Missä on sinusta ikävin käydä: hammaslääkäri, mammografia, gynekologi?
Missä näistä on sinusta ikävin käydä: hammaslääkäri, mammografia, gynekologi?
Kommentit (28)
Gynellä olen käynyt vaan kerran papa seulonnassa ja se ei oikeastaan tuntunut miltään ei ainakaan sattunut yhtään ja gyne oli tosi mukava. Mammografiassa en ole vielä koskaan käynyt, joten siitä ei ole kokemusta. Hammaslääkäriä inhoan.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, että joudun näihin kaikkiin lähiviikkoina. Rukoilkaa puolestani.
Toki, mutta pian ne ovat ohi ja sinä olet hemmetin tyytyväinen itseesi. Ainoa mikä pitää sitten vielä kestää, on odottaa tutkimusten tulokset. Toivotaan parasta!!! :)
Vierailija kirjoitti:
Tätä ei kysytty, mutta papakoe on kamalin. Mammografia hyvänä kakkosena. Molemmat tekee niin kipeää.
Mulla papat on vain vähän nipistäneet. Epämiellyttävintä on olla siinä reva levällään.
Jos oikein gynellä käy papassa niin se ei varmaan satu yhtään. Ihan eri asia kuin sairaanhoitajan ronkkimiset, eiväthän he ole naistentauteihin erikoistuneet.
Urologilla on kivaa käydä mikäli on nainen 🥰
Hammaalääkäri ja gyne on ihan mukavia käyntejä. Mammoon en aio koskaan mennä, vaikka tuskin sekään paha olisi, turha vain jos ei ole oireita.
Vierailija kirjoitti:
Hammaalääkäri ja gyne on ihan mukavia käyntejä. Mammoon en aio koskaan mennä, vaikka tuskin sekään paha olisi, turha vain jos ei ole oireita.
Syöpä voi olla rinnassa täysin oireeton, ei mitään kyhmyjäkään tunnu. Ja viimeksi se singutteli mun kaikki rintaläskit sinne koneen leukojen väliin, jotta kaikki tukee kuviin. Melkein kainaloita myöten runnoi.
Hammaslääkärissä käyn kerran tai kaksi vuodessa, mutta en muista milloin viimeksi olisin käynyt noissa kahdessa muussa.