Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin 2008 Toyota Hiace 2.4D4D neliveto pitkän mallin

Vierailija
22.05.2026 |

Olen nyt vähän eri sfääreillä kuin muut autoilijat. Alffa duunari. Kun kurvaan hiacella huoltoaseman pihalle jopa diplomaatit ja poliitikot kumartelevat. Poliisit laskevat katseen maahan. Ajelkaa te uusilla paskoilla minne pystytte niin kauan kuin rotiskonne kestää ja maksakaa ittenne kipeiksi kun joudutte ravaamaan huolloilla.
Minä ajan sinne minne haluan pomminvarmalla Hiacella ja mukaan mahtuu saatanasti tavaraa. Ei varmasti jätä tielle. Terveisin Hiacemies.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä valinta! 

 

Itse olen parhaillaan useamman kuukauden reissussa 2009 pitkällä takavedolla Euroopassa. Nätisti vääntyy Hissu alppiteilläkin! 

Vierailija
42/47 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ruostetta? Lahoaako käsiin?

Ensimmäiseltä omistajalta. Ei ruostetta. Suoraan tehtaalta ruosteensuojattu monta kertaa. Tekniikka täys kymppi niinkuin näissä aina on. Alkoiko seistä jo? Alkoi.

Maksoiko 15 000 € vai 20 000 €?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon mahtuu pieneen Hiaceen..

Monen kuukauden elämisen tarpeet. Noin esimerkkinä. 

Vierailija
44/47 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuis monta ruostereikää olet löytänyt? Hiacet oli tunnettuja siitä, että ruostesuojaus oli huono. Laiskempaa kulkinetta, kuin 2.4 D4D sai hakea. Pienillä vaihteilla sait huudattaa, että sait edes maantievauhdin kerättyä. Autolla on painoa sen 3000 kg, mutta tehoja sen noin 100 hv. Mikäli tuo kone olisi ollut turboahdettu, niin olisi ollut hieman taloudellisempi ajossa & tehokkaampi.

Mun 2009 on muutamaa pientä alkua, jotka hiottiin pois kun ostin auton reilu vuosi sitten, pois. Nyt käytännössä täysin ruosteeton. Kotelot käytiin läpi, samoin pohjalevyn alta tsekattiin.  Kilsoja 227. 

Vierailija
45/47 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän ajelen 90-luvun lopun Honda Accordilla ja ajettelin vaihtaa sen Bemarin 5-sarjalaiseen (G-korimalli) sitten kun vaihto onnistuu välirahatta. Siihen menee vielä noin 1,5 vuotta laskelmieni mukaan, eli Bemarien hinta tippuu ja Hondien hinta sen kun nousee.

Vierailija
46/47 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten niitä harvoja autoja, joiden hinta hyvin pidettynä vaan nousee! Jos et usko, katso myynti-ilmoja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/47 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisen lisääntymisikäisen naisen märkä uni!

Sen takia en tartte miestä, kun on jo oma Hiace. 

 

T N 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä