Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittimies paljasti virnistellen, oli käynyt deiteillä minua 17 vuotta nuoremman kanssa. Olisiko turn off?.

Vierailija
22.05.2026 |

Olisiko heippa?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää haluaisi tavata vouhottajaa, mies on kuin teini.

Vierailija
22/48 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdistaako vanhaa akkaa :D :D

Ok Jami. Onko sulla jo mopokortti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kipeänä ja roikun varmaan koko viikonlopun palstalla, joten todellakin toivon provojen laadun nousevan tästä.

Tämä. Hassua, että nämä yksiriviset deittimiesprovot tuntuvat vielä uppoavan mammoihin, vaikka toisto tekee provosta läpinäkyvän. Mutta ehkä tarve haukkua miehiä on niin suuri, että huonompaankin syöttiin tartutaan. 

Vierailija
24/48 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, turn off ja heippa.

25/48 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis se silti 3 vuotta häntä vanhempi 😄

Vierailija
26/48 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon!

Vierailija
27/48 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytöstavat ovat ihan ensimmäinen asia, josta voi päätellä aika paljon ihmisestä. Huumorintajuton ei kiinnostaisi pätkääkään. Eikä lapsellinen leuhkailija. 

Vierailija
28/48 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti sitten muilta tulla kysymään. Etkö ap itse kykene vetämään johtopäätöstä?

Mitä muiden mielipiteellä on sinulle väliä?

Vierailija
29/48 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti hänellä on pieni kikuli ja huonot seksitaidot. Nämä kaverit eivät pärjää edes oman ikäistensä kanssa. Siksi kehuvat nuoremmista deiteistä. 

Vierailija
30/48 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulis tuosta mieleen, et joku suomimiehen hylkäämä thaikku  etsii elättäjää.

Tai nainen on syystä tai toisesta epätoivoisessa tilanteessa.

Ei mies sit kuitenkaan kelvannut.

Vierailija
31/48 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs on deittimiehet taas tällä viikolla ehtineet yhtä ja toista.

Vierailija
32/48 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se se naisenkaan lesoilu aiemmista deiteistä ole mukavaa!  Kertoo heikosta itsetunnosta jos pitää vakuutella, että on mulla ollut parempiakin kuin sinä!  Typerä käytös onnistuu molemmilta sukupuolilta!

Vierailija
33/48 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan olisin jutellut deitin kanssa tuosta tapaamisesta ja ikäeroista ja vaikka mistä, siis samalla tavalla kuin työpaikan kahvipöydässä rupatellaan leskien seurustelusta tai milloin mistäkin. Lopuksi olisin toivottanut onnea tuoreiden kaunokaisten kanssa. Heippa.

Vierailija
34/48 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos deittimies on 60 vuotias niin eipä tuossa välttämättä mitään, jos on 30 vuotias niin sitten on.

Sinänsä tyhmää höpistä muista deiteistä tai edellisistä suhteista tuossa tilanteessa, omasta mielestäni.

60 v. elvistelemässä jollakin deitillä, on lähinnä outo.  Hyypiöt kannattaa kiertää kaukaa.

Vierailija
35/48 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi turn-off. Deittailen vain suunnilleen oman ikäisiäni, ja ällöttäisi tuollainen ihminen, joka saalistaa omissa silmissäni ihan lapsia. (Olin sitten 35v ja tuo nuorempi 18v, tai tuo nuorempi 35 ja minä jo 52. Tai 65 ja 48.)

En hyväksy myöskään naispuolisilta ystäviltäni mitään noloa "puumailua".

Miten toimit kun kaverisi puumailee?

Onneksi jokainen vähänkään läheisempi ystäväni seurustelee miehen kanssa, joka on iältään korkeintaan muutaman vuoden suuntaan tai toiseen.

Mutta jos jollain esim. 35v kaverillani olisi 20- tai miksei 50-vuotiaskin kainalossa, tekisin kyllä tiettäväksi mitä mieltä olen tuollaisesta ikäerosta. Saattaisin nälviä "päiväkodista/vanhainkodistako hait", enkä myöskään esim. suostuisi tapaamaan tätä kumppania.

Vierailija
36/48 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piti sitten muilta tulla kysymään. Etkö ap itse kykene vetämään johtopäätöstä?

Mitä muiden mielipiteellä on sinulle väliä?

Tämä sama kysymys esitetään palstalla vähintään kerran kuussa. 😅 Aina on muka just oltu deiteillä törpön kanssa.

Vierailija
37/48 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kipeänä ja roikun varmaan koko viikonlopun palstalla, joten todellakin toivon provojen laadun nousevan tästä.

No teepä sitten oma provo tai vaikka viisi.

Vierailija
38/48 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos deittimies on 60 vuotias niin eipä tuossa välttämättä mitään, jos on 30 vuotias niin sitten on.

Sinänsä tyhmää höpistä muista deiteistä tai edellisistä suhteista tuossa tilanteessa, omasta mielestäni.

Koska mies oli ap:n kanssa treffeillä, oli hän saanut siltä nuoremmalta naiselta pakit. Nainen on varmaan vaan syönyt miehen piikkiin. En itse kehtaisi elvistellä pakeilla.

Vierailija
39/48 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tulet kyselemään tällaista itsestäänselvää asiaa tänne? Eikö oma järki tosiaan riitä? Sitten päädyt ääliön vaimoksi ja tulet tänne valittamaan! Huoh! 

Koeta nyt kumminkin olla lasta sille pullauttamasta, niin pääset siitä joskus eroon. t nainen 68 v

Vierailija
40/48 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivistymätön moukkahan tuo on. Iästä riippuen ehkä myös pedofiili. Kai huomautit, että ilmeisen huonosti taisivat mennä edelliset treffit, kun olet siinä?

AP on joku 50+ ikäinen akka :D Muuten ei ikä noin ahdistaisi.

Miten niin? Mitä nuorempi ap on, sitä ällöttävämpää miehen käytös on. Miksi siis päättelet ap:n 5-kymppiseksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi