Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin maahan menisitte

Vierailija
21.05.2026 |

Mihin maahan matkustaisitte jos saisitte valita ja rahaa olisi loputtomasti.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

USA tai Australia, siellä kiertelisin autolla. 

Vierailija
2/38 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdysvallat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norjaan, koska siellä rahaa tarvii loputtomasti.

Vierailija
4/38 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikka ja Italia.

Vierailija
5/38 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Afrikassa on alueita, joilla asuu ihmisiä, jotka hyväksyvät valkoihoiset. Sinne haluaisin mennä tutustumaan heihin.

Vierailija
6/38 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loputtomasti niin Islantiin ja Meksikoon. 

Vierailija
7/38 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Australiassa en ole ollut ikinä ja sinne matkustaminen on kallista.

Vierailija
8/38 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bhutan. Vierailun päivätaksa on aika kova.

Vierailija
9/38 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsiin, nyt lauanaina  matkustan, raha ei lopu.  Sitä painetaan lisää koko ajan.

Rahaa on kuin roskaa, roskaa on kuin pskaa ja pska kun ei lopu koskaan.

Vierailija
10/38 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dubai

Vierailija
11/38 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aina haaveillut road tripistä läpi USA:n. Ainakin Los Angeles, Las Vegas, Grand canyon, Keskilännen preeriat ja pikkukaupungit, ehkä myös Texas ja New Orleans, ja lopuksi Washington olisi kiva nähdä (Florida ja NYC mulla jo nähtynä). Olis kyllä aika pitkä reissu ja rahaa palaisi - ja tässä haaveessa mulla olisi myös matkaseuraa, jota ei oikeasti ole.

No oikeasti lähtisin varmaan yksin johonkin rantakohteeseen ja mahdollisimman hienoon hotelliin, ehkä Atlantin rannikolle Espanjassa, Portugalissa tai Ranskassa.

Vierailija
12/38 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ebola olisi mielenkiintoinen kohde. Halpa, trooppinen ja paljon sademetsiä. Naiset ovat siellä upeita.

13/38 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Afrikkaan vaikka Kameruniin tai Päiväntasaajan Guineaan. Lähtisin siellä safarimatkalle jolla voi nähdä tasankogorilloja kiikareilla. Gorillat ovat lempieläimiäni, ja niitä on tietenkin vain Afrikassa.

Toinen olisi Itävallan Salzburg, jossa Sound of Music kuvattiin. Tai saman tyyppisenä kohteena se tirolilainen vuoristokylä, jossa tv-sarja Vuoristolääkäri kuvattiin.

Vierailija
14/38 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japaniin, kuten M28. Minä en ole kiinnostunut animesta enkä ole pedari kuten tuo mutta siellä on maailman parasta ruokaa jota haluaisin syödä.

Vierailija
15/38 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

Afrikkaan vaikka Kameruniin tai Päiväntasaajan Guineaan. Lähtisin siellä safarimatkalle jolla voi nähdä tasankogorilloja kiikareilla. Gorillat ovat lempieläimiäni, ja niitä on tietenkin vain Afrikassa.

Toinen olisi Itävallan Salzburg, jossa Sound of Music kuvattiin. Tai saman tyyppisenä kohteena se tirolilainen vuoristokylä, jossa tv-sarja Vuoristolääkäri kuvattiin.

Salzburg on vuoristoparatiisi, suosittelen.

Vierailija
16/38 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norjaan.

Vierailija
17/38 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bhutan. Vierailun päivätaksa on aika kova.

Mikset Nepaliin? Sama asia mutta siellä ei ole diktatuuria ja on todella halpa maa?

Vierailija
18/38 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon aina haaveillut road tripistä läpi USA:n. Ainakin Los Angeles, Las Vegas, Grand canyon, Keskilännen preeriat ja pikkukaupungit, ehkä myös Texas ja New Orleans, ja lopuksi Washington olisi kiva nähdä (Florida ja NYC mulla jo nähtynä). Olis kyllä aika pitkä reissu ja rahaa palaisi - ja tässä haaveessa mulla olisi myös matkaseuraa, jota ei oikeasti ole.

No oikeasti lähtisin varmaan yksin johonkin rantakohteeseen ja mahdollisimman hienoon hotelliin, ehkä Atlantin rannikolle Espanjassa, Portugalissa tai Ranskassa.

Usassa kannattaisi käydä myös MInnesotassa, niin suomalaisen oloista seutua, että luulee tulleensa kotiin. Samanlainen luonto esimerkiksi. Sinnehän kyllä suomalaiset paljon menivätkin aikoinaan.

Vierailija
19/38 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siunattuun kirkkomaahan. Siellä ei ole tuskaa ja rahakin on tarpeetonta.

Vierailija
20/38 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Guadeloupe vois olla passeli paikka olla jouten

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi