Taidan olla ainut suomalainen mies, jota ei kiinnosta jääkiekko
Japanissa asuessani 2 vuotta kävin usein baseball-otteluissa. Ja väitän, että jopa baseball(kin) on kiinnostavampaa kuin jääkiekko. M37
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se johtuu siitä että baseball ottelussa voi juoda kaljaa
Et näköjään ymmärrä tuotakaan seikkaa. Sveitsi on muuten helvetin kallis maa, mutta olut tuolla hallissa on halvempaa kuin esim. Tampereen Nokia Arenassa.
Mitä en ymmärrä? Mukuvahaan se baseball ottelussa on jauhaa paskaa ja juoda olutta auringonpaisteessa. Jääkiekko-otteluissa käsittääkseni oluet pitää nauttia anniskelualueella eikä niitä voi nauttia ottelua seuratessa. Siitähän baseballissa on hyvin pitkälti kyse.
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen naispuolinen jääkiekkofani:
suomalainen, läski, feministi, vasemmistolainen, kovaääninen, kiroileva
Tyypillinen naispuolinen baseballfani:
japanilainen, hoikka, kunnioittaa miehiä, oikeistolaiskonservatiivinen, hiljainen, asiallinen
Eli olet tyypillinen palstasovinisti: pistät bullshit-viestiä naisia haukkuaksesi, täysin satunnaisessa ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Olen DI, enkä Katso jääkiekkoa. Kovin vulgaaria touhua. Itse en edes pysy jäällä pystyssä.
Koulutus sama. En katso, koska ei kiinnosta ns. vlttujakaan.
Urheilen toki itse. Yksilölajissa.
Räkivien miljonäärien tuijottaminen on kyllä typerin tapa tappaa aikaansa.
Se on persujen ja venäläisten laji enimmäkseen. Ei kaikkia kiinosta. Jonkun verran Kanadassa ja USA:ssa
Vierailija kirjoitti:
No sehän on marginaalilaji. Mm-kisoja katsotaan lähinnä Suomessa ja itäblokin maissa
Samoin Pohjois-Amerikassa ja Kaukoidässä. Että ei se ihan marginaalilaji sentään ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen naispuolinen jääkiekkofani:
suomalainen, läski, feministi, vasemmistolainen, kovaääninen, kiroileva
Tyypillinen naispuolinen baseballfani:
japanilainen, hoikka, kunnioittaa miehiä, oikeistolaiskonservatiivinen, hiljainen, asiallinen
Eli olet tyypillinen palstasovinisti: pistät bullshit-viestiä naisia haukkuaksesi, täysin satunnaisessa ketjussa.
mitäs sovinismia tuos muka oli
Mä oon käyny amerikas kattomas baseballia ja ei se ehkä maailman kiinnostavin laji oo
Katson mieluummin vapaapainia skynetistä.
Ei minuakaan ole koskaan joukkuepaska kiinnostanut. Katson mieluummin moottoriurheilua ja UFC:tä.
Nyt kun olet kotimaassa niin ala käydä katsomassa pesäpalloa?
Olet niin kiinnostunut mailapeleistä että taidat nytkin puristella tattipäistä mailaasi:)
Baseball on läskien amerikkalaisten laji, halvat liput ja paljon hodareita tarjolla.
Minua ei ainakaan voisi vähempää kiinnostaa joku jääkiekko. M44v.
Vierailija kirjoitti:
Et ole. Mun perheessä ja suvussa on paljon miehiä, eikä ketään kiinnosta lätkän seuraaminen tai penkkiurheilu muutenkaan.
Minua ei kiinnosta myöskään.
vain niiden pitäisi joutua maksamaan urheilusta jotka seuraavat sitä ja harrastavat sitä... ei kaikkien veronmaksajien kuten nyt on... suoranaista varastamista...
Vierailija kirjoitti:
Et ole. Mielestäni curlingkin on kiinnostavampaa kuin lätkä.
Itsekkin tykkään ennemmin Snookerista kuin lätkästä.
Jenkkifutis tai rugby vie lätkää 10-0
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole. Mun perheessä ja suvussa on paljon miehiä, eikä ketään kiinnosta lätkän seuraaminen tai penkkiurheilu muutenkaan.
Minua ei kiinnosta myöskään.
Katkoa, siis yleisurheilua ja hiihtoa seuraan satunnaisesti, mutta jääkiekko, jalkapallo ja formulat eivät kiinnosta tippaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei ainakaan voisi vähempää kiinnostaa joku jääkiekko. M44v.
Sinähän voit sitten käyttää aikasi paremmin. Tumputa oikein kahdella kädellä.
Minua ei kiinnosta jääkiekko eikä baseball. Olen nimimerkistäni huolimatta suomalainen mies.
Suhakza