HS: Kansa elää eri todellisuudessa, ja sen on muututtava, sanoo Orpo
"Kansa elää eri todellisuudessa, ja sen on muututtava, sanoo Orpo".
Tilanne on kyllä päinvastoin, hallitus elää eri todellisuudessa kuin kansa ja sen on muututtava.
Kommentit (303)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kansalainen ja elän samassa todellisuudessa ku Orpo.
Älä yleistä et kaikki ois täällä PA.
Minäkin olen kansalainen, enkä elä samassa todellisuudessa kuin Orpo. Orpo höpisee tekstiviestipohjaisesta droonien varoitusjärjestelmästä, eikä sellainen voisi toimia ikinä. Jo suuret tapahtumat, kuten rock-festivaalit, yms. saavat matkapuhelinverkon polvilleen ellei alueelle viedä siirrettäviä tukiasemia.
On erillinen järjestelmä jo olemassa viranomaiskäytössä.
KELA:n Lasse Lehtinen ei osaa käyttää Teamsia. Tarviiko kertoa muuta Kokoomuksen ymmärryksestä tietotekniikasta?
-winner-
Lassen on nähnyt kiskovan Kelan ovea. Ehkä kulkuoikeudetkin ovat lähteneet kun on saikulla.
Vierailija kirjoitti:
Demarisossupummiluuserit ne jaksaa ulista ilmaisen rahan perässä siellä omassa valheellisessa maailmassaan.
Koita nyt päättää. Välillä demarit ovat rikkaita ja välillä pummeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen kansalainen, enkä elä samassa todellisuudessa kuin Orpo. Orpo höpisee tekstiviestipohjaisesta droonien varoitusjärjestelmästä, eikä sellainen voisi toimia ikinä. Jo suuret tapahtumat, kuten rock-festivaalit, yms. saavat matkapuhelinverkon polvilleen ellei alueelle viedä siirrettäviä tukiasemia.
KELA:n Lasse Lehtinen ei osaa käyttää Teamsia. Tarviiko kertoa muuta Kokoomuksen ymmärryksestä tietotekniikasta?
-winner-
Lassen on nähnyt kiskovan Kelan ovea. Ehkä kulkuoikeudetkin ovat lähteneet kun on saikulla.
Vieläkö se ukkeli on hengiss?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä änkyttävä autistinen puutarhatonttu nyt siis sitä mieltä, että on kansalaisten vika kun suojaudutaan drooneilta sisälle, eli toimitaan viranomaisten antaman hätätiedotteen ohjeiden mukaan? Mitä helvettiä? Varsinkaan kun tässä hätätiedotteessa ei kerrottu, mistä drooneista on kyse ja paljonko niitä on. Moni luuli Venäjän hyökänneen. Onneksi vaaleihin on alle vuosi.
Minkähälainen puutarhatonttu sinä oot. Kokoomusvihaajat on aina jollain tavalla säälittäviä ihmisiä.
Te Kokoomuksen hyväksikäyttämät pikkusieluiset pellet niitä säälittäviä olette. Yksinkertaisia egoisteja, jotka luulevat tai haluavat luulla Kokoomuksen ajavan jotain neljä tonnia kuussa tienaavien keskiluokkaisten etuja.
Saan mä myös pääomatuloja. Sä oot lokki joka elää mun rahoilla.
Kuulostat kyllä paljon henkilöltä, jolla on niin paljon rahaa, että sieltä joutaakin lokkien viedä jätskitkin kädestä, kun niitä käsi etuviistossa marssien tarjoilet.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Sanokaa mihin me tarvitsemme näitä loisia,jotka vittuilevat, ovat yllemmyydentuntoisia kansaa kohtaan. Ja joilla ei ole mitään ratkaisuja tämän maan ongelmiin. Ainoastaan oma hillotolppa kiinnostaa. Ja lisäksi tuhoavat tätä valtiota.
Eipä teistä sossupummeistakaan mitään hyötyä ole tälle maalle, pelkkä kuluerä aina kädet toisten taskuilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-winner-
Tai ovi aukeaa sisäänpäin...
