Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mummot! Muistattehan nämä säännöt kun asioitte marketissa

Vierailija
21.05.2026 |

1. Luethan lehdet vasta kotona

2. Älä turhaan koskettele tuotteita, ota aina päällimmäisin pakkaus. 
3. Avattu pakkaus on ostopäätös 

4. Kortilla maksaminen nopeuttaa asiointia ja on kaikille edullisempaa

5. Otathan bonuskorttisi esiin jo ennen kassalle menoa

6. Avattu kassi on luottamuspassi

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nöhnyt kun joku nainen n 40 v ottaa tomaatin, nuuhkaisee sitä ja laittaa takaisin tai kun joku nostaa lattialle pudonneen hedelmän takaisin. En ota päällimmäisiä. 

Vierailija
22/38 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Luethan lehdet vasta kotona  En osta lehtiä.

2. Älä turhaan koskettele tuotteita, ota aina päällimmäisin pakkaus. Ostan päiväyksen perusteella.

3. Avattu pakkaus on ostopäätös  En availe pakkauksia.

4. Kortilla maksaminen nopeuttaa asiointia ja on kaikille edullisempaa  Käytän korttia.

5. Otathan bonuskorttisi esiin jo ennen kassalle menoa  Bonuskortti esiin samalla kuin maksukorttikin.

6. Avattu kassi on luottamuspassi  Käytän taskuun sopivaa kangaskassia, jonka otan taskusta kun alan pakkaamaan.

t. 70v. vela

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan ajatellut, että kaupan kassalla pitäisi jotenkin kiirehtiä. Mä todellakin teen omaan tahtiini jatkossakin. :)

Mummo28v

Vierailija
24/38 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap miten sun katkis jakselee?

Vierailija
25/38 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tilaan safkat himaan.

Olet siis vuodepotilas?

En ole. Mulla ei ole autoa ja en pysty kantamaan kaupasta kotiin mitään painavaa. 

Olet talidomilapsi? Otan osaa. 

Perustele. -eri

Vierailija
26/38 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vihaan mummoja, sanon sen täällä suoraan. 

Myös omiasi?

Vierailija
27/38 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks mummot? Lapset ja teinit noita pakkauksia aukoo. Bonuskortti tai mitään korttia ei ehdi jos kassa on nopea ja on yksin. Pitää myös pakata.

Syytät muita ja selittelet. 

Vierailija
28/38 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole mummojen kaupassakäynneistä muuta huomauttamista kuin että lepuuttaminen ja kauppalistan tarkistelu pitää tehdä syrjässä eikä keskellä käytävää josta ei sitten ilveelläkään muut pääse ohi ennenkuin mummo on saanut asiansa tehtyä. Ja kyllä, ohitse päästäminen on mummoille jollakin tapaa kuin kutsu taisteluun, yrität oikealta hän kääntyy oikealle, yrität vasemmalta hän kääntyy vasemmalle, luultavasti he pelkäävät että ruoka loppuu jos päästävät jonkun edelleen. 

Vierailija
29/38 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole mummojen kaupassakäynneistä muuta huomauttamista kuin että lepuuttaminen ja kauppalistan tarkistelu pitää tehdä syrjässä eikä keskellä käytävää josta ei sitten ilveelläkään muut pääse ohi ennenkuin mummo on saanut asiansa tehtyä. Ja kyllä, ohitse päästäminen on mummoille jollakin tapaa kuin kutsu taisteluun, yrität oikealta hän kääntyy oikealle, yrität vasemmalta hän kääntyy vasemmalle, luultavasti he pelkäävät että ruoka loppuu jos päästävät jonkun edelleen. 

Miksi yleistät?

Vierailija
30/38 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa vanhukset eivät ole ystävällisiä. 

Suomessa persut ovat naurettavia.

Vierailija
31/38 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi eilen en päässyt ottamaan porkkana-ja perunapussia kun keskellä käytävää juorusi kaksi n. kolmekymppistä naista, kävin hakemassa muuta ja palasin sitten hakemaan ko tuotteet kun naiset olivat poistuneet muualle. -N.67v.

Vierailija
32/38 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä helvetissä muista! Teen justiinsa kuten itse haluan.

t. Mummo

Vierailija
33/38 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks mummot? Lapset ja teinit noita pakkauksia aukoo. Bonuskortti tai mitään korttia ei ehdi jos kassa on nopea ja on yksin. Pitää myös pakata.

7. Pakkaathan ostoksesi vasta maksettuasi, sitä ennen ne eivät ole sinun. 

Et sitten ole skannereita käyttänyt ja pakannut ostoksia sitä mukaa kuin skannailet?

Vierailija
34/38 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa vanhukset eivät ole ystävällisiä. 

Teille paskiaisilleko pitäisi vielä olla ystävällinen? Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa.

Vierailija
35/38 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä vuosikymmenellä sinä ap oikein elät?

Tän päivän mummot tilaa ruoka-yn tarvikkeet kotiin tuotuna verkkokaupasta ja lukevat ilmaiseksi kuvalehdet E-Kirjastosta ja päivän lehdet tietty netistä.

Missä ihmeen tynnyrissä sinä ap asut?

Vierailija
36/38 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

7. Pakkaathan ostoksesi vasta maksettuasi, sitä ennen ne eivät ole sinun. 

Et sitten ole skannereita käyttänyt ja pakannut ostoksia sitä mukaa kuin skannailet?

Eihän sitä oke kuin muutamassa kaupassa. Käytän ana kun on. Täällä on vain Prismoissa, ei muualla. 

Vierailija
37/38 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anarkisti mummot on parasta A-ryhmää. Säännöt ja ohjeet on heikoille. Väisty.

Vierailija
38/38 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä vihaan mummoja, sanon sen täällä suoraan. 

Myös omiasi?

Varsinkin omaani, ihan kamala akka ja varmaan myös vaikuttaa krooniseen mummovihaani ja toinen asia pitkä kokemus asiakaspalvelusta, jossa suurin osa asiakkaista mummoja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan