Deittimies paljasti virnistellen, oli käynyt deiteillä minua 17 vuotta nuoremman kanssa. Olisiko turn off?.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaako vanhaa akkaa :D :D
Ok Jami. Onko sulla jo mopokortti?
Vierailija kirjoitti:
Olen kipeänä ja roikun varmaan koko viikonlopun palstalla, joten todellakin toivon provojen laadun nousevan tästä.
Tämä. Hassua, että nämä yksiriviset deittimiesprovot tuntuvat vielä uppoavan mammoihin, vaikka toisto tekee provosta läpinäkyvän. Mutta ehkä tarve haukkua miehiä on niin suuri, että huonompaankin syöttiin tartutaan.
Tuohan kertoo miehen suuresta epävarmuudesta. Silloin voi housuista löytyä niin pienenpieni yllätys, että se on saattanut johtaa s-taipumukset jopa pedofilian puolelle. Sama kuin näissä aasialaisiin sotkeutujissa. On joko hämärä yläpää tai epämuodostunut alapää. Alistuva nainen ei raportoi, vaan häntä voi käyttää hyväksi. Vähän sama kuin huomattavasti omaa ikää nuoremmissa; eivät silkkaa sopeutumis- ja mukautumiskykyään lavertele miehen heikkouksista eteenpäin.
Mies on henkisesti heikko, huonokäytöksinen, sivistymätön, erittäin tod.näk. alapäästään epämuodostunut ja lisäksi käytöksensä perusteella luonnehäiriöinen. Ei jatkoon :)
Vierailija kirjoitti:
Tuohan kertoo miehen suuresta epävarmuudesta. Silloin voi housuista löytyä niin pienenpieni yllätys, että se on saattanut johtaa s-taipumukset jopa pedofilian puolelle. Sama kuin näissä aasialaisiin sotkeutujissa. On joko hämärä yläpää tai epämuodostunut alapää. Alistuva nainen ei raportoi, vaan häntä voi käyttää hyväksi. Vähän sama kuin huomattavasti omaa ikää nuoremmissa; eivät silkkaa sopeutumis- ja mukautumiskykyään lavertele miehen heikkouksista eteenpäin.
Mies on henkisesti heikko, huonokäytöksinen, sivistymätön, erittäin tod.näk. alapäästään epämuodostunut ja lisäksi käytöksensä perusteella luonnehäiriöinen. Ei jatkoon :)
Huh mikä analyysi vähäisten alkutietojen perusteella
Olis se silti 3 vuotta häntä vanhempi 😄
Käytöstavat ovat ihan ensimmäinen asia, josta voi päätellä aika paljon ihmisestä. Huumorintajuton ei kiinnostaisi pätkääkään. Eikä lapsellinen leuhkailija.
Piti sitten muilta tulla kysymään. Etkö ap itse kykene vetämään johtopäätöstä?
Mitä muiden mielipiteellä on sinulle väliä?
Luultavasti hänellä on pieni kikuli ja huonot seksitaidot. Nämä kaverit eivät pärjää edes oman ikäistensä kanssa. Siksi kehuvat nuoremmista deiteistä.
Mulle tulis tuosta mieleen, et joku suomimiehen hylkäämä thaikku etsii elättäjää.
Tai nainen on syystä tai toisesta epätoivoisessa tilanteessa.
Ei mies sit kuitenkaan kelvannut.
Kylläpäs on deittimiehet taas tällä viikolla ehtineet yhtä ja toista.
En enää haluaisi tavata vouhottajaa, mies on kuin teini.