Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomenmaa: Sheikki Laakson mielestä pedofilia tuomiot on ajojahtia

Vierailija
21.05.2026 |

https://www.suomenmaa.fi/uutiset/ps-edustaja-sheikki-laakso-pitaa-poika…

"– Heittäkää te se ensimmäinen kivi jolla on siihen varaa, minulla ei kuitenkaan ole siihen varaa, koska jos omaa nuoruuttani muistelen, niin vain tuurin voi erottaa itseni pojasta, jos edes sekään, hän jatkaa." 

Heitin monta kourallista kiviä. Onko persuille pedoilu oikeesti noin normaalia ja hyväksyttävää? 

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin palstan perusteella saa aika surullisen kuvan suomalaisista. Sen verran paljon tänne on tullut perverssejä puolustamaan pedofiliaa ja Sheikin ja pentunsa olematonta kunniaa.

Paitsi ettei kyse ollut pedofiliasta vaan nuorten seurustelusta.

Pitäisikö minun ilmoittaa poliisille perhetutun 15vee tytön lukiolaispoikaystävä?

Kyllä, jos se lukiolainen on täyttänyt 18. Mutta jos kyseessä on alaikäinen, niin silloin seurustelusuhde 15-vuotiaan kanssa on laillista.

Jos taas parikymppinen mies on yläasteikäisen tytön kanssa, niin se on laitonta koska täysi-ikäinen ei saa olla alle 16-vuotiaan kanssa.

Laki ei erittele alle 16v kanssa sekstaamista erikseen että on OK alle 18 vuotiaan kanssa. On vain tuo harkintapykälä jos kypsyys ja ikäero ei ole "merkittävä" eikä alaikäisen itsemääräämisoikeutta ole loukattu niin sekaantumis yms pykäliä ei silloin panna toimeen.

Vierailija
102/104 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin palstan perusteella saa aika surullisen kuvan suomalaisista. Sen verran paljon tänne on tullut perverssejä puolustamaan pedofiliaa ja Sheikin ja pentunsa olematonta kunniaa.

Paitsi ettei kyse ollut pedofiliasta vaan nuorten seurustelusta.

Pitäisikö minun ilmoittaa poliisille perhetutun 15vee tytön lukiolaispoikaystävä?

Kyllä, jos se lukiolainen on täyttänyt 18. Mutta jos kyseessä on alaikäinen, niin silloin seurustelusuhde 15-vuotiaan kanssa on laillista.

Jos taas parikymppinen mies on yläasteikäisen tytön kanssa, niin se on laitonta koska täysi-ikäinen ei saa olla alle 16-vuotiaan kanssa.

Laki ei erittele alle 16v kanssa sekstaamista erikseen että on OK alle 18 vuotiaan kanssa. On vain tuo harkintapykälä jos kypsyys ja ikäero ei ole "merkittävä" eikä alaikäisen itsemääräämisoikeutta ole loukattu niin sekaantumis yms pykäliä ei silloin panna toimeen.

22v persujen Nico panee 14 vuotiasta. 

Sairasta. Oli pykälät mitä tahansa niin se on nyt tuomittu ja hyvä niin. 

Ei muuta ku linnaan ja joku paikallinen karpaasi tekemään pedopersusta lapaset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä pedofiilit pitäisi kiinni jäädessään vastavuoroisesti raiskaata peräsuoleen 35 cm dildolla niin saavat kokea itse miltä on olla avuton ja slaikkari perseessä

Vierailija
104/104 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä pedofiilit pitäisi kiinni jäädessään vastavuoroisesti raiskaata peräsuoleen 35 cm dildolla niin saavat kokea itse miltä on olla avuton ja slaikkari perseessä

Ne on vaan ymmärretty väärin. Kaikki vapaaks ja koppikorvaukset päälle! 

-Tyypillinen palstapersu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän