Minkä itsessänne veikkaatte ärsyttävän muita?
Jos täytyy keksiä jotain?
Minä tekstailen aika paljon. Ehkä liikaa.
Entä te?
Kommentit (52)
Ainakin pilipoikia ärsyttää iso kullini. Tytöt sitävastoin tykkäävät. Maistaakin.
Puheliaisuus, reaktiivisyys, itsepäisyys.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti kaikki kun minulle ei edes puhuta.
Sama,mutta en ihmettele olen melkein kalju mt läski ja ruma. Olen tottunut etten kelpaa kellekkään. Yyyy
Joitain tuntuu ärsyttävän se, että olen tehnyt ja teen jatkossakin aidosti omat valinnat, välittämättä muiden mielipiteistä, ryhmäpaineesta tai siitä mikä on se oletettu ja odotettu elämänpolku. En tarvitse hyväksyntää. Esimerkiksi en mennyt armeijaan, koska ei ole koskaan kiinnostanut sellainen. Se, mitä mieltä ihmiset ovat sivarin käymisestä armeijan sijaan, ei voisi minua vähempää kiinnostaa. En ole hankkinut perhettä, koska haluan elää oman elämäni kuten haluan. Lista on pitkä. En tiedä mikä siinä ärsyttää ihmisiä. En ole kuitenkaan mikään lusmuilija, olen yrittäjä ja teen paljon töitä ja maksan aika reilusti veroja suomen valtiolle. Jotkut sanovat, että mun elämä on helppoa kun ei ole lapsia. Noh, kenenkäs valinta se oli niitä lapsia tehdä? Ja tässä kohtaa ihmiset jostain syystä suuttuvat, enkä ymmärrä miksi.
Varmaan sellainen omaehtoisuus, että vaikka tähän tapat, en taivu, jos tunnen että oikeassa olen.
Ei kiinnosta mielistely tai ylipäätään se, millainen mun muiden mielestä pitäisi olla.
Se, että henkinen ikäni ja sosiaalinen ikäni ovat hyvin kaukana toisistaan. Tämän lisäksi myöskään ulkonäköni ei vastaa kumpaakaan, eikä ääni. Ja kuinka monta vuotta vanha minä sitten olen oikeasti?
Ihmiset, joille on hyvin tärkeää se, minkä ikäisten ihmisten kanssa ovat tekemisissä, sekoavat täysin.
Vierailija kirjoitti:
Uskoakseni sporttisuuteni, kun käyn aamuisin 7-7.45 juoksemassa ja olen kauhean hyvävoimainen klo8 15. Muut samassa pakaverihuoneessa on kovin nuutuneita - kaikin puolin. Ja jutut sen mukaisia.
Niin ärsytät minuakin. Juuri nyt. Eli oikeassa olet.
Sanon suoraan mitä mieltä olen asioista
Vierailija kirjoitti:
Uskoakseni sporttisuuteni, kun käyn aamuisin 7-7.45 juoksemassa ja olen kauhean hyvävoimainen klo8 15. Muut samassa pakaverihuoneessa on kovin nuutuneita - kaikin puolin. Ja jutut sen mukaisia.
Mikä on pakaverihuone ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on pakaverihuone ?
Olen kielipoliisi enkä edes minä huomauttaisi tuosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun juoksemisesi ei varmaan ärsytä ketään. Vaan se, että kerrot sen koko palaverihuoneelle. Vai mistä he muuten tietäisivät että olet käynyt juoksemassa?
No, kun tulee suihkunraikkaana reippain askelin eikä yhdy muiden yhteiskunnan moittimisiin ja haluaa saada ratkaisuja aikaan kun on energiaa ja hyvä fiilis jne.
Yksi avautui kännissä mulle huolella, että olen stnan ärsyttävä, kun en koskaan mokaile. Ei impulsiivista tyhmäilyä eikä selkeitä huonoja päätöksiä. Ehkä sitten olen tylsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on pakaverihuone ?