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites Orpolapsen puolustajat tätä kommentoi? Muistus, että itsekin olet kansaa ja todennäköisesti et rikkainta väestönosaa.
Miks kokoomusvihaajat on aina jotain luusereita eikä koskaan käyny otaniemeä/helsingin kauppakorkeakoulua ja töissä esimiesasemassa
Idiootti. Minä olen käynyt kauppakorkean ja työskennellyt esimiesasemassa kv-yrityksissä. Silti vihaan tuota selkörangatonta todellisuudesta irtaantunutta etovaa lapasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanokaa mihin me tarvitsemme näitä loisia,jotka vittuilevat, ovat yllemmyydentuntoisia kansaa kohtaan. Ja joilla ei ole mitään ratkaisuja tämän maan ongelmiin. Ainoastaan oma hillotolppa kiinnostaa. Ja lisäksi tuhoavat tätä valtiota.
Eipä teistä sossupummeistakaan mitään hyötyä ole tälle maalle, pelkkä kuluerä aina kädet toisten taskuilla.
Enemmän haittaa on helvetin huonosta pääministeristä, joka nostaa kuukaudessa noin kymmenen sossupummin verran veeonmaksajien rahaa. Ja tekee sitä rahaa vastaan pelkkää tuhoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Demarisossupummiluuserit ne jaksaa ulista ilmaisen rahan perässä siellä omassa valheellisessa maailmassaan.
Yhden miehen/naisen kuplan takki kääntyy aina lennossa ja hän kertoo vuorotellen vuorosanojaan joko oikealta tai vasemmalta.
-winner-
Saakohan Orpokin turpiinsa kuten Sipilä?
Nämä tyypit ovat todella irti todellisuudesta.
Ei ihme että noilla möläyttelyillä suosio laskee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-winner-
Palkkaakin saa 20000 € kuukaudessa tekemättä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Jonkun pitäisi varata vähän mätiä kananmunia takin taskuun
Vierailija kirjoitti:
NATO on erittäin OK. Ei meillä muutakaan turvaa itsemme lisäksi ole. PS ja KOK tekevät myyräntyötä Venäjän hyväksi.
Trump ei ole OK,
Orpon hallitus ei ole OK eikä
Venäjä ole OK.
Nato on persiistä, sele on persiistä, demarit on persiistä, aivopestyt on persiistä.
Lassekin haluaa apinanraivolla jatkaa huonon työn tekemistä jättipalkalla suojatyöpaikassaan, vaikka ei ole terveydellisistä syistä lähelläkään normaalia työkuntoa. Näin paljon kokkareet välittävät yhteiskunnasta ja sen kokonaisedusta, mistä tykkäävät kyllä köyhille saarnata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-winner-
Palkkaakin saa 20000 € kuukaudessa tekemättä mitään.
Samaan aikaan työttömien ruokalassa ihmetellään, mihin se kaikki raha näillä Kokoomusuunoilla menee, kun mikään ei tunnu riittävän.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonkun pitäisi varata vähän mätiä kananmunia takin taskuun
Munittaminen onkin just hyvä koska väkivaltaa en kannata.....
Siinä ei käy kuinkaan mutta mielipide tulee selväksi.
Tyypillinen mies, narsisti, syyttää aina muita ihmisiä omista teoistaan ja virheistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Demarit on aina pelkkiä sossupummeja kädet kyynärpäitä myöten toisten taskuilla, niin demaripolitiikot kuin äänestäjänsäkin.
Noinkin lyhyt haastattelu täynnä kaoottisen typerää hölinää. Kohokohtana pääministeritason myöntö siitä, että ei elä samassa todellisuudessa kuin muut. Lisäksi kysyttäessä, että miten kansa voi nyt luottaa viranomaisiin, vastaa että, viranomaisiin pitää luottaa kyseenalaistamatta. Onkohan kyseessä jokin lääketieteellinen tila?
NATO on erittäin OK. Ei meillä muutakaan turvaa itsemme lisäksi ole. PS ja KOK tekevät myyräntyötä Venäjän hyväksi.
Trump ei ole OK,
Orpon hallitus ei ole OK eikä
Venäjä ole OK.