Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seuraavassa hallituksessa ovat SDP ja Vasemmistoliitto

Vierailija
22.05.2026 |

jotka saavat vaalivoiton ja vihreät otetaan täydennykseksi.

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kepu on tyytyväinen jos pääsee taas hallitukseen.

Vierailija
42/69 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seuraavassa hallituksessa ovat SDP ja Vasemmistoliitto, seuraavana vuonna verot ovat tapissa, palkasta jää entistä vähemmän käteen ja maahan muuttajien olot paranevat ja kanta-suomlaisten huononevat entisestään.

Syrjäytyneet, vähemmistöt, sukupuoleltaan poikkeavat, työttömät ja maahanmuuttajat juhlivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon mahdollista. Demareista tulee suurin puolue ja saavat PM-position, Minjan posse saa myös valtavan vaalivoiton, nykyisellä kannatuksella 11 edustajaa nousee pariinkymmeneen- eikä demarit voi jättää vaalivoiton saanutta vasemmistoliittoa oppositioon.

Demarit ei pysty muodostamaan hallitusta ilman kokoomusta tai keskustaa. Kumpikaan ei lähde demarien johtamaan hallitukseen, joten Suomi saadaan pelastettua, vaikka demarit voittaisi vaalit. Hallituspohjaksi tulee kokoomus, keskusta ja persut. Muita puolueita ei tarvita.

Demarit on täydessä paniikissa, koska tietävät jo ettei heillä ole mitään muista poikkeavaa tarjottavaa. Jättävät mielellään 13 mrd lisäsopeutukset muiden hoidettavaksi. Jakavat sitten taas myöhemmin rahaa, kun muut ovat tehneet leikkaukset ja talous on saatu tasapainoon. Rahan jakaminen on ainoa, mitä vasemmistopuolueet osaa.

Vierailija
44/69 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä porvaripropagandaa öyhötät. Kokoomus Orpon porvarihallitus nosti ensitöikseen kaikista tuotteista ja palveluista maksettavaa arvonlisäveroa ja taannoin julkisen terveydenhuollon asiakasmaksuja joten turha porvarien elvistellä.

Vierailija
45/69 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Ei ihmiset ole sentään niin tyhmiä että noita äänestäisivät. Eiköhän sieltä tule Orpon II-hallitus, toivotaan näin. 

Vierailija
46/69 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelee palstaäporvari surkeassa porvaripropagandassaan muka "tietävänä" mutta onneksi öyhötystäsi ei noteerata mitenkään palstalla ja hyvä niin.

Vierailija
47/69 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon mahdollista. Demareista tulee suurin puolue ja saavat PM-position, Minjan posse saa myös valtavan vaalivoiton, nykyisellä kannatuksella 11 edustajaa nousee pariinkymmeneen- eikä demarit voi jättää vaalivoiton saanutta vasemmistoliittoa oppositioon.

Taipuuko sitten Vasemmistoliitto hallituksessa ja tekee ne leikkaukset mitä vastustivat? 

Vassarit ei sitoutunut velkajarruun. Vassarit on hallituksessa neliraajajarrutuksessa jokaista demareiden päätöstä vastaan. Punikkien keskinäistä tappelua on mukava seurata.

Vierailija
48/69 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö itsellesi porvari koska SDP voittaa vaalit ja myös Vasemmistoliitto saa loistavan vaalituloksen.

Vierailija
49/69 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öyhöttää porvari luulottelussaan.

Vierailija
50/69 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä toivon että ihmiset jotka tuntevat olonsa syyllisiksi siitä mitä minä olen kirjoittanut ymmärtäisivät että minä en sano tätä koska haluan heille pahaa, vain koska minä uskon että tämä on heidänkin etu ymmärtää, loppu tulee joko hyvällä tai pahalla, hyvällä ei ole pöydällä korttina pelattavissa loputtomiin.

