyt mm kisat.
ai sekö on suuri synti, kun tykkää poikien jutuista? lol 😂 korjaan myös autoja sehän se vasta poikien itsetunnon päälle käy ei naisetkaan suutu jos mies meikkaa tai virkkaa
Vierailija kirjoitti:
minä olen nainen, mutta minua ainakin kiinnosta jääkiekko. ei se sukupuolesta kiinni ole. tänä vuonna katsonut naisten pelit, olympialaiset ja nyt mm kisat.
Naisten kiekko nyt on...no, kaikki tietää. Jos pelistä viedään yksi Iso pelillinen elementti, taklaaminen, peli on täysin eri.
Jos ei koskaan kiekkoa pelannut, ei tätä kenties ymmärrä. Taklaaminen estää pystypalloilun ja pakottaa huomioimaan tämän pelillisesti kiekon menetyksinä.
Kuka voisi kuvitella jenkkifudista, tai rugbya, ilman taklaamista?
Uskoisin valtaosan naispelaajista haluavan pelin kaikilla elementeillä eikä mitään liikuntatuntiversiota. Ringette löytyy jo, jos tällit pelottaisi.
Ala-arvoinen naisten esineellistämisen ja yleistämisen luettelo.
Muita tyhmiä kysymyksiä?