Olen kielipoliisi enkä edes minä huomauttaisi tuosta.
Minäpä olen sellainen persläpi että luulen olevani viisas , vaikka humauttelulla näytä hölmöteni.
Ainakin hyvä koulutus, lapsettomuus ja taloudellinen vapaus, hoikkuus, sanavalmius.
En ota ihmisten intoilua heidän harrastuksistaan tosissani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti kaikki kun minulle ei edes puhuta.
Sama,mutta en ihmettele olen melkein kalju mt läski ja ruma. Olen tottunut etten kelpaa kellekkään. Yyyy
Sitten vaan nielet paljon niitä pamejasi,🤭
Seuraan uutisointia kansainvälisesti ja esitän mielipiteitä, jotka tulevat yleisesti hyväksytyiksi yleensä vasta noin 5-vuoden päästä ko. ajankohdasta.
Esitän siis ikuisesti vääriä mielipiteitä, koska täällä kaikki tapahtuu viiveellä suhteessa länsimaihin.
Erään mielenterveysyhdistyksen puheenjohtaja enemmän kuin ärsyyntyi, kun tuli tietämään, että yksi kouluttajakoulutukseen hakeneita ja päässeitä oli huomattavasti ansioituneempi koulutuksen ja työkokemuksen kautta kuin hän itse.
Ärsyyntyminen johti puheenjohtajan taholta simputtamiseen ja loppupeleissä kahden hyvän kouluttajan poistumiseen simputtajan sairaalta näyttämöltä.
Saan paljon aikaan töissä. Se on ollut aina este laiskanpulskeille edetä uralla. Siksipä he yrittävät kampittaa kun eivät ole valmiita reiluun kilpailuun. Kampittamalla näyttää etenevän uralla paremmin kuin tekemällä työnsä hyvin. Mutta eipä siitä paljon jää villoja kun urakoijat nostaa kytkintä ja laiskanpulskat jää yksi pönöttämään tärkeänä.
Ärsyttää varmasti sekin, että olen hyvässä kunnossa. Kun olkapäät on kuin jalkapallot ja käsi-/kyynärvarren lihakset erottuvat isoina ja selvästi, niin näyttää tuo ärsyttävän niitä joilla kädet on yhtä pötkelöä ja olkapäät roikkuu edessä ja niska on jumissa kun keho on kuin tyhjä säkki. Tämän osalta eivät voi kampittaa, hyvän kunnon ja lihakset ei jää edes perikunnalle vaan vien ne mennessäni.
Osaa näyttää ärsyttävän se, että työpaikalta löytyy monia lahjakkaita jotka haluavat tehdä kanssani yhteistyötä koska tietävät tulosta syntyvän kanssani. Yleensä kateellisten kommentti on: "helppohan sinun on kun teet töitä tuon ja tuon kanssa". Tai että "pitäisi ottaa huomioon kenen kanssa kukin tekee töitä".
Osaa ärsyttää, että saan parempaa palkkaa. Meillä on palkkausjärjestelmä, missä on tehtäväkohtainen palkka ja lisäksi suoriutumiseen liittyvä osa. Suoriudun muita paremmin, joten kaikki kuvittelee että minulla on muita parempi palkka. Mutta ei ole. "Palkkakeskustelussa" jokainen paisuttelee tuloksiaan ja mankuu palkankorotusta. Minua ei kiinnosta tuo. Tyydyn keskivertoa matalampaan palkkaan. Ehkä esihenkilön pitäisi ymmärtää itsekin, että tilanne ei ole reilu, mutta laiskanpulskea jakaa mielellään korotusvaran toisille laiskanpulskeille tai niille jotka huutaa koviten ja tällöin on helpotus että joku suostuu olemaan ilman korotusta niin voi antaa useammalle huutajalle. Mutta silti osaa ärsyttää minun "korkea palkka", minua huvittaa tilanne mutta en viitsi kommentoida heille asiaa mitenkään.
jotkut maneerini selkeästi ärsyttää kun niitä pitää matkia.