Ongelma ei ole järjestelmä, ongelma on että sen terveydestä ei enää huolehdita, käytännössä jokainen järjestelmä toimii kun se toteutaan oikein, mutta yksikään ei kestä kun mekanismeja ei suojella, kun eliitille sallitaan laillistettu rikos.

Lobbaukset on lahjuksia eli demokratia on kaupan.

Sisäpiirikauppoja ei valvo enää oikein kukaan, eikä niistä vastuusen joudu.

Eturistiriidat sijoituksissa ajaa käytännössä kaikki poliitikot ajamaan vain oman ja kavereidensa lompakkojen etua.

Työn arvo on irroitettu tekemisestä kikkailuun ja vedonlyöntiin pörsseissä.

Valtionvelka valuu suoraan yksityisille lainaajille.

Lähes kaikki valtion tuottava omaisuus on myyty yksityisille.

Ei ole semmoista järjestelmää joka kestäisi tämmöistä määrää korruptiota.

jokainen korruptioon osallistuva aina sen perustelee itselleen näin, "tämä minun korruptio on niin pientä ja kaikkihan sitä tekee", niistä puroista kasvaa iso joki, postin yksityistämisen olisi kestänyt, taksi-alan tuhoamisen myös, julkisten varojen siirtämisen yksityiseen terveydenhuoltoon, tekevän työn lähettämisen halpa-maihin, ulkomaalaisten raijaamisen tänne halpa-työvoimaks jne jne, mutta kaikki yhtä aikaa on se kusinen soppa jossa me nyt uimme.

Suomi on niitä harvoja valtioita, joissa ei ole korruption ehkäisemiseen keskittynyttä toimielintä. Helppohan siinä on todeta, ettei meillä ole korruptioita, kun kukaan ei sitä tarkkaile eikä tutki. Ei ole siis esittää mitään dataa. Ei valtion sisäpuolelta eikä ulkopuolelta.

Tämän tien päässä on se että täältä tuikataan pörssi ja data-keskukset tuleen ja velat nollataan, työnteon välineet ja korruptoituneen oligarkki-porvariston omaisuus jaetaan uudelleen ja heitä jahdataan pitkin maailmaa vuosikymmen vastuuseen, usko euroon katoaa ja markka tulee takas ja me aloitetaan alusta banaanivaltiona.

Näennäisen itsetuhoisia päätöksiä kuten halpa-työvoimaa ulkomailta tehdään tämän prosessin hidastamiseksi, että se tilanne jäisi jonkun muun korjattavaksi ja itse voi laittaa taskut täyteen ja paeta ulkomaille, valitettavasti koko maailma kärsii samasta ongelmasta, missään ei ole kohta turvallista heille. 

Vierailija
51/69 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule Kokoomus Orpon porvarihallitusta enää ja hyvä niin.

Vierailija
52/69 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taipuuko sitten Vasemmistoliitto hallituksessa ja tekee ne leikkaukset mitä vastustivat? 

Vassarit ei sitoutunut velkajarruun. Vassarit on hallituksessa neliraajajarrutuksessa jokaista demareiden päätöstä vastaan. Punikkien keskinäistä tappelua on mukava seurata.

SDP on niin kusessa ja joutuvat nöyryytetyiksi kun eivät saa toimivaa hallitusta aikaiseksi.

Vierailija
53/69 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menikö taas väärin se kirkkoveneen piirtäminen vai mikä mättää vuosikymmennien jälkeen kun kynä piirtää aina väärän numeron?

Vierailija
54/69 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä toivon että ihmiset jotka tuntevat olonsa syyllisiksi siitä mitä minä olen kirjoittanut ymmärtäisivät että minä en sano tätä koska haluan heille pahaa, vain koska minä uskon että tämä on heidänkin etu ymmärtää, loppu tulee joko hyvällä tai pahalla, hyvällä ei ole pöydällä korttina pelattavissa loputtomiin.

