Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suorittavatko miehet äitienpäivää

Vierailija
13.05.2007 |

Meillä meni aamupäivä putkeen-

iltapäivällä miehen stressi paljastui...

ja lahja oli unohtunut jonnekin...

Mites muilla?

Ps. Jossakin vaiheessa huomasin pyykkääväni 3:tta pesukoneellista...ei sen NÄIN pitänyt mennä...

Kakku kyllä oli hyvää ja lastenlaulut...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen perheestä jossa niitä ei juuri vietetty, tietty koulussa tehtiin kortti ja taisi isänikin kukan ostaa äidilleni " minulta ja veljeltäni" ja isovanhemmilleni olen aina kortin laittanut ja nyt aikuisena äidilleni ja mummulle ja lasten isovanhemmille kukan ja koritn äitienpäivänä ostanut

kuitenkin se on vaan " tullut tavaksi" että miestä tai vaimoa pitäisi hemmotella sinä tiettynä päivänä, ja ostaa lahjoja, mistä kaupat nettoavat rahaa....

ei siinä sinänsä mitään pahaa, mutta eikö voisi muistaa muutenkin kuin juuri sinä päivänä, meillä ainakin molempien töidenkin takia joudun äitienp' äivänäkin pesemään pyykkiä tai siivoamaan yms.......

onhan se kiva jos hemmotellaan ja saa olla tekemättä mitään.....

tämä vain oma mielipiteeni, hemmotelkaa toisianne myös muulloin kuin kaupallisena pakkopäivänä!

Vierailija
2/2 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukkui pitkään, kun minä nousin aamulla puuron keittoon, hoidin lapset, tyhjensin tiskikoneen, siivosin keittiön, keitin kahvit, vedin lipun salkoon jne. Nyt sitten hoidan lasten iltapesut, iltapalat, lipun laskut ja keittiön siivoukset jne.

Suoraan sanottuna vitutti ja sen tein kyllä selväksikin miehelle, edes lahjaa en saanut.

Aivan samanlainen päivä minulle kuin kaikki 364 muutakin päivää.

Taas nousee vitutuskäyrä, jospa tämä huomenna helpottaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla