Mihin maahan menisitte
Mihin maahan matkustaisitte jos saisitte valita ja rahaa olisi loputtomasti.
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Yhdysvallat ja New York
Sama. Kiertelisin jazz-klubeilla ja polttelisin sikaria viskin kera musiikista nauttien.
Kiina voisi hauska kierrellä rahan ja ajan kanssa. M34
Seuraava kohde hautausmaa. Köysi jo rasvattu, luja petäjän oksa valittuna. Vielä jakkara. Kummittelemisiin !
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt jo kaikissa niissä paikoissa missä haluan ja käyttänyt satoja tuhansia matkoihini. Olen käynyt jakiasessa maanosassa Etelmänner mukaanlukien. Jos rahaa olisi loputtomasti niin avaruus olisi seuraava kohde.
Miksi pitää olla uusi paikka? Eikö mikään paikka jäänyt sydämeen?
Vierailija kirjoitti:
Norja, Itävalta ja Monaco. Uskon vahvasti, että viihtyisin em. maissa oikein hyvin.
Sveitsiin myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt jo kaikissa niissä paikoissa missä haluan ja käyttänyt satoja tuhansia matkoihini. Olen käynyt jakiasessa maanosassa Etelmänner mukaanlukien. Jos rahaa olisi loputtomasti niin avaruus olisi seuraava kohde.
Miksi pitää olla uusi paikka? Eikö mikään paikka jäänyt sydämeen?
Tämä.
Ihana palata paikkaan, jossa on joskus aiemmin käynyt ja josta on pitänyt.
Hollanti, kanada ja kaikki maat joista kannabista saa laillisesti.
Vierailija kirjoitti:
Tahiti, Fidži...
💙
Somaliaan lähtisin nostamaan paikallisia tukirahoja kun tuntuu olevan maan tapa.
Haluaisin Kanadaan ja siihen junaan, joka kulkee suunnilleen USA:n rajaa pitkin. Voisin muutenkin kierrellä siellä ympäriinsä.
Keski-Afrikan tasavaltaan tai Tsadiin. Turvallinen luksushotelli pääkaupungista ja turvasaattueessa kiertelyä länsimaisille tuntemattomilla seuduilla. Näissä maissa on harva turisti käynyt.
ihan vastaleikatulle nurmikolle vaan pötkölleen maahan...
Ja käyttämään mustia teini/pikku poikia hyväksi? Kyllä ne teidän Afrikan matkat tiedetään.