Ongelma ei ole järjestelmä, ongelma on että sen terveydestä ei enää huolehdita, käytännössä jokainen järjestelmä toimii kun se toteutaan oikein, mutta yksikään ei kestä kun mekanismeja ei suojella, kun eliitille sallitaan laillistettu rikos.

Eturistiriidat sijoituksissa ajaa käytännössä kaikki poliitikot ajamaan vain oman ja kavereidensa lompakkojen etua.

jokainen korruptioon osallistuva aina sen perustelee itselleen näin, "tämä minun korruptio on niin pientä ja kaikkihan sitä tekee", niistä puroista kasvaa iso joki, postin yksityistämisen olisi kestänyt, taksi-alan tuhoamisen myös, julkisten varojen siirtämisen yksityiseen terveydenhuoltoon, tekevän työn lähettämisen halpa-maihin, ulkomaalaisten raijaamisen tänne halpa-työvoimaks jne jne, mutta kaikki yhtä aikaa on se kusinen soppa jossa me nyt uimme.

Suomi on niitä harvoja valtioita, joissa ei ole korruption ehkäisemiseen keskittynyttä toimielintä. Helppohan siinä on todeta, ettei meillä ole korruptioita, kun kukaan ei sitä tarkkaile eikä tutki. Ei ole siis esittää mitään dataa. Ei valtion sisäpuolelta eikä ulkopuolelta.

Tämän tien päässä on se että täältä tuikataan pörssi ja data-keskukset tuleen ja velat nollataan, työnteon välineet ja korruptoituneen oligarkki-porvariston omaisuus jaetaan uudelleen ja heitä jahdataan pitkin maailmaa vuosikymmen vastuuseen, usko euroon katoaa ja markka tulee takas ja me aloitetaan alusta banaanivaltiona.

Näennäisen itsetuhoisia päätöksiä kuten halpa-työvoimaa ulkomailta tehdään tämän prosessin hidastamiseksi, että se tilanne jäisi jonkun muun korjattavaksi ja itse voi laittaa taskut täyteen ja paeta ulkomaille, valitettavasti koko maailma kärsii samasta ongelmasta, missään ei ole kohta turvallista heille. 

Tämä tekstinpätkä antais vähän ymmärtää että viisaus on aina asunut vasemmistossa, sinä vaan puet sen nätimpään pakettiin joka ylittää puoluerajat.

Vierailija
55/69 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riitä tuo koalitio. Ja Kepu tai Kokoomus eivät lähde vasemmistoliiton ja vihreiden kumppaniksi. Niinpä hallitukseen tulee SDP, Kokoomus ja Kepu tai PS. 

Vierailija
56/69 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huikka-Joona (SDP) on kaiken lisäksi valehdellut tuloistaan.

Vierailija
57/69 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä tekstinpätkä antais vähän ymmärtää että viisaus on aina asunut vasemmistossa, sinä vaan puet sen nätimpään pakettiin joka ylittää puoluerajat.

Höpnlöpön, vasemmisto ei saa mitään pisteitä siitä että ylläpitävät tätä paskaa että hillotolppa ei vaarantuis, mene itkemään pissavärkeistä jos et kestä reaalipolitiikkaa joka tapahtuu talouden kautta. Vasemmisto on ollut håmmentävän hiljaa korruption normalisoinnista.

Nyt on kustu asiat yhdessä, ihan koko vtun sakki.

Vierailija
58/69 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei riitä tuo koalitio. Ja Kepu tai Kokoomus eivät lähde vasemmistoliiton ja vihreiden kumppaniksi. Niinpä hallitukseen tulee SDP, Kokoomus ja Kepu tai PS. 

Demarit, Kokoomus, Vihreät, RKP. Nähty ennenkin.

Vierailija
59/69 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tytti ja Minja kissatappelussa ja Antti piilossa maakuopassa.🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
60/69 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hourailee porvari ennustajaeukkona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme